In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

bloks bouw

Reactie Hoogwerkt:

Hartelijk dankt voor het plaatsen van deze review, we zullen contact met je opnemen om te vragen wat er precies is misgegaan en hoe we onszelf de volgende keer kunnen verbeteren.
Met...

Beter-Huis

Bagger

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. We vinden het bijzonder jammer dat je onze service als zeer slecht ervaren hebt. Helaas was de hoogwerker die wij hebben geleverd, welke je zelf hebt besteld, geen juiste machine voor de werkzaamheden die je hebt moeten uitvoeren.
In overleg hebben we een andere, wel geschikte hoogwerker ter plaatse geleverd. Voor het huren van de andere hoogwerker zijn geen kosten in rekening gebracht. In overleg met jullie kantoor, hebben we de transportkosten wel doorberekend.
Wij denken dat dit een nette manier van werken is, en we vinden het jammer dat je het hier niet meer eens bent.

REZ Dakveiligheid

Uitstekend, Volgens plan en erg meedenkend!

finishing 4 amsterdam

Nette hoogwerker/nette bediening, nette support per telefoon. geen instructie boekje aanwezig, min punt, persoon die aflevering regelde in bedrijf wist niets van machine af

Aannemersbedrijf P Kuijpers

Te weinig uitleg bij het afhalen ,toen de machine op storing viel niet teruggebeld door de storingsdienst, tweede keer dat deze op storing viel keurig teruggebeld en verder geholpen.

theo meijer sport

Zeer klantgericht en klantvriendelijk

Verbouwbedrijf Westenbrink

Super geregeld, de ene hoogwerker kon het net niet doen, binnen 2 dagen een andere geleverd op locatie

Abutec

Prima service. Top materiaal

Koninklijke marine

Contact via internet was goed via telefoon beter

Reactie Hoogwerkt:

Hartelijk dank voor deze mooie review. Wanneer we jullie nogmaals mogen voorzien van een full option machine horen we het graag.
Team Hoogwerkt

Studio Kick

Alles was duidelijk machine werkte goed.

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor deze mooie review! Wanneer je de volgende keer nogmaals een hoogwerker nodig hebt, horen we het graag.