Prima product, goedkoper dan elders, snelle levering!

Tevreden!

Holdiana Sanger / Holdi Travel

Ik heb deze website gevonden via Google toen ik bezig was om wat souvenirs te zoeken. Via hun website heb ik mijn bestelling geplaats. Binnen enkele minuutjes, kreeg ik reactie via email. Daar... Ik heb deze website gevonden via Google toen ik bezig was om wat souvenirs te zoeken. Via hun website heb ik mijn bestelling geplaats. Binnen enkele minuutjes, kreeg ik reactie via email. Daar ontving ik een offerte. Na de betaling zal ik over 2 dagen mijn bestelling ontvangen, dat zeiden ze. En het is gebeurd, binnen 2 dagen heb ik mijn bestelling ontvangen! :-)
Ik ben erg blij met de bestelling want ze zijn precies zoals hun beschrijving op de website. Erg tevreden!

HU

Wat een service! Ruime keuze, snelle levering, prettig contact.

1 product was op de korte termijn niet leverbaar en ik kreeg hier direct bericht over met keuze voor een prima alternatief.

Leidster

Gemakkelijk te bestellen en hele snelle levering in een verpakking waarin het precies paste. Dus geen verspilling.

P j van geest beheer bv

Netjes volgens afspraak op de site afgeleverd produkt zoals aangegeven op de site en geen verpakking die enorm groot is voor wat er besteldt is helemaal toppie

Gewoon goed niks te veel niks te weinig

Natasha

A very positive experience.

Fast, professional, a friendly interface, a big variety of good, high quality of products

Meulendijks

Super goede service en snelle levering

Veel keus.....

Bleek dat de door mij bestelde magneetklompjes niet direct leverbaar waren. Ik kreeg meteen een terugkoppeling per mail en in overleg heb ik mijn bestelling aangepast waardoor snelle levering... Bleek dat de door mij bestelde magneetklompjes niet direct leverbaar waren. Ik kreeg meteen een terugkoppeling per mail en in overleg heb ik mijn bestelling aangepast waardoor snelle levering mogelijk was.

Directe reactie op mijn bestelling waardoor snelle levering mogelijk was.

Suzan

Prima verwerking van de bestelling. Bij even bellen of het haalbaar was op korte termijn wegens het mee willen nemen voor onze rondreis door Ierland ook vriendelijk te woord gestaan.
Gewoon...
Gewoon goed voor ons idee en supersnel in huis.
Zo zullen wij komende weken een spoortje Holland in Ierland nalaten. Hoe doe je dat beter dan met klompjes?

Netjes te woord gestaan
Snelle verzending
Acceptabele prijs

Voor familie in het buitenland heb ik sleutelhangers met klompjes besteld via internet.

Leuke opties, pijlsnelle verzending