Jordan

Fitness tubes

Uw ervaring

Beste qualiteit tubes voor mooie prijs! En makkelijk mee te nemen waar je ook gaat voor een snelle workout.

Rene

Tunturi E60 Hometrainer & T60 Loopband

Uw ervaring

Onze ervaringen met het bedrijf zijn erg goed - zeker ook gezien de huidige moeilijke omstandigheden. Levertijden zijn zoals beloofd en de hulp bij het afleveren werd erg op prijs gesteld. Verder is... Onze ervaringen met het bedrijf zijn erg goed - zeker ook gezien de huidige moeilijke omstandigheden. Levertijden zijn zoals beloofd en de hulp bij het afleveren werd erg op prijs gesteld. Verder is de communicatie met het bedrijf van zeer goede kwaliteit - op alle gebieden. Het enige minpuntje is dat ik af en toe niet meer wist met welk bedrijf ik te maken had (meerdere noemers onder een dak blijkbaar die in elkaar overlopen), maar dat loste zichzelf wel op.

Ad Kramer

Effectieve voorlichting en snelle logistieke procedure! Vrijdagmiddag besteld en maandagmorgen om 10.00 u afgehaald! Dinsdag waren de hometrainer en de waterroeier operationeel. Goede handleidingen... Effectieve voorlichting en snelle logistieke procedure! Vrijdagmiddag besteld en maandagmorgen om 10.00 u afgehaald! Dinsdag waren de hometrainer en de waterroeier operationeel. Goede handleidingen voor het installeren. Helaas zijn de gebruikerhandleidingen erg summier.

Uw ervaring

Logistieke procedure zeer efficiënt en goede commerciële voorlichting!

Gerard

Snel en kwaliteit

Uw ervaring

Snel geleverd, goed advies in showroom

Dirk

Onbetrouwbaar

Uw ervaring

Geleverde product was een goedkope merkloze versie van het bestelde.

Henriëtte van der Meulen

Heel blij met de Flow Fitness Runner DTM100i WalkingPad, die zelfs € 100 goedkoper is dan bij een andere verkoper.

Uw ervaring

Keurige en snelle levering, tevreden

Tunturi F 40

Uw ervaring

Vlotte bediening en aflevering ga zo door

Prima artikelen en fijne service

Uw ervaring

Ik was vergeten een pompje voor mijn bal bij te bestellen, toen ik die niet even ter plekke kon bijkopen werd de bal voor mij gevuld met lucht. Een super service!

E.M. van Scheffersveldt

Tevreden

Zeer klantvriendelijk

omry

Super service!! Jethro heeft me de life fitness ic4 geleverd, snel vriendelijk en informatief, en snel bereikbaar :)

Uw ervaring

goeie prijs, goeie kwaliteit, goeie service