Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

DDS bvba

Zeer degelijk en voldoende info op voorhand

Samenwerking bij het inrichten van een leegstaande woning. Home Inspirations heeft grotere meubels geleverd, Sinn-in heeft het verder verkoopklaar gemaakt.

Snel bereikbaar, oplossingsgericht

Er zaten geen accessoires bij terwijl dit wel de afspraak was. Dit is dus niet goed gecheckt waardoor er iemand nog extra moest rijden voor deze spullen. Omdat Sinn-in de verder styling deed is het... Er zaten geen accessoires bij terwijl dit wel de afspraak was. Dit is dus niet goed gecheckt waardoor er iemand nog extra moest rijden voor deze spullen. Omdat Sinn-in de verder styling deed is het geheel huiselijk geworden maar de accessoires die bij de meubels werden geleverd waren vooral voor de bovenverdieping wel heel summier. Ik geloof per slaapkamer 1 schilderij aan de wand. Dit zou absoluut niet voldoende zijn geweest als er niet nog door ander bedrijf styling wordt toegevoegd.

Susanne Kleberg

Home inspriration heeft voor ons nu al zo'n 6 woning volledig ingericht soms met "storm in kokend water" fijne mooie samenwerking

communicatie is sterk. zij doen wat ze beloven.
Fijne medewerkers waar goed mee te sparren is.

nog niets waarvan ik nu denk dat dit verbeterd kan worden,

Wij hebben ca. vijf jaar ervaring met dit bedrijf

Flexibiliteit en coöperatief

Snellere afhandeling van de borgsom na inname van de inboedel

Prima ervaring.

Maarten den Otter

Goede ervaring. Snelle service en response tijden. Redelijke prijs.

Ga zo door maar blijf op de prijs - kwaliteit letten

Geen hoogpolig tapijt meer aanbieden (of alleen op speciaal verzoek) en betere stofzuigers (degene zonder zakken geeft steeds aan vol te zijn en zuigt matig maar maakt veel herrie).

Zeer goede ervaring

PG Match/P. gerlach

Zeer tevreden, snel, kwalitatief en flexibel

Eerste contact met de organisatie is top. Jullie ontzorgen de klant echt. Houden zo.

De aangeleverde schilderijen etc. kunnen iets kleur rijker/ vrolijker

Herbert

Prettig. Samenwerking is soepel verlopen en ook de meubels zijn we erg tevreden over.

Prettige ervaring. Denken heel goed mee en verzorgen alles tot in detail.

Snelle inzetbaarheid.