Offerte
8.5/10
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Goede ervaring met home inspirations

alles was goed

Arie

Heel fijn bedrijf om zaken mee te doen. Voor tijdelijk meubels huren moet je hier zijn! Mooie meubels.

Uitstekende communicatie en super service! Absolute aanrader!

Geen verbeterpunten, alles top

Chris

Top bedrijf

Alles was goed

Geen verbeterpunten, alles was goed

Jen

Wij werken al jaren met Home Inspirations en iedere keer weten ze ons weer te verrassen met hun service en snelheid van werken. Uitstekende communicatie ook! Een absolute aanrader voor het inrichten...

Snelle handelsnelheid, flexibel en prettig in communicatie

Geen verbeterpunten

Na de informatieaanvraag goede opvolging en snel antwoord. Ook goede vragen, waardoor snel inzichtelijk was wat wij nodig hadden. Flexibel in de oplossing en een week later was ons huis ingericht.

Communicatie, opvolging en top mensen die het huis komen inrichten.

Op zoek naar een verdienmodel waar je na snelle verkoop iets minder betaald, maar het 50%/50% doet. De meubels ben je namelijk toch zo weer kwijt!

Christine Blankert / Ymere

De eerste kennismaking met Home Inspirations is goed verlopen. Via google kwam ik op het bedrijf. Offerte heb ik snel ontvangen. De prijs kwaliteit vond ik erg goed. Er kon snel geschakeld worden.

prijs, kwaliteit, service en snelheid vond ik allemaal erg sterk.

Ik ben helemaal tevreden. Ik kan één kleine tip bedenken. Ik had tbv de offerte een lijstje meegegeven waar ik zelf aan zat te denken voor de inrichting. Het was een goede aanvulling voor mij geweest als jullie in de offerte hadden gemeld of de offerte volgens mijn lijstje is samengesteld of dat dit volgens jullie advies is gedaan.

Verder zou ik zeggen ga zo door!

Visies nicko van straaten

Meedenkend en sociaal bedrijf medewerking verdient extra compliment

Meedenkend en flexibel

Nadenken over ruimtes voorzien van vitrage oid

Rolf Jansma, wonenCentraal

Goede en betrouwbare organisatie. Het uitbesteden van opdrachten aan Home Inspirations neemt ons werk uit handen dat eigenlijk ook niet behoort tot onze core business.

Goede en snelle reactie/respons op (aan)vragen. Meedenken met de vraag van de klant.