Snelle afhandeling, alles prima.

Snelle afhandeling, duidelijke bevestiginsmails, duidelijke proefdruk

Jan

Zeer tevreden

Kwaliteit voldoet aan de verwachtingen

C. Kroon

Zeer tevreden over de levering van de bierglazen met ons logo erop

Het ontzorgen, ons artwork was eigenlijk niet geschikt voor de drukker en
Het ontzorgen, ons artwork was eigenlijk niet geschikt voor de drukker en
dat heeft Hollan4you zonder meerkosten werkbaar gemaakt. Bij een ander leverancier heb ik er een keer 35 euro extra voor moeten betalen.

Neco BV

Moeite voor mij gedaan om voor mij voor de juiste aansteker op zoek te gaan, die niet meer bij Holland4You in assortiment zat.

Y van der Veer

Snelle levering, precies zoals verwacht

Heldere foto's, goede prijzen

Ellis de leng

Ik ben zeer te vreden u heeft van mij een dkke negen verdiend

ester wamelink

Snelle levering en na een klein probleempje( twee van de bestelde zakjes klompjes hadden 10 ipv 12 sleutelhangers)keurig door Kees opgelost en nagestuurd!!vlotte reactie en gelukkig werd ik op mijn... Snelle levering en na een klein probleempje( twee van de bestelde zakjes klompjes hadden 10 ipv 12 sleutelhangers)keurig door Kees opgelost en nagestuurd!!vlotte reactie en gelukkig werd ik op mijn woord geloofd.

ik wilde specifiek bepaalde kleuren en hield mijn hart vast of het goed zou komen maar de klompjes werden keurig geleverd in de door mij bestelde kleuren.

Zeer tevreden over de levering van bedrukte pennen

Men neemt niet alles domweg over, wordt goed gecontroleerd of er geen foutjes in het artwork zitten of bestelling zitten

Er stond op de site niet helemaal duidelijk om hoeveel stuks het ging. Wel heeft Holland4you dit netjes opgelost.

Vriendelijke klantenservice.

Kees

Top, wat een service!

Logo aanpassen en vectoriseren zonder extra kosten