HomeTeam

HomeTeam Ook benieuwd naar feedback over de webshop HomeTeam? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company804
8.1/10
Uitstekend (10/10)
89 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen HomeTeam met 8.1/10. Gebaseerd op 804 ervaringen.
Klantvriendelijkheid aan de telefoon
Doorlooptijd

A. Keizer
A. Keizer

Sterke punten van HomeTeam

was snel en vakkundig gedaan

?

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Reparatie wc-pot (stond niet stabiel).

reuvers

Simone
Voldoende (6/10)
Simone

Sterke punten van HomeTeam

Vriendelijk aan de telefoon, snel een afspraak ingepland.

Verbeterpunten of tips voor HomeTeam

Mensen niet afrekenen op hun woning. Ik bedoel al het de eerste keer een grote teringzooi was geweest had de beste man het dan wel gemaakt? Luisteren!

Score voor HomeTeam:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Afspraak was snel ingepland. toen de vakman kwam kijken bij het reparatieverzoek gaf hij aan dat ik het gat zelf dicht moest maken. aangezien hij bij mij in huis had gezien dat iemand handig was omdat alles netjes was moest dat toch geen probleem zijn. vond ik zelf een vreemde opmerking. je word afgestraft omdat je woning netjes is???.
op nieuw een reparatieverzoek ingediend. aangezien ik bij de mutantie dit gat niet had opgemerkt omdat dit verstopt was achter een stapel stenen. bij binnenkomst van de vakman meteen de opmerking dus je hebt het toch voor elkaar. de beste man nogmaals uitgelegd dat ik het gat bij de mutatie niet had opgemerkt met de reden. ohh je woont hier nog maar net? dan is het anders. hij heeft het gat dichtgemetseld en een lelijk groen rooster er over geplaatst.

De telefonische bereikbaarheid.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer vriendelijk te woord gestaan door de medewerkster.

H. BENNEN

Goed.

van Mildert
van Mildert

Sterke punten van HomeTeam

Goed bereikbaar en klachten worden vlot hersteld.

Niet van toepassing.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel goede ervaring. goed bereikbaar en klachten worden vlot hersteld (binnen een half uur).

hoeft van mij niet
Onacceptabel (1/10)
hoeft van mij niet

Sterke punten van HomeTeam

Het geduld dat er is betoond omdat de man ondanks de afspraak eerst niet thuis was. Na een tweede telefoontje met een geduldige telefoniste is er een tweede afspraak gemaakt. Toen was de bewoner wel thuis.

Verbeterpunten of tips voor HomeTeam

Vakwerk afleveren!!! Dit is schandelijk slecht werk geweest.

Contact over deze beoordeling

Natuurlijk wil ik dit graag toelichten. telefoon 256552 van de fam. Nugter in Meppel

Score voor HomeTeam:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Het hometeam werd gevraagd om een paar kleien reparaties te verrichten bij mijn zwager, een man met beperking..
het betrof een ingerotte raamstijl in de keuken, een loshangend stripje van een keukenkastje en een nooit goed opgehangen keukenkast die zó scheef hangt dat het deurtje niet is af te stellen. alleen het stripje is naar behoren vastgelijmd. de reparatie van de ingerotte raamstijl is ronduit waardeloos verricht. er is met een absorberende gipsachtige substantie wat opgevuld en niet glad af gewerkt. hier was een reparatie met kunsthars (en impregneren van het restant hout van de raamstijl op zijn plaats geweest..
het keukenkastje is niet opnieuw en recht opgehangen. ook is hierover geen communicatie geweest met de opdrachtgever. terwijl het emailadres van het familielid van de bewoner wel bij de telefoniste is opgegeven. de bewoner zal hiervan niets hebben begrepen. ook dat heeft misschien meegespeeld met het slecht afwerken van de reparatieopdracht. al hoop ik het niet.

A..W. Schotanus
Goed (8/10)
A..W. Schotanus

Sterke punten van HomeTeam

tijd maken voor het probleem, daarbij de persoon niet uit het oog verliezen!

Score voor HomeTeam:4/5

Helemaal top.

i. rabe
i. rabe

adequaat reageren

Verbeterpunten of tips voor HomeTeam

meldingen van overlast via mail sneller afhandelen

Contact over deze beoordeling

thegodmotheriris@hotmail.com

Score voor HomeTeam:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na melding snelle response. laatste reparatie werd naar tevredenheid uitgevoerd maar niet vermeld waarna ik gebeld werd of de reparatie wel had plaatsgevonden???.

Bedrijfsinformatie

HomeTeam is een franchiseorganisatie met vakkundige ondernemers die over alle kennis en ervaring beschikken. Sinds onze oprichting in 2001 heeft onze franchiseformule zich ontwikkeld tot hecht samenwerkingsverband met één uniforme wijze van denken, doen en kwaliteit.
Adres
Koematen 36b