Horeko

Brasserie Anvers

Geweldig Hulpmiddel!👍

Bedankt voor je review!

The Coffee Zone

Heel erg te vinden voor dit pakket. Heel uitgebreid en is een enorme hulp op alle gebied! Ik kan dit alleen maar aan allen aanbevelen vanwege zijn volledigheid en support!

Reactie Horeko:

Super! Dank je wel Veerle. Fijn dat je de tijd hebt genomen voor een review. ^Sjoerd

Graaf ter Horst

Snel en duidelijke sevice

Geweldig. Bedankt voor je review! ^Sjoerd

Huurwerk

Ik heb bij Yami sushi gewerk

Onder de Platanen

Wij zijn in de afgelopen 2 jaar 2x weggegaan en 2x teruggekomen bij Horeko. aan het volledige pakket kan verder niemand tippen. Wij bevelen Horeko echt aan, er zit veel kennis en de helpdesk staat... Wij zijn in de afgelopen 2 jaar 2x weggegaan en 2x teruggekomen bij Horeko. aan het volledige pakket kan verder niemand tippen. Wij bevelen Horeko echt aan, er zit veel kennis en de helpdesk staat altijd paraat voor vragen. Dikke 10.

Bedankt voor de mooie review Ruud! ^Sjoerd

Seafarm Seafood restaurant.

Info optimaal, alleen zouden wij als bedrijf wat meer persoonlijke begeleiding willen hebben.
Dit omdat we veelzijdig zijn en verschillende takken en onderdelen hebben.

Reactie Horeko:

Bedankt voor je feedback! We gaan er mee aan de slag en nemen contact met jullie op. ^Sjoerd

Vakantie Meerlo Toerisme

Handig systeem, ik kan zowel de tijd voor mijn medewerkers plannen als het werk dat ze moeten doen in welke tijd.

Fijn om te horen! Bedankt. ^Sjoerd

j.fecken / Nederlands Openluchtmuseum

Een gebruikers vriendelijke oplossing voor het plannen van medewerkers met een eigentijdse uitstraling