Carla dekker

Jullie hebben echt de moeite genomen om het juiste bandje te bestellen. Door middel van een foto.Ik ben er erg blij mee want op dit horloge past alleen het originele bandje.

Niet zonder meer iets opsturen maar na klantencontact het juiste.

Hallo,

Wat leuk om te horen dat U zo tevreden bent met de service. We hopen inderdaad dat mensen bij twijfel contact met ons opnemen, zodat we kunnen helpen bij het bepalen van de benodigde band. We wensen U nog veel draagplezier van het gekochte bandje.

Adri Verras

Ik heb nog niets besteld ik wacht nog steeds op een prijs

Hallo,

Helemaal onze fout! Het nummer dat je ons opgaf bleek niet te kloppen en we hebben je om een ander modelnummer gevraagd. Op de een of andere manier is je mailtje tussen de wal en het schip geraakt. Inmiddels hebben we je een nieuwe mail gestuurd.
Nogmaals onze excuses voor de verlate reactie.

harry duerinck

Ik heb een pulsar kast no 580002 type vx32-x328
de band is kapot en vreemd genoeg is een nieuwe band niet leverbaar
kortom een horloge van pulsar kopen betekent dat je na een paar jaar...

de horloge op zich liep prima en was nog nooit defect

hoe kun je een service politiek hebben dat er geen reserve onderdelen te krijgen zijn voor deze horloge kast te weten een nieuwe horlogeband

Hallo,

We zijn een beetje verbaasd over deze feedback. Hebt U bij ons een aanvraag gedaan voor deze band? Zo ja, dan proberen we altijd om de band nog voor onze klanten te vinden. Helaas blijkt deze vanuit de leverancier niet meer verkrijgbaar. Dat is niet aan ons helaas.

Met vriendelijk groet,

Hetty

Prima ervaring..goede service

de service

hellemont andre

Tevreden

alles naar wens

Hallo Andre,

Fijn om te horen dat alles naar wens was. Tevreden klanten, daar doen we het voor. Bedankt voor het delen en veel plezier van de Festina horlogeband.

SEGERS St.

Correcte voorstelling van het artikel. Ondanks dat het artikel op het moment van de bestelling was duurde het toch wel lang vooraleer het artikel bij mij geleverd werd.

Correcte voorstelling van het artikel

Hallo Steve,

Wanneer je deze band op onze site besteld, staat de verwachte levertijd naast het artikel vermeld. Wellicht heb je hier overheen gelezen. De levertijd stond op 15-45 werkdagen en je bestelling kon uiteindelijk binnen 16 werkdagen aan je verstuurd worden. Fijn om te horen dat het het wachten waard was en dat het product aan de verwachtingen voldoet. We wensen je veel draagplezier!

Jurgen, Amsterdam

Prima website, snelle levering, ben heel tevreden

Hallo Jurgen,

Zo fijn om te horen! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze website en veel plezier van je aankoop.

Fijne service

Snel en adequaat, goede respons op servicevraag.

Iets meer toelichting voor passende bandjes.

Hallo,

Wat fijn om te horen dat U zo tevreden bent. We zijn bereikbaar voor alle vragen van onze klanten en proberen voor iedereen een passende oplossing te vinden. We vonden het erg leuk om een mail te krijgen met een pluim. Daar doen we het voor! Veel plezier van het gekochte bandje!

Klanttevredenheidsdienst

Helaas klopte de levertijd van 2-3 dagen niet, moest toch meer dan 1 week wachten. Voor de rest verder goed, goede qualiteit .

Ook original horlogebandjes van Skagen zijn verkrijgbaar

Geef de echte levertijd duidelijker aan op de webpagina.

Hallo,

Bedankt voor de feedback. Vervelend dat U wat langer moest wachten. Inmiddels is de levertijd van dit artikel op de site aangepast. Fijn om te horen dat U zo tevreden bent met het originele Skagen horlogebandje. Wij wensen u nog lang veel draagplezier.