In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

smederij thijs vd helm

Heb voor de eerste keer daar gehuurd mmaar geen goede ervaring er mee.spin hoogwerker gehuurd rups liep er af met rijden kreeg ik de schuld dat wij er verkeerd mee om gingen zei de monteur die ter... Heb voor de eerste keer daar gehuurd mmaar geen goede ervaring er mee.spin hoogwerker gehuurd rups liep er af met rijden kreeg ik de schuld dat wij er verkeerd mee om gingen zei de monteur die ter plaatsen kwam dat is jullie schuld niet rubs lag er te slap op,
kreeg niet goed afgestempelt werkte maar half. al met al een tegen valler.

Beste heer vd Helm,
Beste heer vd Helm,
Bedankt voor uw recensie en de opbouwende kritiek. Wij hebben zoals u weet geen kosten voor de ontstane schade en huurpenningen aan u doorbelast. Graag zijn wij u in de toekomst wederom van dienst.

Leeuwestein Nautictrans

Klantvriendelijk, perfect materiaal

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor de review. We zie u graag terug.

VBG de Fontein

Goed meedenkend bedrijf. Niet duur!

Reactie Hoogwerkt:

Hartelijk dank voor heet plaatsen van deze beoordeling. Graag verlenen we de volgende keer weer goede service en zullen we extra opletten op het gedeelte selectie en advies!

VvE van Rappardplein

Heldere afspraken, keurig op tijd

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, daar worden we blij van! Mochten we je de volgende keer weer kunnen voorzien van een full option machine horen we het graag.

Habets Klusbedrijf

Jammer, dat de gehuurde hoogwerker niet van zijn plaats wilde. Werd echter netjes opgelost. Klasse groter voor t zelfde geld. Misschien toch wat betere controle bij inleveren? Verder prima machine.... Jammer, dat de gehuurde hoogwerker niet van zijn plaats wilde. Werd echter netjes opgelost. Klasse groter voor t zelfde geld. Misschien toch wat betere controle bij inleveren? Verder prima machine. Als je n beetje technisch bent, wijst t zichzelf. De gegeven instructies waren voldoende.

Reactie Hoogwerkt:

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie beoordeling over Hoogwerkt! Jammer dat de machine die je oorspronkelijk had gehuurd, het op het moment van ophalen niet deed. We hopen dat je met de... Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie beoordeling over Hoogwerkt! Jammer dat de machine die je oorspronkelijk had gehuurd, het op het moment van ophalen niet deed. We hopen dat je met de grotere versie jouw werkzaamheden goed hebt kunnen uitvoeren.
Graag horen we of we jou de volgende keer weer één van onze zeer jonge, op lithium batterij machines mogen verhuren.

Kees Doomen Tuinadvies aanleg en onderhoud

Ik ben tevreden ,super geholpen,goede afspraken,goed bereikbaar

Reactie Hoogwerkt:

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze prachtige review! We proberen onze service elke dag te verbeteren. Door jouw beoordeling, krijgen we alleen nog maar meer motivatie om nog meer klanten van... Hartelijk dank voor het plaatsen van deze prachtige review! We proberen onze service elke dag te verbeteren. Door jouw beoordeling, krijgen we alleen nog maar meer motivatie om nog meer klanten van onze service te mogen voorzien.

POS Tandheelkunde

Zeer goed

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, daar worden we heel erg blij van!
Graag helpen we je de volgende keer weer aan één van onze full option machines, die ook af te halen zijn op verschillende locaties door heel Nederland.

RANDSTAD elektrotechniek

Volgens onze monteur goede/nette machines en geen "gedoe".

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor de review, Fijn om te horen. We zien jullie graag terug.

De Herberg

Jullie hebben mijn kerst gered, bedankt voor het snelle schakelen en accurate handelen.

Reactie Hoogwerkt:

Hartelijk dank voor deze prachtige review! Wanneer jullie de volgende keer een hoogwerker nodig hebben waarbij alle veiligheidsopties in acht worden genomen horen we het graag.

SG Facility Solutions

Helemaal top

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor het plaatsen van deze ontzettend mooie beoordeling! Hoogwerkt gaat voor een 10. Wanneer je nogmaals van onze service gebruik wilt maken horen we het graag.
Met vriendelijke groet,...