Bidfood (voorheen Deli XL)

Communicatie tissen Arbo opleidingen en mij zeer positief. Reden om te kijken of we met elkaar door kunnen gaan.

Geef uw beoordeling een titel

Uitleg van Trainer was duidelijk en goed te volgen. Had veel praktische die hij op een plezierige wijze kon overbrengen.

Danny Stadhouder

Op zaterdag mijn heftruckcertificaat gepland. helaas ziek geworden, Maandag eerste werkdag gebeld naar Arbo, Vrijdag Instructeur dag vooraf afgezegd (binnen die 5 dagen) -

Algemene...

Ravas Europe b.v.

Heb geen persoonlijk contact gehad met het bedrijf en kan daar dus geen oordeel over geven.

ECM

Erg simpel niets geleerd de theorie kan je ook wel op internet vinden praktijk stelt niets voor

Albert Klein / MCFE BV

Prima - goede instructeur en duidelijke uitleg met veel (terechte) nadruk op veiligheid

MCFE

Ik heb mijn heftruckopleiding gevolgd met dit bedrijf. Heb alleen contact gehad met de begeleider (die onze groep goed heeft opgeleid)

B 't Hart / Euro Trade .NL

Een leerzame opleiding.
Niet te langdradig.
Goede uitleg en begeleiding .

Geef uw beoordeling een titel

Duidelijk en leerzaam

Het theorie gedeelte was zeer informatief en de trainer heeft veel kennis in huis voor alle vragen.
Het praktijk gedeelte was enigszins beperkt met enkel gelijkvloerse bewegingen.

Wil

Voldoende voor een persoon met ervaring , zonder ervaring zou ik voor een meerdaagse training kiezen vooral voor de praktijk.