Decru Horeca

Goede ervaring, ik beveel dit bedrijf aan.

Dé patisserie

Prima bedrijf zeer vakkundig en vriendelijk personeel.
Heb hier mijn koeltoog gekocht en zal zeker terug komen!

Ik kocht een Polar CB930 Barkoeler bij Horecakoeling.be. Ondanks dat ik op voorhand uitgebreid uitleg vroeg via de chatfunctie van de website en hieruit duidelijk kon afgeleid worden dat ik een... Ik kocht een Polar CB930 Barkoeler bij Horecakoeling.be. Ondanks dat ik op voorhand uitgebreid uitleg vroeg via de chatfunctie van de website en hieruit duidelijk kon afgeleid worden dat ik een particuliere klant was en de barkoeler moest dienen voor een residentiële ruimte, werd er geen woord gerept over het feit dat een dergelijke koeler vanwege het geluidsniveau niet geschikt is voor een residentiële woning. Ik was dan ook zeer onaangenaam verrast toen ik de koeler aansloot: net een straaljager in huis en bijgevolg onbruikbaar voor onze leefruimte. Het contact met de klantendienst van Horecakoeling.be daarna was alles behalve aangenaam. Ondanks dat de algemene voorwaarden stellen dat: “Wanneer een regulier artikel nog in de originele verpakking zit kan het product in de meeste gevallen worden terug genomen.”, weigerde horecakoeling.be het product terug te nemen. Kortom: bespaar uzelf de negatieve ervaring en koop dezelfde producten bij Bol.com of een andere partij met degelijke klantenservice.

Reactie Horecakoeling.be:

Beste Robin Creemers,
Ik heb uw chat erbij gezocht (uit juli 2019!) hieruit blijkt absoluut niet dat u particulier bent.
Wij leveren professionele apparatuur aan de Horeca en soms komt er...
Beste Robin Creemers,
Wij leveren professionele apparatuur aan de Horeca en soms komt er ook een particulier in onze shop. Particulieren krijgen ten alle tijden het advies dat het hier gaat om professionele apparatuur welke veel meer koelvermogen hebben dan huishoudelijke apparatuur wat gepaard gaat met meer geluid en een hoger stroomverbruik.
Misschien heeft u in uw beleving in de chat duidelijk gemaakt dat u een particuliere koper was, maar dat is helaas niet zo. anders hadden wij u wel degelijk anders geadviseerd.
Ik kan u op uw verzoek de gehele chatgeschiedenis van u doormailen, zodat u zelf kan zien dat u zich vergist.
Betreft ruilingen zijn wij niet moeilijk, alleen zodra zoals in uw geval het product gebruikt is kunnen wij deze niet meer terug nemen.
Jammer dat dit zo heeft moeten lopen maar wij gaan ervan uit dat als u de chatgeschiedenis doorleest u er ook van overtuigd bent dat wij hier niets aan kunnen doen.

Van den Heuvel

De medewerkers zijn zeer bekwaam

De Betere Tijden

Zeer klantvriendelijk en een goede aftersales, hierbij een tevreden klant.

Ton Bakkers

Lage prijzen en een correcte service, de koelkast werd 2 dagen geleverd.

An Fung

Wij zijn goed geholpen

Frituur 't dorp

Ik heb een display vitrine gekocht en ben er zeer tevreden mee. Deze werd 2 dagen later gratis geleverd, dat is een mooie deal.

Café Cambrinus

Top Shop zeer vriendelijke medewerker

Thierry Fortes

Scherpe prijzen prima service.