8.5/10

Sietske

Op donderdag klompsleutelhangers besteld en op zaterdag ontvangen. Handig verpakt, waardoor de verzendkosten laag blijven. Kwaliteit van de bestelling is goed en communicatie via de e-mail helder.

Snelle communicatie en verzending. Lage verzendkosten.

Supper leuke artikelen. Ze zien er presies zoals op de foto. Goeie kwaliteit.

Alles is duidelijk

Een melding geven waneer het verzonden is.

J. Poortvliet

Goede service!!!

Gratis werkbaar maken artwork

Hele snelle levering, zeer tevreden.

Pakket was in 1 dag geleverd, daar was ik blij mee.

Laszlo Mogyorossy

Ben wat minder positief . Heb klompsleutelhangertjes besteld, waar op zich niets mis mee is, maar de toegezegde levertijd van 2 dagen werden er 6. Nu kan ik het spul door heel Europa achter mijn...

Snelle order bevestiging

Komen verzendtijd niet na

Reactie Holland4you:

Beste mevrouw Mogyorossy,

U heeft op op 11-12-2018 en het is op 13-12-2018 bij ons de deur uitgegaan. In dit geval heeft u het op 15-12-2018 ontvangen en dat is te lang. Excuses dat u langer heeft moeten wachten dan de gebruikelijke 2 dagen.

m v viegen

Dochter loop stage in Spaans ziekenhuis .Zij wilde een afscheidscadeautjes geven aan het personeel daar.
bij holland4you klompjes sleutelhangers gevonden voor een redelijk prijs
na...

goede website ,komen afspraken na

misschien kortere levertijd. scheelt denk ik wel klanten die op het laats wat willen bestellen

Prima product, goedkoper dan elders, snelle levering!

Tevreden!

Holdiana Sanger / Holdi Travel

Ik heb deze website gevonden via Google toen ik bezig was om wat souvenirs te zoeken. Via hun website heb ik mijn bestelling geplaats. Binnen enkele minuutjes, kreeg ik reactie via email. Daar...

HU

Wat een service! Ruime keuze, snelle levering, prettig contact.

1 product was op de korte termijn niet leverbaar en ik kreeg hier direct bericht over met keuze voor een prima alternatief.

Leidster

Gemakkelijk te bestellen en hele snelle levering in een verpakking waarin het precies paste. Dus geen verspilling.