Hilton Garden Inn Leiden

Duidelijk en overzichtelijke website.

Goede en snelle levering. product is in lijn met hetgeen wat op de website staat aangeboden.

Th.Snaar

Wij hebben goede ervaringen met Uw bedrijf.

Alles volgens afspraak

Marian Thomassen

Goede ervaring ondanks dat er een verkeerde levering was gedaan alles netjes opgelost.

Lollylabel - Claudia Batens

Vlotte, accurate werking van de online verkoop

Lbc '72

Was op zoek naar nylon rugzakjes. Bij Holland4you was ook een klein aantal gunstig geprijsd. Zelfs met de verhoudingsgewijs hoge verzendkosten bleef deze webshop goedkoopste

Goedkoop.

Reactie Holland4you:

Sommige artikelen komen uit het buitenland en kan het weleens iets langer duren dan gewenst. We begrijpen dat levertijd heel belangrijk is in deze tijd, dus proberen wij deze zoveel mogelijk na te... Sommige artikelen komen uit het buitenland en kan het weleens iets langer duren dan gewenst. We begrijpen dat levertijd heel belangrijk is in deze tijd, dus proberen wij deze zoveel mogelijk na te streven.

h mantje

Prima keuze....ruim assortiment.
Leuk cadeau gevonden om een pakje met Hollands accent naar Canada te sturen: 2 paar klomp-pantoffeltjes voor peuters.

goede informatie bij telefonische contact.
Snelle afhandeling van bestelling

Eveline Busch

Bestelling gedaan via internet. Snelle levering en scherpe prijs.

Fijn dat er scherpe prijzen zijn bij grote aantallen. Ik bestelde 400 sleutelhangers met ene klompje, was goede prijs in vergelijking met andere aanbieders.

Bob Hillesum

Goede ervaring

Elise Heijboer

Groot aanbod souvenirs, vlotte verzending

Snelle communicatie. Op een vraag kreeg ik zeer snel een antwoord dat voor mij volledig was

ML Meere

Prima service, snelle levering ! Snel contact bij eventuele vragen.

Snel contact en flexibel in het aanpassen van een bestelling !