In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

Renowie

Pluspunten: goed contact, snel geregeld.
Pluspunten: goed contact, snel geregeld.
Minpunten: noodstop defect, zwenk stand liep niet gesmeerd, batterij niet volledig opgeladen. Ik moest ondanks de hoogwerker toch nog een stukje met de ladder doen. Ondanks klacht/opmerking geen deel restitutie.
Voor de prijs verwacht ik een machine die tip top in orde is.

Custom paint

Eerste x dat ik bij jullie een hoogwerker huur, zeer goed geholpen en advies gegeven , ga zeker vaker hoogwerker bij jullie huren.

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor deze mooie recensie! En tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hoogwerkt.

Sebastian schilderwerken

Slechte communicatie, hoogwerker werd op het verkeerde adres geleverd als ik hem niet had onderschept, de factuur is niet met automatische incasso afgeschreven waardoor ik nu een aanmaning heb. Dat... Slechte communicatie, hoogwerker werd op het verkeerde adres geleverd als ik hem niet had onderschept, de factuur is niet met automatische incasso afgeschreven waardoor ik nu een aanmaning heb. Dat gezegd te hebben. Het telefonisch contact was uitstekend en er werd goed mee gedacht over de hoogte van de hoogwerker.

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant, er was een storing met ABN waardoor de bank mutaties van de 14de niet zijn ingelezen. Hierdoor staan de facturen van de incasso batch nog open en heb automatisch herinneringen gestuurd.... Beste klant, er was een storing met ABN waardoor de bank mutaties van de 14de niet zijn ingelezen. Hierdoor staan de facturen van de incasso batch nog open en heb automatisch herinneringen gestuurd. Klanten die hierop gereageerd hebben heb wij excuses terug gemaild. Groeten, Hoogwerkt Team

Sir Winston Leisure Center

Keurige medewerker en precies op tijd

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor deze mooie recensie! Wanneer je de volgende keer een hoogwerker nodig hebt, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Hoogwerkt.

van Mens Schilderbedrijf

Alle afspraken nagekomen. Hoop, snel weer een order te plaatsen!

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor deze mooie recensie! Tot de volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Hoogwerkt.

Ingenieursbureau Bont

Ongecompliceerd, hulpvaardig

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor de complimenten, wij doen altijd ons best voor de klant. Wanneer je de volgende keer een hoogwerker nodig hebt, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Hoogwerkt.

Mark Spitsbaard services

Behulpzaam personeel en goede antwoorden op de vragen

Art is

Goed apparaat gehuurd voor een lage prijs

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant, Mooi om te horen dat je blij bent met onze scherpe tarieven! Wij zien je graag terug voor de volgende klus! Groeten, het Hoogwerkt team

Bruut Amsterdam

Heel fijn!

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant, Mooi om te horen dat je blij bent met ons! Wij zien je graag terug voor de volgende klus! Groeten, het Hoogwerkt team

Nort Media

Goede service tegen realistische prijzen

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant, Wat fijn om zo een review te ontvangen! We zien je graag terug voor de volgende klus zodat we weer een fantastische klantbeleving kunnen bieden! Groeten, het Hoogwerkt team