Jasmijn keller

Prima, snel en goed

prijs=/- kwaliteit. snelle levertijd

Wat een mooie, leuk gele klompjes! Ze voldoen meer dan verwacht aan ons idee. Duidelijke factuur en snelle levering.

Leuk product voor een redelijke prijs.

nl2israel

Ik heb positieve ervaring met dit bedrijf

Duidelijke informatie op de site en vlotte levering

Reactie Holland4you:

Beste Willemien, hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben voor onze pakketverzendingen wel een track & trace indien men er om vraagt. Maar goed het is wellicht beter om in de toekomst bij... Beste Willemien, hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben voor onze pakketverzendingen wel een track & trace indien men er om vraagt. Maar goed het is wellicht beter om in de toekomst bij iedere pakketzending standaard een track & trace aan te bieden.

Wij bestellen hier sleutelhanger klompjes voor onze gasten, als bedankje en aandenken aan hun bezoek

Duidelijke website, beeldmateriaal komt overeen met het geleverde product

Top! Niet moeilijk doen. En super service

Ik kon geen werkbaar logo overleggen, als service heeft Holland 4 You het gratis gevectoriseerd.

Lynn Broekman

Wat een fantastisch gebaar, zomaar een flink aantal sleutelhangers gekregen voor onze missie in Peru. Waar we de Peruaanse verpleegkundigen mee mogen verblijden.
Geen woorden voor, geweldig!...
Geen woorden voor, geweldig! Bedankt

Fantastische service
Vlot contact

Ligtvoet Shoes

Na bestelling was er een foutje gemaakt.Even gebeld en een dag later de ontbrekende klompjes al in huis.Mocht de 10 verkeerde klompjes houden.Super service.

*snelle levering
*snelle terugbel actie
*snelle nalevering

Prima, veel assortiment en snelle bezorging

lage verzendkosten en snelle verzending. Ook de random pakketjes vond ik leuk dan heb je alvast van alles wat.

Astrid Lemmers, namens Nighel de Jong

Snelle levering en uitstekende service.

Eenvoudig te bestellen. Levering conform afberlding website.

We hadden een last minute bestelling van 150 klompjes. Deadline was kort, we hadden het de volgende dag nodig. Dat bleek geen enkel probleem voor Holland4you. Hoewel de pakketten al weg waren... We hadden een last minute bestelling van 150 klompjes. Deadline was kort, we hadden het de volgende dag nodig. Dat bleek geen enkel probleem voor Holland4you. Hoewel de pakketten al weg waren gebracht, is Cees Kroon speciaal voor ons naar het postkantoor gegaan en heeft er zo voor gezorgd, dat we het pakketje op tijd binnen hadden. Vijf sterren voor Holland4you!!

Klant staat centraal en de service naar de klant is uitstekend.