Carolien Woud

Wij hebben hier al meerdere malen attenties besteld voor vrienden in het buitenland. Altijd keurig netjes verzorgd en snel geleverd. Ook de prijs kwaliteit verhouding is prima

De website is duidelijk en overzichtelijk, levering is snel

Jan

Twee zakken sleutelhanger-klompjes besteld.

Waren binnen twee dagen geleverd

Goede duidelijke website en snelle levering tegen scherpe prijs

Astrid Stronks

De sleutelhangers zijn mooi apart per 10 verpakt en snel geleverd .

Netjes verpakt

Margriet

Heel duidelijke website, met leuke artikelen.
Bestelling geplaatst en binnen een paar dagen werd er een pakje bezorgd met de kleurige klompsleutelhangers die we hadden besteld.
En ze...
Heel duidelijke website, met leuke artikelen.
En ze zien er heel goed uit.... wordt een feestje om ze straks weg te geven.

De handige verpakkingen

Sietske

Op donderdag klompsleutelhangers besteld en op zaterdag ontvangen. Handig verpakt, waardoor de verzendkosten laag blijven. Kwaliteit van de bestelling is goed en communicatie via de e-mail helder.

Snelle communicatie en verzending. Lage verzendkosten.

Supper leuke artikelen. Ze zien er presies zoals op de foto. Goeie kwaliteit.

Alles is duidelijk

J. Poortvliet

Goede service!!!

Gratis werkbaar maken artwork

Hele snelle levering, zeer tevreden.

Pakket was in 1 dag geleverd, daar was ik blij mee.

Laszlo Mogyorossy

Ben wat minder positief . Heb klompsleutelhangertjes besteld, waar op zich niets mis mee is, maar de toegezegde levertijd van 2 dagen werden er 6. Nu kan ik het spul door heel Europa achter mijn... Ben wat minder positief . Heb klompsleutelhangertjes besteld, waar op zich niets mis mee is, maar de toegezegde levertijd van 2 dagen werden er 6. Nu kan ik het spul door heel Europa achter mijn klanten aan versturen .

Snelle order bevestiging

Reactie Holland4you:

Beste mevrouw Mogyorossy, U heeft op op 11-12-2018 en het is op 13-12-2018 bij ons de deur uitgegaan. In dit geval heeft u het op 15-12-2018 ontvangen en dat is te lang. Excuses dat u langer... Beste mevrouw Mogyorossy, U heeft op op 11-12-2018 en het is op 13-12-2018 bij ons de deur uitgegaan. In dit geval heeft u het op 15-12-2018 ontvangen en dat is te lang. Excuses dat u langer heeft moeten wachten dan de gebruikelijke 2 dagen.

m v viegen

Dochter loop stage in Spaans ziekenhuis .Zij wilde een afscheidscadeautjes geven aan het personeel daar.
bij holland4you klompjes sleutelhangers gevonden voor een redelijk prijs
na...
bij holland4you klompjes sleutelhangers gevonden voor een redelijk prijs
na bestelling had ik ze binnen een paar dagen binnen. gewoon door de brievenbus dat scheelde weer verzendkosten,

goede website ,komen afspraken na