Begeleiding

Best oké

De communicatie mag beter

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de review!

Altijd goed om te horen waar we kunnen verbeteren. Wij zouden graag willen dat u contact met ons opneemt een aangeeft op welke manier wij voor u de communicatie kunnen verbeteren.

Patricia Theunissen

Erika Slotboom

Ik ken net dit bedrijf. Wat ik kan op het moment zeggen is dat alle medewerkers behulpzaam en vriendelijke zijn. Ik heb jullie op internet gevonden en ik wilde reageren op een vacature als thuishulp...

Op het moment niet.

Beste mevrouw Slotboom,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring!
En fijn te horen dat u tot nu toe blij bent met de samenwerking!

A. de Wit/Langelaan

Zeer functioneel.

Geachte mevrouw De Wit,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Home Works huishoudelijke hulp.

En fijn dat we u goed weten te helpen!

Goed ervaring

Geen opmerkingen

Kn konijnendijk

Marjan Buikema

Mijn ervaring met homeworks is prima! Altijd een snelle reactie via mail/app. Vriendelijk personeel.

Ga zo doir! ?

Beste Marjan,

Hartelijk dank voor de review en erg leuk te lezen dat u goede ervaringen heeft met Home Woks!

Astrid

Ik vindt mijn werkgever transparant en goed bereikbaar voor vragen. Omdat ik het druk heb kies ik zelf voor het gemak van mailen. Mijn salaris wordt ook altijd op tijd betaald en mijn werktijden...

Ik zou geen tips weten

Beste Astrid,

Hartelijk dank voor de review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze dienst aan jou.

a.m. wiltenburg-schellevis

Niets dan lof, goede deskundige hulp. Mijn hulp maakt zelf een prima plan waardoor alles regelmatig en goed wordt schoongemaakt/onderhouden. Bij vakantie of ziekte altijd goede vervanging. Door mijn...

nee, alles gaat goed.

Desiree de Wolf

Erg Fijne bedrijf om te werken, in 2016 ook al anderhalf jaar werkszaam geweest bij homeworks.

En nu sinds kort terug bij me oude vertrouwde baantje!

Alles word goed...

Beste Desiree,

Hartelijk dank voor de review en erg leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt!

Hartelijk dank Home Works en jouw Home Works Zuid Oost team