Horloge-Bandjes.nl

Horloge-Bandjes.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Horloge-Bandjes.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2246
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Horloge-Bandjes.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 2246 ervaringen.

Ger Vangangelt
Onacceptabel (1/10)
Ger Vangangelt

Hoi Gert,

Wat vervelend dat het zo gelopen is. Helaas zijn wij voor de levering van deze specifieke band afhankelijk van de leverancier in Frankrijk. Normaal gesproken ontvangen wij de artikelen inderdaad binnen 5-10 werkdagen. Dit geval was helaas een uitzondering. Sorry dat je zo lang hebt moeten wachten. We hopen dat het artikel uiteindelijk wel naar tevredenheid is en dat je je horloge weer met veel plezier draagt.

Score voor Horloge-Bandjes.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Festina horlogeband besteld. aangegeven dat ik hem graag snel wilde ontvangen zodat ik het horloge tijdens mijn vakantie kon gebruiken. helaas heeft levering in vakantie plaatsgevonden. tijdens informeren naar datum levering ontving ik enkel een mail met printscreen. 5 - 10 dagen levertijd. na ongeveer 14 dagen ontvang ik een mail dat er een bestelling uit frankrijk binnen was maar dat de band er niet bij zat. inmiddels was ik al op vakantie. communicatief erg slecht, levertijd en nakomen afspraak erg slecht.

Goede site

Nvt

Goed.

Uitstekend (10/10)

Makkelijk het verkeerd bestelde omruilen!

Hallo,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Natuurlijk kan een product dat niet aan de verwachtingen voldoet of per abuis verkeerd besteld is, altijd omgeruild worden. Geen probleem. We streven naar tevreden klanten en zoeken naar een passende oplossing.

Prima.

Reggie
Zeer slecht (2/10)
Reggie

Duidelijke omschrijving

Hallo Reggie,

Wat vervelend om te horen dat het produkt niet aan uw verwachtingen voldoet. We proberen het produkt op onze site zo goed mogelijk te documenteren om teleurstellingen te voorkomen. Wanneer u niet tevreden bent, kunt u altijd contact met ons opnemen en/of gebruiken maken van uw retourrecht. We zoeken dan samen naar een oplossing.

Score voor Horloge-Bandjes.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Bandje niet goed omschreven . totaal niet wat ik verwachte.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zoals het hoort geen problemen.

R. Uffink
R. Uffink

Duidelijke webshop. Uitgebreid aanbod. Goede zoekfunctie. Goede communicatie per mail.

Geen. Tip: zo doorgaan ;-)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima webshop! horloge besteld als cadeau voor onze dochter (elders 50,00 euro duurder !!. direct reactie ontvangen na de bestelling inclusief een toegevoegde foto van de bestelling. vlotte levering en zending was te volgen via track en trace. .
bij ontvangst van horloge was deze prima verpakt!.

ze hebben diverse onderdelen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle en correcte levering.

Henny
Henny

snelle levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede keuze, heel snelle levering.

Raimonde
Raimonde

Goede collectie en goede service. Berichtgeving over de levertijd zeer correct.

Prima bedrijf!.

bot
bot

bestelde product was in orde

het voorstellen van een gelijkaardig product.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Antwoord op mijn vraag, spijtig heb ik zelf moeten zoeken voor een oplossing voor vervaging bandje die niet meer in voorraad was, uiteindelijk is de door mij gekozen bandje wel compatibel met het horloge, dus eind goud.

Bedrijfsinformatie

World of Watch Straps (Horloge-Bandjes.nl) is de grootste online aanbieder van vrijwel alle horlogebanden, horlogeonderdelen, -tools, -batterijen en -accessoires. Inmiddels heeft het moederbedrijf zo'n tien verschillende webshops compleet in eigen beheer en heeft het de afgelopen jaren duizenden bestellingen verzonden naar ruim 200 landen. Naast het aanbod van allerlei horlogeartikelen wordt ook een gespecialiseerde horlogereparatiedienst aangeboden welke meer dan 20 jaar ervaring heeft.
Adres
Nieuwstraat 30a