Activiteiten
Reserveren
Prijs/ kwaliteit

Sophie

Gezellig

Het is echt super leuk om met de Tuk Tuks te rijden.

Chantal

.Fantastisch

.Het was een heerlijke dag. Erg mooi romantisch en gezellig.

Dorien

Hillarisch

Het was echt fantastisch, zoveel verschillende activiteiten, lekker eten en een geweldig feest als afsluiter hebben we beleefd!

Andre

Winter Experience

.De keuze optie maakte het voor ons erg makkelijk. Aanrader voor grote bedrijven, er is voor iedereen wat te doen.

Kitty

Geslaagde party!

.Gezellige avond gehad met ons bedrijf. Naar wens geregeld!

Berry

WoooooW!

.Hele gave beleving! Leuk dat dit met zoveel personen mogelijk is, wij hebben ons goed vermaakt

Karin P

Prima vermaakt

Met de Tuktuk door de Betuwe.
Met ons bedrijfsuitje zijn we TukTuk gaan rijden. Van jong tot oud ging mee! De grote TukTuk's voor 7 personen zijn electrisch. dat is makkelijk rijden, keren etc. De Tuktuk's voor 4 personen zijn diesels. Dat is wel origineler maar daar moet je wel een beetje handigheid voor hebben. We hebben ons absoluut vermaakt want de lol moet je natuurlijk altijd zelf maken. Je ziet veel van de prachtige omgeving in korte tijd, rijden zelf is geinig,

WooooW!

De organisatie en het personeel hebben alles uit de kast gehaald om er een geweldig uitje van te maken. Alles was tot in de puntjes geregeld en er was overal aan gedacht!

Reactie Holland Evenementen Groep:

Bedankt voor de mooie review!

Met vriendelijke groeten,
Team Holland Evenementen Groep

Danielle

Erg naar mijn zin gehad

Alles was goed geregeld en leuk dat je aan alles vrijblijvend mee kunt doen. Einde van de avond lekker dansen

Bedankt voor je beoordeling

Roy

Leuke avond gehad!

Gezellig in een super mooie locatie!

Reactie Holland Evenementen Groep:

Bedankt voor je mooie beoordeling Roy.

Team Holland Evenementen Groep