rolien eikelenboom

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Overzichtelijke site , goede prijs kwaliteits-verhouding in snelle afhandeling

Scherpe prijs en goede communicatie

Betondingen

Erg slechte klantenservice, er wordt totaal geen moeite voor je gedaan (terwijl we ruim op tijd besteld hebben)!

Reactie Holland4you:

14-12-2017 bestelde mevrow bonbons met logo bedrukking. 18-12-2017 werd haar een mailproef ter goedkeuring aangeboden. Bevestigd dat er in week 52 geleverd zou worden. Dat was goed want men had... 14-12-2017 bestelde mevrow bonbons met logo bedrukking. 18-12-2017 werd haar een mailproef ter goedkeuring aangeboden. Bevestigd dat er in week 52 geleverd zou worden. Dat was goed want men had ze pas 6 januari nodig. 27-12-2017 mailde mevrouw of het afleveradres gewijzigd kon worden naar Zaltbommel i.p.v. Lienden en of het ingepland kon worden op 4 januari of uiterlijk 5 januari. Gelijk gemaild dat het pakket reeds onderweg was en dat 28 december geleverd zou worden. Kreeg een mail terug dat ze in verband met kerstvakantie gesloten waren en dat men vanaf 8 januari weer klaar stonden. Onze fabrikant heeft op 28 januari contact gezocht met DHL of het adres gewijzigd kon worden en of het ingepland kon worden op 4 of 5 januari. Klant heeft toen zelf op 3 januari met DHL contact opgenomen, bleek dat DHL op 3 januari op het nieuwe adres een poging hadden gedaan om het af te leveren maar i.v.m. kerstvakantie was men daar niet aanwezig. Vervolgens heeft men ons gemaild of wij met DHL contact op wilde nemen om het op 4 januari of uiterlijk 5 januari te laten bezorgen. Heb per mail laten weten dat wij 4 of 5 januari hadden doorgegeven. Onze fabrikant heeft op 4 januari DHL gevraagd om een track & trace van deze zending. De ontvangen track & trace deed het niet en de oude track & trace was geannuleerd. Wij konden op dat moment geen gegevens achterhalen. Alleen de correspondentie voor het wijzigen en gewenste datum konden wij overleggen. Klant heeft op 5 januari zelf DHL gebeld en daar kreeg men te horen dat er pas op maandag 8 januari weer geleverd werd. Men heeft toen in overleg met DHL besloten om het zelf bij hun depot af te halen. Nadat de klant het in ontvangst had genomen kregen wij een mail dat men zeer ontevreden was over onzen klantenservice en dat ze in de toekomst geen gebruik meer van onze diensten zullen maken en dat ze ons ook niet aanbevelen. Heb telefonisch met mevrouw gezocht, kreeg haar echtgenoot aan de lijn die gaf mij een telefoonnummer door, dat niet meer in gebruik was. Vervolgens per mail gevraagd of ze met mij even contact op wilde nemen om de kou uit de lucht te halen. Mevrouw reageerde per mail dat het daar te laat voor was. Heb vervolgens per mail aangegeven, dat het ons ten zeerste betreurt wat er is gebeurt en dat ik het jammer vond om haar niet telefonisch te woord te kunnen staan. Vervolgens als doekje voor het bloeden een heerlijk Rituals verwenpakket aangeboden maar daar is niet meer op gereageerd. Jammer!

J. Koper & Zn BV

Top

Persoonlijk, wens van de klant staat voorop

Teus Bakker

Zakelijk en snelle snelle aflevering

Bij vragen kun je gewoon bellen, zo nodig bellen ze terug en krijg je uitgebreid antwoord.

Wilma Snijkers

Duidelijke website en supersnelle levering

Heerhugowaard sport NV

Zeer tevreden over de service én het heerlijke kerstpakket!

Heerhugowaard sport

Duidelijk website. Makkelijk producten bestellen. Telefonisch goed te bereiken. Vriendelijk contact over de telefoon.

Doordat wij met 2 personen de kerstpakketten hebben we besteld, hadden wij eigenlijk recht op
1 gratis rituals pakket. Vanuit Holland4You werden er 2 pakketten aangeboden. Dit vind ik een hele attente extra service.

Sabine Klaver

Goede service! Gratis vectoriseren van het logo.

Gratis vectoriseren, mailproef en lage verzendkosten

Jenny

Top bedrijf!

De service en de prijs!

G Pluimert

Ik heb de Timo douche coach gekocht. Een mooi en stijlvol vormgegeven product van goede kwaliteit en praktisch in gebruik. Het contact met Holland 4 You en de heer Kees Kroon in het bijzonder, heb... Ik heb de Timo douche coach gekocht. Een mooi en stijlvol vormgegeven product van goede kwaliteit en praktisch in gebruik. Het contact met Holland 4 You en de heer Kees Kroon in het bijzonder, heb ik als zeer prettig ervaren.