Begeleiding

Tuba

Goed !

Ben te vreden!

Reactie Home Works:

Beste Tuba, heel erg bedankt voor jouw lovende review! We vinden het heel fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verloopt. Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust... Beste Tuba, heel erg bedankt voor jouw lovende review! We vinden het heel fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verloopt. Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust weer contact met ons op, wij helpen je graag!

L.A. Groot

Gewoon goed geregeld.

Opmerkingen of tips

Voor zover niet, het is duidelijk.

Reactie Home Works:

Beste meneer Groot, namens het hele team van HomeWorks wil ik je graag heel erg bedanken voor jouw lovende review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met jouw huishoudelijke... Beste meneer Groot, namens het hele team van HomeWorks wil ik je graag heel erg bedanken voor jouw lovende review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met jouw huishoudelijke hulp en onze begeleiding! Mochten we verder iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Yvette

Na 3 mislukte afspraken en miscommunicatie nu eindelijk een hulp die super goed heeft schoon gemaakt! Het duurde even maar we zijn inmiddels erg tevreden

Opmerkingen of tips

Ik heb wel het idee dat er soms wat langs elkaar heen gewerkt wordt

Reactie Home Works:

Beste Yvette, heel erg bedankt voor jouw review en wat fijn dat alles nu naar volle tevredenheid verloopt! Het is inderdaad erg vervelend als hulpen op het laatste moment afzeggen. Heel fijn dat... Beste Yvette, heel erg bedankt voor jouw review en wat fijn dat alles nu naar volle tevredenheid verloopt! Het is inderdaad erg vervelend als hulpen op het laatste moment afzeggen. Heel fijn dat jullie aan de bel hebben getrokken en ons in de gelegenheid hebben gesteld de situatie voor jullie op te lossen. Mochten we nu of in de toekomst verder iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten, wij helpen je graag!

Particulier

Netjes en hulpbereidend

Opmerkingen of tips

Ik ben goed geholpen tot nu toe

Reactie Home Works:

Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met jouw huishoudelijke hulp en onze begeleiding! Heel erg bedankt voor jouw lovende review! Mochten we verder iets voor je kunnen betekenen,... Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met jouw huishoudelijke hulp en onze begeleiding! Heel erg bedankt voor jouw lovende review! Mochten we verder iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Haring, Ben

Duidelijke telefonische toelichting

Duidelijke telefonische toelichting

Reactie Home Works:

Beste Ben, hartstikke bedankt voor jouw positieve review en wat fijn om te horen dat onze telefonisch toelichting zo wordt gewaardeerd! Mochten wij verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het... Beste Ben, hartstikke bedankt voor jouw positieve review en wat fijn om te horen dat onze telefonisch toelichting zo wordt gewaardeerd! Mochten wij verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen jou graag!

mca. glas

Vervelend dat je steeds door een andere medewerker gemaild wordt.

Gaarne 1 contactpersoon

Hester Zeeman-Hofstee

Fijne en snelle communicatie en de ervaring met de hulp is zeer goed. Dit geeft een betrouwbare professionele uitstraling

Opmerkingen of tips

De zoektocht duurde even en het is fijn om af en toe een belletje of mailtje te ontvangen wat de status is

Reactie Home Works:

Beste Hester, namens het hele team van HomeWorks willen wij je graag ontzettend bedanken voor jouw lovende review! Heel fijn om te horen dat jouw huishoudelijke hulp, en onze begeleiding daarbij, je... Beste Hester, namens het hele team van HomeWorks willen wij je graag ontzettend bedanken voor jouw lovende review! Heel fijn om te horen dat jouw huishoudelijke hulp, en onze begeleiding daarbij, je zo goed bevalt. We zullen jouw feedback over de terugkoppeling van de status van jouw zoektocht zeker meenemen, heel erg bedankt hiervoor. Mochten we verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

A.C. Keizer

Nog maar kort bij dit bedrijf. Tot nu toe redelijk goed. Ik moest wel erg lang wachten voordat een hulp beschikbaar was.

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Keizer, heel erg bedankt voor jouw review! We zijn blij te vernemen dat je inmiddels een geschikte huishoudelijke hulp hebt gevonden die al al jouw wensen voldoet! Het aanbod in jouw... Beste mevrouw Keizer, heel erg bedankt voor jouw review! We zijn blij te vernemen dat je inmiddels een geschikte huishoudelijke hulp hebt gevonden die al al jouw wensen voldoet! Het aanbod in jouw omgeving kan inderdaad wat wisselend zijn. Om deze reden zijn wij wervingscampagnes gestart die inmiddels gelukkig ook hun vruchten afwerpen. Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust weer contact met ons op, wij helpen je graag!

Chérie Loykens

Reactie Home Works:

Beste Chérie, vriendelijk bedankt voor jouw review! Wat ontzettend fijn om te horen dat alles naar wens verloopt. Van jouw huishoudelijke hulp hebben wij inmiddels ook vernomen dat zij ook met heel... Beste Chérie, vriendelijk bedankt voor jouw review! Wat ontzettend fijn om te horen dat alles naar wens verloopt. Van jouw huishoudelijke hulp hebben wij inmiddels ook vernomen dat zij ook met heel veel plezier bij jou werkt. Wanneer we iets voor je kunnen doen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Jeroen de Vries

Homeworks luistert goed naar haar klanten. De communicatie is prettig.

Opmerkingen of tips

Het is fijn dat Homeworks blijft toetsen of de samenwerking nog goed is.

Reactie Home Works:

Beste Jeroen, heel erg bedankt voor jouw lovende review! We vinden het heel fijn om te horen dat onze communicatie en de evaluatiemomenten zo gewaardeerd worden. Dat is precies waar wij het voor... Beste Jeroen, heel erg bedankt voor jouw lovende review! We vinden het heel fijn om te horen dat onze communicatie en de evaluatiemomenten zo gewaardeerd worden. Dat is precies waar wij het voor doen! Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust weer contact met ons op, wij helpen je graag!