Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

M. van der Kemp

Ik heb weinig contact met medewerkers van HomeWorks. De enkele keer dat ik behoefte had aan vervanging was er (op 2 x na) niemand ter vervanging. Het reviewen via sterren vind ik niet prettig.

Opmerkingen of tips

De aanhef in brieven en e-mails zonder meneer of mevrouw, maar alleen het gebruik van de achternaam vind ik zeer onaangenaam en zou het waarderen als dat kan veranderen.

iris polak-bosch

Administratief vind ik uw bedrijf klantonvriendelijk ,rommelig.Ik krijg binnen i week een aantal verschillende mededelingen over iets met mijn hulp.Tevens nog een telefoontje hierover,ook dat wist... Administratief vind ik uw bedrijf klantonvriendelijk ,rommelig.Ik krijg binnen i week een aantal verschillende mededelingen over iets met mijn hulp.Tevens nog een telefoontje hierover,ook dat wist ik al en de mededeling was onjuist.Regel s.v.p. de logistiek van berichtgevingen beter.Hebben jullie wel een persoon die e.e.a. coordineert?
Ook de manier van telefonisch contact is beneden de norm.Mijn handen jeuken om de telefonisten te leren hoe zij een gesprek moeten voeren;bv. met zich voorstellen etc. Een aantal jaar geleden was het beter geregeld.

Opmerkingen of tips

train de medewerkers op telefonisch contact met de klienten ,wat zij persoonlijk vinden is niet relevant voor een mededeling aan de klant;ik verwacht zakelijke en efficiente mededelingen .

D.Bosma

Goede ervaring met Home Works

Geen opmerkingen of tips

Nils

Overwegend postief al is vaak een gebruik aan flexibiliteit. Een afspraak moest eens vooruit geschoven worden waardoor deze een paar dagen voor de volgende tweewekelijkse afspraak terecht kwam. Maar... Overwegend postief al is vaak een gebruik aan flexibiliteit. Een afspraak moest eens vooruit geschoven worden waardoor deze een paar dagen voor de volgende tweewekelijkse afspraak terecht kwam. Maar die moest blijven staan, want anders kwam het scherma in de war. Ik heb niet voor niets tweewekelijkse afspraken ipv wekelijks, dus dat soort zaken zijn jammer.

W.H. van der Horst

Zeer prettig bedrijf regelt het prima.

Opmerkingen of tips

Moet zeggen dat jullie alles goed voor elkaar hebben.

B. van den Berg

Heel goed

louise cea oliveira

nee houden zo

Tot nu verloopt communicatie en dergelijke erg goed, maar zojuist werd ik onaangenaam verrast door een hoger uurtarief van een nieuwe hulp (welke trouwens uitstekend is) na circa 5 maanden wachten... Tot nu verloopt communicatie en dergelijke erg goed, maar zojuist werd ik onaangenaam verrast door een hoger uurtarief van een nieuwe hulp (welke trouwens uitstekend is) na circa 5 maanden wachten en zonder kennisgeving. Dit vind ik ongepast en te gemakkelijk en ben er ook niet mee akkoord gegaan. Volgens mij is het huidige tarief prima.
Dus mijn zorg bij HomeWorks is meer of jullie wel waar kunnen maken wat jullie pretenderen.

Opmerkingen of tips

Zie hierboven: blijf ook transparant in de commerciële zaken... het gaat niet alleen om snel reageren, maar ook om de inhoud! (zo was nieuwe hulp niet wekelijks maar 2wekelijks beschikbaar, ook zonder kennisgeving). Is slordig...

Reactie Home Works:

Beste mevrouw De Wit, Allereerst dank voor het geven van een review. Wat betreft de fout die wij gemaakt hebben ten aanzien van het uurtarief laat ik u graag weten dat dit natuurlijk ongedaan... Beste mevrouw De Wit, Allereerst dank voor het geven van een review. Wat betreft de fout die wij gemaakt hebben ten aanzien van het uurtarief laat ik u graag weten dat dit natuurlijk ongedaan gemaakt wordt. Elke wijziging moet eerst vooraf helemaal duidelijk en akkoord zijn. Dit is nu kennelijk niet besproken en had dus ook niet gewijzigd mogen worden. Home Works heeft deze fout gemaakt en zal het verschil voor haar rekening nemen. Wel zullen wij hierover met u in overleg moeten gaan voor toekomstige afspraken. Immers huishoudelijke hulpen kunnen bij Home Works aangeven wat zij willen verdienen. Hetgeen wij doen is huishoudelijke hulp zo goed als mogelijk organiseren waarbij u als klant kunt aangeven wat u wilt betalen en hulpen ook kunnen aangeven wat zij willen verdienen. Als Home Works leggen wij steeds weer de puzzel tussen klanten en hulpen op basis van deze, maar ook veel andere, wensen.

J.M. Wijngaarde-Schmitz

Namens mijn moeder kan ik zeggen dat we tevreden zijn over Home Works.

Ga zo door.

Mijn ervaring met uw bedrijf is positief, en over de hulp helemaal geen klagen, een uitstekende werkkracht.

Opmerkingen of tips

Ik ben nog geen negatieve ervaringen tegen gekomen, dus zijn er nog geen opmerkingen of tips. Ik zou zeggen ga zo door.