Snel en goed

Nvt

Nvt

Johan de Heus

Uitstekend

snelle levering en scherpe prijzen

van Kessel

Tot twee keer toe het verkeerde horlogebandje gekregen. Afgesproken met de verkoper dat ik het horloge bandje weer terug stuur en dat het geld terug gestort word. Maar ze zeggen dat ze niet hebben...

Geen. Zou terug geïnformeerd worden maar niets.

Niet achteraf maar vooraf vertellen wat de risico's zijn over het terug sturen van het artikel zodat klanten niet zondermeer hun geld kwijt zijn.

Hallo meneer van Kessel,

We zijn blij met feedback van onze klanten, ook wanneer ze niet zo tevreden zijn. We gaan dit voor U oplossen. U krijgt van ons een persoonlijke mail.

Klanttevredenheidsdienst

Bestellen van bandje ging snel en probleemloos, evenals de betaling met Paypal

goede website

nee

Joan Peddemors

Prima. makkelijk bestellen, snelle levering en prima bandjes.

niet speciaal

neen

Snelle service en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Iets langere levertijd dan aangegeven, maar geen probleem. Goede bereikbaarheid en communicatie

Goede communicatie. Bandje was helaas niet te combineren met horloge (Oud model, was nog de enig overgebleven optie), maar retour zenden was geen probleem, snelle bevestiging en de beloofde terugbetaling volgde vlot

Opgeven van dikte van het bandje aan de bevestigingskant

Hallo,

Wat fijn om te horen dat U zo tevreden bent met onze service. Jammer dat we U niet konden helpen deze keer. We zien U graag een volgende terug.

Stoffels

Slecht, nooit iets terug gehoord van de offerte die naar mij gestuurd zal worden. Dus ook nooit een horlogebandje gezien.

Ja een berichtje sturen over de offerte

Hallo mevrouw Stoffels,

Wat vervelend dat U niks heeft gehoord. Ik ben gaan zoeken, maar op uw mailadres heb ik helaas niets terug kunnen vinden. Wellicht is de mail niet goed bij ons doorgekomen. Uiteraard staan we voor al uw vragen graag tot uw beschikking. U kunt een mail sturen naar: support@worldofwatchstraps.com. U kunt ook via de site horloge-bandjes.nl een offerteaanvraag doen.

Riek Poll

Een mooi bandje voor een goede prijs
Alleen jammer dat de lengte vh bandje niet vermeld was
Ik moest er een gaatje bij ponsen en dat is nooit zo mooi

Goede communicatie wat betreft de verzending en levering

Betere info over de producten op de site

Hallo Riek,

De bandjes hebben meestal een standaardlengte van 17-19 cm. Dit kan per merk iets verschillen en het scheelt ook weleens waar de gaatjes geplaatst zijn. Fijn dat je het zo kon oplossen. We hopen dat je het bandje nog lang met veel plezier zult dragen.

G.Steegers

Goede service