Je aankoop wordt beschermd

8.5/10

Meulendijks

Super goede service en snelle levering

Veel keus.....

Geen ga zo door

Bleek dat de door mij bestelde magneetklompjes niet direct leverbaar waren. Ik kreeg meteen een terugkoppeling per mail en in overleg heb ik mijn bestelling aangepast waardoor snelle levering...

Directe reactie op mijn bestelling waardoor snelle levering mogelijk was.

Suzan

Prima verwerking van de bestelling. Bij even bellen of het haalbaar was op korte termijn wegens het mee willen nemen voor onze rondreis door Ierland ook vriendelijk te woord gestaan.
Gewoon...

Netjes te woord gestaan
Snelle verzending
Acceptabele prijs

Voor familie in het buitenland heb ik sleutelhangers met klompjes besteld via internet.

Leuke opties, pijlsnelle verzending

Jasmijn keller

Prima, snel en goed

prijs=/- kwaliteit. snelle levertijd

min bestelkosten omlaag.

Wat een mooie, leuk gele klompjes! Ze voldoen meer dan verwacht aan ons idee. Duidelijke factuur en snelle levering.

Leuk product voor een redelijke prijs.

nl2israel

Ik heb positieve ervaring met dit bedrijf

Duidelijke informatie op de site en vlotte levering

Ik kreeg geen bevestiging dat de order was verstuurd en geen track and trace bericht. Daarom was ik niet thuis op het moment dat de bestelling geleverd zou worden.

Reactie Holland4you:

Beste Willemien, hartelijk dank voor uw reactie.
Wij hebben voor onze pakketverzendingen wel een track & trace indien men er om vraagt. Maar goed het is wellicht beter om in de toekomst bij iedere pakketzending standaard een track & trace aan te bieden.

Wij bestellen hier sleutelhanger klompjes voor onze gasten, als bedankje en aandenken aan hun bezoek

Duidelijke website, beeldmateriaal komt overeen met het geleverde product

Top! Niet moeilijk doen. En super service

Ik kon geen werkbaar logo overleggen, als service heeft Holland 4 You het gratis gevectoriseerd.

Nee, beter kan niet

Lynn Broekman

Wat een fantastisch gebaar, zomaar een flink aantal sleutelhangers gekregen voor onze missie in Peru. Waar we de Peruaanse verpleegkundigen mee mogen verblijden.
Geen woorden voor, geweldig!...

Fantastische service
Vlot contact