Horloge-Bandjes.nl

Horloge-Bandjes.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Horloge-Bandjes.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2189
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Horloge-Bandjes.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 2189 ervaringen.

Ok

Feed-back enquête is te Lang

Ok.

Onvoldoende (4/10)

Vooraad systeem kloppend maken

Hallo,

Bedankt voor je feedback. Ik weet niet of het op het moment van je bestelling niet aangegeven was of dat je er wellicht overheen gekeken hebt, maar inmiddels staat er op de site bij dit artikel vermeld (in groene letters) dat het produkt binnen 5-10 werkdagen wordt verzonden. We proberen dit altijd zo up-to-date mogelijk te houden. Fijn om te horen dat je tevreden bent met het bestelde bandje. We wensen je veel draagplezier!

Score voor Horloge-Bandjes.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Prima alleen heel slecht dat de voorraad niet klopte waardoor ik 10 dagen moest wachten ipv. 1 dag.

Matig (5/10)

^

^

Hallo,

Bij de bestelling op de site wordt een levertijd aangegeven van 15-45 werkdagen (dit is dan 9 weken). Zoals je weet verwachten wij het eind deze maand te kunnen versturen. Dat is 6 weken na de besteldatum), Het is altijd vervelend als je lang op iets moet wachten, maar het zal het wachten zeker waard zijn. Zodra we de band verzenden, ontvang je nog een bevestiging.

Score voor Horloge-Bandjes.nl:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Nog niet geweldig,.. bij het bestellen stond er bij dat het betreffende product op voorraad zou zijn,. achteraf bleek dat er geen voorraad can was en deze zelfs nog in productie moest gaan,.. duurt nu al een maand,... meld vervolgens voor nieuwe klanten de juiste status van elk bepaald product!!!!!.

Kruydt
Prima (7/10)
Kruydt

grote keuze

De vermelding of het gaat over een goudkleurige of zilverkleurige sluiting is onduidelijk bij een eerste bezoek. Ik heb pas bij ontvangst opgemerkt dat ik de verkeerde keuze had gemaakt!

Beste meneer Kruydt,

Bij vragen of twijfel kunt u altijd contact met ons opnemen. Indien u een bandje bestelt dat op voorraad is en u twijfelt over de sluiting, omdat dit op de site niet duidelijk is, dan kunnen wij het altijd ter plekke even nakijken. Zoals u weet, mag u altijd binnen 30 dagen ruilen als u niet tevreden bent. Indien u hiervan gebruik wilt maken, neem alstublieft even contact met ons op.

Score voor Horloge-Bandjes.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op zoek naar een paarse armband met een zilverkleurige sluiting.

Uitstekend (10/10)

Was niet op voorraad toch binnen een paar dagen geleverd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima horlogebandje. snelle levering ondanks dat het niet op voorraad was.

Score voor Horloge-Bandjes.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, goede afhandeling. goede kwaliteitsbandjes.

willem
willem

nee

ga zo door

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestellen betalen en thuisbezorgt, niets op aan te merken.

Uitstekend (10/10)

Goede informatie over aanbod.Je ziet wat je krijgt. Bestellen, betalen en er wordt netjes geleverd.

Geen.Tevreden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke site. breed aanbod.

Ria Rebergen
Ria Rebergen

niet op voorraad gelijk bestellen ..en je even laten weten dat het later komt.!!!!!

weet niet

Super goed.

Correct!.

Bedrijfsinformatie

World of Watch Straps (Horloge-Bandjes.nl) is de grootste online aanbieder van vrijwel alle horlogebanden, horlogeonderdelen, -tools, -batterijen en -accessoires. Inmiddels heeft het moederbedrijf zo'n tien verschillende webshops compleet in eigen beheer en heeft het de afgelopen jaren duizenden bestellingen verzonden naar ruim 200 landen. Naast het aanbod van allerlei horlogeartikelen wordt ook een gespecialiseerde horlogereparatiedienst aangeboden welke meer dan 20 jaar ervaring heeft.
Adres
Nieuwstraat 30a