HomeTeam

Woonconcept

Tweedelig: organisatie die bereidwillig is en willen ze doen; meedenken; niet moeilijk doen;
maar laatste tijd de kwaliteit opgeleverd woning is niet goed; het wordt minder;

Sterke punten van HomeTeam

bereidwillig is en willen ze doen; meedenken; niet moeilijk doen;

kwaliteit SU woningen;
terug koppling
beter zicht op werk wat moet nog gebeuren en wat is gereed;

ja;

Contact over deze beoordeling

Nader Karaji 06 52 44 14 60

Woonconcept

Een hoop goede ervaringen en een aantal minder goede ervaringen.

Veel expertise
Kan snel schakelen, kent over het algemeen het vastgoedbezit van Woonconcept vrij goed.

Verbeterpunten of tips voor HomeTeam

Verbeter de communicatie richting Woonconcept en derden. Een duidelijke terugkoppeling
Een ander punt van aandacht zijn de tarieven, die soms behoorlijk hoog zijn. Hiermee prijs je jezelf de markt uit.

Ja

Lody de Melker, Harmonisch Wonen

Wij hebben uitstekende ervaringen met Home Team. Het bedrijf doet hier nu al een aantal jaren de renovatie van badkamers en toiletten. Wij hebben na het 1e jaar de contracten verlengt omdat we... Wij hebben uitstekende ervaringen met Home Team. Het bedrijf doet hier nu al een aantal jaren de renovatie van badkamers en toiletten. Wij hebben na het 1e jaar de contracten verlengt omdat we tevreden zijn.

Sterke punten van HomeTeam

De sterkte punten zijn de aandacht om alles en iedereen tevreden te houden. Men komt met initiatieven om mensen voor te lichten over de werkzaamheden en er is ook contact na het werk voor vragen en... De sterkte punten zijn de aandacht om alles en iedereen tevreden te houden. Men komt met initiatieven om mensen voor te lichten over de werkzaamheden en er is ook contact na het werk voor vragen en onderhoud. De mensen zijn vriendelijk en op hun taken voorbereid. Altijd bereikbaar, communicatie is top.

Verbeterpunten of tips voor HomeTeam

Home Team werkt met onderaannemers, en de kwaliteit v h werk van deze mensen is wel eens minder goed.
Dat wordt altijd wel opgelost maar nog meer zorgen dat deze ook hun werk goed doen zou een verbeterpunt kunnen zijn.

Ja prima contact

R. Kolk

Contact met medewerkers is goed. Bereidwillig om te helpen, even de wasmachine terug in de badkamer zetten enz.
Sleutels in vertrouwen overhandigd en dit is helemaal goed gegaan.

Evita Rubbens

Prima, vriendelijke mannen.

Overal positief en prettig om mee te werken. Jammer dat ik iets beloofd was dat uiteudelijk niet in kon. Ook als het project klaar is een week voirwacht ik niet dat er een controle plaatvindt een... Overal positief en prettig om mee te werken. Jammer dat ik iets beloofd was dat uiteudelijk niet in kon. Ook als het project klaar is een week voirwacht ik niet dat er een controle plaatvindt een week later zonder toestemming ondanks de sleutels nog niet ingeleverd waren.

Wisselend... eindresultaat is wel mooi.

W. Vreeburg, Rijnstraat 34, 8226LS Lelystad.

HomeTeam heeft NIET onlangs renovatie werkzaamheden uitgevoerd in mijn woning op de Rijnstraat 34, 8226LS Lelystad.