Locatie
Activiteiten
Funfactor

Yvette

Top!

.helemaal geweldig! Toffe activiteiten en heerlijk eten. Leuke combinatie!

Trevor

Leuk

.Wat een supergaaf spel is dit! Spannend was het zeker. Lunch was ook voortreffelijk!

Vienna

Top

.Een leuke activiteit met een heerlijke lunch! Alles was top geregeld!

Harold

Leuk

.heerlijk! Wat een leuk spel is dit zeg!

Martijn

Top

.te gaaf!! Zeker een aanrader voor iedereen of je nou van spelletjes houdt of niet! Het eten is ook super!

Floris

Tof

.Heel tof! Leuke combinatie en het eten was heerlijk.

Goed georganiseerd

Beste Angela,

Bedankt voor je beoordeling voor onze locatie! We vinden het leuk om te horen, dat de dag goed geslaagd is.

Team Holland Evenementen Groep

Jocelijne

Leuk

.WoooooW, wat een gaaf spelletje is dit. Wij hebben ons prima vermaakt. Goede spanning in het spel en het eten was heerlijk! Aansluitend het feest maakte ons dagje compleet. Zeker leuk voor een teamuitje!

Beste Jocelijne,

Bedankt voor je leuke en uitgebreide beoordeling voor onze locatie!

Team Holland Evenementen Groep

Diana

Gaaf!

.Met een groepje van vier vrienden hebben wij het enorm naar ons zin gehad! Je krijgt om de beurt, tussen de gangen door, de bril op voor het spel. Je bent dus gezellig samen onder het genot van lekker eten the game aan het oplossen.

Beste Diana,

Wat een leuke review en wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad op onze locatie. Zou je misschien je ervaring van Virtual Reality Dining willen delen op TripAdvisor?

Team Virtual Reality Dining

Han

Geweldig

.Wat een onwijs gaaf spel. Hele leuke activiteiten ook die gekoppeld zijn aan dit spel. Erna heerlijk kunnen ontspannen op the beach. Letterlijk the place to be(ach)!