Lieke

Heel erg goed!

Ricardo Jacobs nvt

Het netjesverzonden helaas duurde het wel ongeveer een week maar ik ben tevreden met het product bedankt en wieweet tot snel

Ik zou iets sneller verzenden maar de verzender bleek op dinsdag papadag te hebben ik weet hoe druk het kan zijn met kinderen maar communicatie is dan wel belangrijker je collega

Jan Tichelaar

Heel goed. Fantastische producten en service

Misschien op de website iets van voorraad vermelden.

Jonas Wissink

Van Velthooven Horeca Groep

Ik was erg blij met hoe bereikbaar jullie waren.

Ik was erg blij met hoe bereikbaar jullie waren.

Klein verbeterpunt was de levering. De bestelling was uiteindelijk 3 dagen later binnen gekomen terwijl ik aan de telefoon noujuist om de zekerheid had gevraagd dat het binnen zou komen voor vrijdag. Kan natuurlijk altijd gebeuren. Maar een belletje was fijn geweest.

Wel weer heeeel netjes hoe de kapotte producten werden opgelost.

L. Schilder

Hele fijne ervaring met fijne communicatie.

Geen.

Eetcafe Mediterraan

Goede service en vriendelijke medewerkers

Nvt

Nadia French

Goede ervaring!

Heb ik niet, zeer tevreden

Danielle Zwiers

Goede service en men denkt mee

Service zou houden

Talitha Luckerhof

Na een tijdje te moeten hebben wachten tot mijn bestelling geleverd werd i.v.m leverancier niet optijd was heb ik een hele prettige communicatie via klanten service gehad. Het is een jong bedrijf... Na een tijdje te moeten hebben wachten tot mijn bestelling geleverd werd i.v.m leverancier niet optijd was heb ik een hele prettige communicatie via klanten service gehad. Het is een jong bedrijf met hoogwaardige service

Geen commentaar

Celina van Grafhorst