Begeleiding
Communicatie

Iris

Very Good

Opmerkingen of tips

Up to now, we have changed house help 3 times (they were leaving), and the quality of their cleaning is not stable... some were better some were worse.. no one really really bad :)

Reactie Home Works:

Dear Iris, thank you for your review! We see that your current domestic cleaner has worked for you since February. We will contact you about the quality of her cleaning results. If the quality is... Dear Iris, thank you for your review! We see that your current domestic cleaner has worked for you since February. We will contact you about the quality of her cleaning results. If the quality is not up to your standards, we are more then happy to help you. Thank you for letting us know.

Monique Eitjes

Tot nu toe heb ik positieve ervaringen met dit bedrijf. Vooral de mogelijkheid om telefonisch te kunnen communiceren over je wensen vind ik erg prettig.

Reactie Home Works:

Beste Monique, bedankt voor je review en wat goed om te horen dat je positieve ervaringen met HomeWorks hebt opgedaan! Wij passen ons graag aan aan de persoonlijke behoeften en vinden persoonlijk... Beste Monique, bedankt voor je review en wat goed om te horen dat je positieve ervaringen met HomeWorks hebt opgedaan! Wij passen ons graag aan aan de persoonlijke behoeften en vinden persoonlijk contact hierbij zelf ook erg prettig. Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag.

Mw. J. SMIT

Ging heel goed

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Smit, vriendelijk bedankt voor uw positieve review. En wat fijn dat u zo snel een fijne huishoudelijke hulp via ons heeft kunnen vinden! Mochten wij verder iets voor u kunnen... Beste mevrouw Smit, vriendelijk bedankt voor uw positieve review. En wat fijn dat u zo snel een fijne huishoudelijke hulp via ons heeft kunnen vinden! Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag!

Rebecca Aalbregt

Tevreden

Opmerkingen of tips

Wij zijn zeer tevreden over amira

Reactie Home Works:

Beste Rebecca, vriendelijk bedankt voor jouw lovende review! Wat ontzettend fijn om te vernemen dat jij zo tevreden bent met jouw huishoudelijke hulp Amira en dat jij onze bijdrage bij de... Beste Rebecca, vriendelijk bedankt voor jouw lovende review! Wat ontzettend fijn om te vernemen dat jij zo tevreden bent met jouw huishoudelijke hulp Amira en dat jij onze bijdrage bij de totstandkoming van de afspraken hebt kunnen waarderen. Mochten wij verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen jou graag!

Christel Zijlstra

Goed, als je niet tevrede met je hulp wordt er snel een nieuwe hulp gevonden.

Opmerkingen of tips

Wanner je doorgeeft hoe tevrede je bent over je hulp , mis ik een opmerking box waar je precies kan laten weten hoe en wat over de hulp.

Dit kunnen jullie ook goed gebruiken....

Dit kunnen jullie ook goed gebruiken. Bijvoorbeeld voor meer informatie over de hulp voor nieuwe klanten. Als dat toe gevoerdwaard heeft.

Reactie Home Works:

Beste Christel, vriendelijk bedankt voor jouw positieve review! Wat fijn om te vernemen dat de afspraken met jouw nieuwe huishoudelijke hulp Raquel volledig naar wens verlopen! Wij zijn blij dat wij... Beste Christel, vriendelijk bedankt voor jouw positieve review! Wat fijn om te vernemen dat de afspraken met jouw nieuwe huishoudelijke hulp Raquel volledig naar wens verlopen! Wij zijn blij dat wij jou hiermee van dienst konden zijn. Wij willen jou graag bedanken voor jouw suggestie voor een ruimte om opmerkingen te plaatsen wanneer je een review geeft, wij hebben het management van jouw suggestie op de hoogte gesteld. Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen jou graag!

Addy

In eerste instantie kon Home Works niemand voor mij vinden. Uiteindelijk heb ik via via toch een hulp gevonden, die via Home Works voor mij werkt.

Opmerkingen of tips

Mijn hulp heeft het contact tot stand gebracht.

Reactie Home Works:

Beste Addy, vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Wij streven ernaar om zo snel mogelijk een geschikte huishoudelijke hulp beschikbaar te vinden voor onze klanten. Wij zijn hierbij... Beste Addy, vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Wij streven ernaar om zo snel mogelijk een geschikte huishoudelijke hulp beschikbaar te vinden voor onze klanten. Wij zijn hierbij afhankelijk van de beschikbaarheid van de hulpen in uw directe omgeving. Hierdoor kan het zijn dat de zoektocht langer dan een week duurt. Gelukkig heeft u inmiddels zelf een geschikte kandidaat gevonden en we zijn blij u weer als klant te mogen verwelkomen! We zullen uw huishoudelijke hulp Sandra laten weten dat u erg tevreden met haar bent, dat zal zij erg leuk vinden om te horen. Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag!

Jolanda

Niet goed

Nvt

Sara

Geweldig

Opmerkingen of tips

Leuke mensen die werkzaam zijn bij home works,ze denken goed met je mee!

Reactie Home Works:

Beste Sara, heel erg bedankt voor uw lovende review! Wij zijn erg blij te vernemen dat u zo tevreden bent met uw huishoudelijke hulp en onze begeleiding daarbij. Mochten wij verder iets voor u... Beste Sara, heel erg bedankt voor uw lovende review! Wij zijn erg blij te vernemen dat u zo tevreden bent met uw huishoudelijke hulp en onze begeleiding daarbij. Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag! Voor nu wens ik u een fijne dag toe.

presburg

Uitstekend

ja

Reactie Home Works:

Beste meneer Presburg, namens het hele Home Works team wil ik u graag hartelijk bedanken voor uw lovende review! Wij vinden het heel fijn om te vernemen dat u zowel met uw huishoudelijke hulp zulke... Beste meneer Presburg, namens het hele Home Works team wil ik u graag hartelijk bedanken voor uw lovende review! Wij vinden het heel fijn om te vernemen dat u zowel met uw huishoudelijke hulp zulke positieve ervaringen heeft opgedaan, als met onze begeleiding. Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen graag!

Y. Griep

Snelle reactie en behoorlijk goede communicatie.

Opmerkingen of tips

Na kennis gemaakt te hebben met twee kandidaten, was de derde in de roos.

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Griep, namens het team van Home Works willen wij u hartelijk danken voor uw positieve review! En wat fijn dat u zo tevreden bent met uw huishoudelijke hulp Gerda! Driemaal is... Beste mevrouw Griep, namens het team van Home Works willen wij u hartelijk danken voor uw positieve review! En wat fijn dat u zo tevreden bent met uw huishoudelijke hulp Gerda! Driemaal is scheepsrecht. We zullen Gerda hiervan op de hoogte stellen, dat zal zij erg leuk vinden. Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag!