Redelijk goed lang moeten wachten. Douane heeft dan ook nog gecontroleerd voor zending die uit nederland kwam

Groot aanbod

Bevestigingsmail met bestelde items klopte niet daardoor gebeld met klanten dienst

Hallo,

Dat hoor je niet vaak bij zendingen binnen de EU. Wel vervelend dat het daardoor wat langer duurt. Fijn dat je meteen belde om duidelijkheid betreffende de bevestiging. We willen graag bereikbaar zijn voor alle eventuele vragen van onze klanten. We hopen dat de originele Rolf Cremer band naar je zin is en dat je deze nog lang met veel plezier zult dragen.

Richard

Niet op voorraad dus duurde het langer dan verwacht.

De mogelijkheid om een pushpin te bestellen

Voorraad moet ten alle tijden genoeg zijn om direct van daaruit te leveren

Hallo Richard,

Toen je het bandje bestelde op onze site, stond naast het produkt meteen aangegeven dat het binnen 5-10 werkdagen na bestelling verstuurd zou worden. Dit, omdat het onmogelijk is om alle gevraagde banden hier fysiek op voorraad te hebben en sommige eerst vanuit de opslag van onze leverancier hier moeten komen. Op 12 november besteld en op 22 november verstuurd, dus binnen de verwachte periode. We hopen dat het bandje naar je zin is en dat je het met veel plezier zult dragen.

Tevreden

Snel geleverd

Miguel van den Wildenberg

Duidelijke omschrijving, goede communicatie i.v.m. levertijd.

Goede communicatie.

Positief

snelle levering

Jos Eijsden

Prima verlopen aankoop, goede eerlijke service. Alsof je aan de toonbank staat.

Groot assortiment

Nog iets meer technische details bij alle bandjes en sluitingen.

Het bestelde horloge-bandje werd snel bezorgd, dus geen enkel probleem!

Het bestelde was niet op voorraad. Dat liet horloge-bandjes.nl pas na een paar dagen weten. Vervolgens een ruime week weer niets gehoord, toen een update m.b.t. de status van de bestelling gevraagd....

Maak de website overzichtelijker. Ik zocht een rood horlogebandje voor mijn Rolf Cremer horloge. Welke ik nodig heb, is nu lastig te vinden.

Hallo,

Wanneer je deze band op onze site bestelt, staat naast het produkt aangegeven binnen hoeveel dagen het hier verzonden wordt. We merken helaas dat veel mensen hier overheen lezen. Daarom sturen we ook nog altijd een mail als reminder. Deze mail wordt automatisch gegenereerd en kan dus iets later verstuurd worden. Het zoeken op onze website is het gemakkelijkst met het modelnummer van het horloge. Mocht het dan toch niet direct te vinden zijn, dan zijn we altijd bereikbaar voor al je vragen. We helpen je graag! Bedankt voor de feedback en veel draagplezier van de Rolf Cremer band.

Jan Stroobach

Goede kwaliteit horloge bandjes (ook in XL) en goede ervaringen met eerdere bestellingen.
Laatste bestelling duurde wat langer (werd gemeld) omdat de voorraad onvoldoende was.
Dit was...

Goede en doelmatige klantenservice welke snel reageerde op de aflever vertraging, prima en nette service.

Updaten van de voorraadbeheer hetgeen inmiddels al te zijn gebeurd.

Hallo Jan,

Daarom zijn we zo blij met alle feedback die we krijgen. We proberen zo up to date mogelijk te zijn en alle input is welkom. Op de site staat altijd naast het produkt vermeld binnen hoeveel dagen het verstuurd gaat worden. We merken ook dat veel mensen daar overheen lezen. Daarom sturen we ook nog altijd een mail als reminder. We proberen het zo duidelijk mogelijk te maken, maar voor eventuele vragen zijn we altijd bereikbaar.

Margriet

Goede en snelle levering. Heel tevreden en bestel de volgende keer weer bij jullie!

Gemak van zoeken op de website