Hoogwerkeropleidingen

Hoogwerkeropleidingen Ook benieuwd naar feedback over de webshop Hoogwerkeropleidingen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1548
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Hoogwerkeropleidingen met 9.2/10. Gebaseerd op 1548 ervaringen.

adrie van osch
adrie van osch
Beveelt u dit bedrijf aanJa

De theorie was boven mijn verwachting, niet ingewikkeld of langdurig..
zodat de praktijk meer aan bod kwam..
wat ik zeer prettig vond.

Endress+Hauser
Endress+Hauser

Perfecte cursus

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede verzorging, sfeer, uitleg, en neemt ruim de tijd voor het praktisch deel.

Hoogwerkeropleidingen 1 beoordeling
Bidfood (voorheen Deli XL)
Zeer goed (9/10)
Bidfood (voorheen Deli XL)

Geef uw beoordeling een titel

Uitleg van Trainer was duidelijk en goed te volgen. Had veel praktische die hij op een plezierige wijze kon overbrengen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Communicatie tissen arbo opleidingen en mij zeer positief. reden om te kijken of we met elkaar door kunnen gaan.

Danny Stadhouder

Op zaterdag mijn heftruckcertificaat gepland. helaas ziek geworden, maandag eerste werkdag gebeld naar arbo, vrijdag instructeur dag vooraf afgezegd (binnen die 5 dagen) -.
algemene voorwaarden wordt niet duidelijk gesteld in de mail of whatsapp.. betreft dat je inverstering €145 100% kwijt bent naar die 5 dagen algemene voorwaarden regel. dit is mijn eerste ervaring met arbo en menteen de laatste.. .
daar houdt het zeker niet bij op omdat ik in mijzelf wilde investeren ben ik ook mijn toekomstige baan kwijt waar een heftruckcertificaat als pré wordt gevraagd..
kortom: geen certificaat, geen werk, hang de slingers maar op jongens neem een fles champagne op mijn kosten.. veel plezier.

Ravas Europe b.v.
Uitstekend (10/10)
Ravas Europe b.v.
Score voor Hoogwerkeropleidingen:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heb geen persoonlijk contact gehad met het bedrijf en kan daar dus geen oordeel over geven.

ECM
Slecht (3/10)
ECM
Score voor Hoogwerkeropleidingen:1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Erg simpel niets geleerd de theorie kan je ook wel op internet vinden praktijk stelt niets voor.

Albert Klein / MCFE BV
Albert Klein / MCFE BV
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima - goede instructeur en duidelijke uitleg met veel (terechte) nadruk op veiligheid.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb mijn heftruckopleiding gevolgd met dit bedrijf. heb alleen contact gehad met de begeleider (die onze groep goed heeft opgeleid).

Goed.

B 't Hart / Euro Trade .NL
B 't Hart / Euro Trade .NL

Duidelijk en leerzaam

Een leerzame opleiding..
niet te langdradig..
goede uitleg en begeleiding .

Bedrijfsinformatie

Voor het veilig werken met een hoogwerker is echter meer vereist dan het bedienen van de knoppen op het onder- of bovenbedieningspaneel. Om de veiligheid van de bediener en personen en objecten in de directe omgeving te kunnen waarborgen is een goede basiskennis nodig van de werking van de machine en een praktische training volgens (inter)nationaal erkende normen.
Adres
Maxwellstraat 35