Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Hester Zeeman-Hofstee

Fijne en snelle communicatie en de ervaring met de hulp is zeer goed. Dit geeft een betrouwbare professionele uitstraling

Opmerkingen of tips

De zoektocht duurde even en het is fijn om af en toe een belletje of mailtje te ontvangen wat de status is

Reactie Home Works:

Beste Hester, namens het hele team van HomeWorks willen wij je graag ontzettend bedanken voor jouw lovende review! Heel fijn om te horen dat jouw huishoudelijke hulp, en onze begeleiding daarbij, je... Beste Hester, namens het hele team van HomeWorks willen wij je graag ontzettend bedanken voor jouw lovende review! Heel fijn om te horen dat jouw huishoudelijke hulp, en onze begeleiding daarbij, je zo goed bevalt. We zullen jouw feedback over de terugkoppeling van de status van jouw zoektocht zeker meenemen, heel erg bedankt hiervoor. Mochten we verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

A.C. Keizer

Nog maar kort bij dit bedrijf. Tot nu toe redelijk goed. Ik moest wel erg lang wachten voordat een hulp beschikbaar was.

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Keizer, heel erg bedankt voor jouw review! We zijn blij te vernemen dat je inmiddels een geschikte huishoudelijke hulp hebt gevonden die al al jouw wensen voldoet! Het aanbod in jouw... Beste mevrouw Keizer, heel erg bedankt voor jouw review! We zijn blij te vernemen dat je inmiddels een geschikte huishoudelijke hulp hebt gevonden die al al jouw wensen voldoet! Het aanbod in jouw omgeving kan inderdaad wat wisselend zijn. Om deze reden zijn wij wervingscampagnes gestart die inmiddels gelukkig ook hun vruchten afwerpen. Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust weer contact met ons op, wij helpen je graag!

Chérie Loykens

Reactie Home Works:

Beste Chérie, vriendelijk bedankt voor jouw review! Wat ontzettend fijn om te horen dat alles naar wens verloopt. Van jouw huishoudelijke hulp hebben wij inmiddels ook vernomen dat zij ook met heel... Beste Chérie, vriendelijk bedankt voor jouw review! Wat ontzettend fijn om te horen dat alles naar wens verloopt. Van jouw huishoudelijke hulp hebben wij inmiddels ook vernomen dat zij ook met heel veel plezier bij jou werkt. Wanneer we iets voor je kunnen doen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Jeroen de Vries

Homeworks luistert goed naar haar klanten. De communicatie is prettig.

Opmerkingen of tips

Het is fijn dat Homeworks blijft toetsen of de samenwerking nog goed is.

Reactie Home Works:

Beste Jeroen, heel erg bedankt voor jouw lovende review! We vinden het heel fijn om te horen dat onze communicatie en de evaluatiemomenten zo gewaardeerd worden. Dat is precies waar wij het voor... Beste Jeroen, heel erg bedankt voor jouw lovende review! We vinden het heel fijn om te horen dat onze communicatie en de evaluatiemomenten zo gewaardeerd worden. Dat is precies waar wij het voor doen! Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust weer contact met ons op, wij helpen je graag!

Ria

Zeer vriendelijk

Opmerkingen of tips

Jullie hebben een top hulp gestuurd zij is gewend te werken bij thuiszorg en werkt met ouderen en ik ben gehandicapt en denkt fijn mee wat ik nodig heb

Reactie Home Works:

Beste Ria, namens het hele HomeWorks team wil ik je graag heel erg bedanken voor jouw lovende review! Wat ontzettend fijn om te horen dat jouw huishoudelijke hulp zo goed aansluit op jouw wensen.... Beste Ria, namens het hele HomeWorks team wil ik je graag heel erg bedanken voor jouw lovende review! Wat ontzettend fijn om te horen dat jouw huishoudelijke hulp zo goed aansluit op jouw wensen. Dat is precies wat wij zo belangrijk vinden. Wij zullen jouw mooie complimenten ook overbrengen aan jouw huishoudelijke hulp, dat zal zij erg leuk vinden om te horen. Mochten we verder iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Christine Vriesema

Ik heb nog steeds geen reactie op mijn inloggegevens die ik kwijt ben en de hulp daarvoor...

Opmerkingen of tips

Handig en makkelijk behalve als je je gegevens kwijt bent

Reactie Home Works:

Beste Christine, vriendelijk bedankt voor jouw review en wat vervelend om te vernemen dat je je inloggegevens bent kwijtgeraakt. Wij hebben jou gelijk nieuwe inloggegevens toegestuurd, maar het zou... Beste Christine, vriendelijk bedankt voor jouw review en wat vervelend om te vernemen dat je je inloggegevens bent kwijtgeraakt. Wij hebben jou gelijk nieuwe inloggegevens toegestuurd, maar het zou natuurlijk kunnen dat dit bericht in jouw spambox terecht is gekomen. Gelukkig hebben wij de situatie meteen telefonisch voor jou kunnen verhelpen. Mochten wij verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Brahmslaan

Moest even wachten tot er een hulp beschikbaar was, maar dat is prima

Tot nu toe erg tevreden

Reactie Home Works:

Beste Annet, namens het hele HomeWorks team wil ik je graag heel erg bedanken voor jouw lovende review! Wat fijn dat je inmiddels voorzien bent van een huishoudelijke hulp en dat zij jou zo goed... Beste Annet, namens het hele HomeWorks team wil ik je graag heel erg bedanken voor jouw lovende review! Wat fijn dat je inmiddels voorzien bent van een huishoudelijke hulp en dat zij jou zo goed bevalt. Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Mark van der Beek

Tot nu toe prima

Reactie Home Works:

Beste Mark, heel erg bedankt voor jouw lovende review en wat fijn dat alles naar wens verloopt! Mochten wij iets voor je kunnen doen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Jeroen

Prima bedrijf en vriendelijke klantenservice

Geen opmerkingen

Reactie Home Works:

Beste Jeroen, hartelijk dank voor je review op Feedback Company. Wij zijn blij om te zien dat je heel tevreden bent over ons! Namens het hele HomeWorks team willen we je graag bedanken voor de fijne... Beste Jeroen, hartelijk dank voor je review op Feedback Company. Wij zijn blij om te zien dat je heel tevreden bent over ons! Namens het hele HomeWorks team willen we je graag bedanken voor de fijne samenwerking.

Theo de Boer

Prima service

Houden zo

Reactie Home Works:

Beste Theo, we willen je graag namens het hele team van HomeWorks ontzettend bedanken voor jouw lovende review! We zijn heel blij om te horen dat zowel jouw hulp als onze begeleiding jou zo goed is... Beste Theo, we willen je graag namens het hele team van HomeWorks ontzettend bedanken voor jouw lovende review! We zijn heel blij om te horen dat zowel jouw hulp als onze begeleiding jou zo goed is bevallen! Als we jou verder ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten, dat doen wij natuurlijk graag!