Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Renee

Gewoon goed, gemakkelijk contact met de planners die zaken goed voor je regelen. Nu zo'n 3 jaar klant en goed gevoel over Home Works en de hulpen.

Beste Renee,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review!

En goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze hulp.

Home Works

Er wordt snel en adequaat gereageerd.

K.M. Veldhuyzen

Homeworks heeft prettige medewerkers die je altijd hulpvaardig en vriendelijk te woord staan. Ze werken snel, denken mee en vinden tot nu toe altijd een passende oplossing. Dit zijn de dames en...

Beste heer, mevrouw Veldhuyzen,

Wat super leuk om te horen dat u zo happy bent met Home Works!

Bedankt voor het schrijven van een review.

Linda

We hebben van te voren aangegeven wat er allemaal moest gebeuren, helaas is het niet gedaan. We begrijpen niet dat na zes uur lang schoonmaak, nog zoveel plekken ongedaan is. De appartement is niet...

Opmerkingen of tips

Grondig schoonmaken, en luisteren naar wat aangegeven is.

Beste Linda,

Bedankt voor het schrijven van een review.

Hetgeen wij voor u organiseerden is de hulp van een huishoudelijke hulp die u eenmalig voor 6 uur wilde inhuren.

Wij zijn niet in uw woning geweest en hebben samen met u de inschatting gemaakt dat het zo'n 6 uur zou moeten duren.

Wij vinden het vervelend dat het uiteindelijke resultaat na 6 uur niet was wat u ervan verwachtte. Wij zullen er voor zorgen dat dit met u zo goed mogelijk opgelost wordt.

K.G. Willemsen

Maak nu ongeveer een jaar gebruik van de dienstverlening van Homeworks

Opmerkingen of tips

Op vragen wordt snel en adequaat gereageerd.

Reactie Home Works:

Beste heer Willemsen, wat fijn om te horen dat het goed bevalt! Goed om te horen.

Joyce Schippers

Het is super bedrijf om voor te werken. Er is altijd begrip zowel voor de klant als voor de werknemer. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Er wordt met je meegedacht kortom een zeer fijn bedrijf om...

Reactie Home Works:

Top Joyce, daar doen we het voor!

patricia blokdijk

Vanaf het eerste moment goede communicatie, duidelijke afspraken en je altijd vriendelijk te woord staan aan de telefoon.

Sinds ik in november ben gaan werken. Veel geleerd & gegroeid in werkzaamheden.
Vriendelijke medewerkers die me bemiddelen.

De klantenservice is erg goed. Behulpzaam, goed luisteren naar wat je wilt. Heel klantgericht

Snel, en goede communicatie. Heldere website