Locatie
Activiteiten
Funfactor

Vreselijk

Het idee is heel leuk

Het eten, iedereen was ziek. Ook de games kunnen leuker. De antwoorden waren zo vergezocht dat iedereen na de eerste ronde eigenlijk al zijn interesse was verloren

Giovanni

Geweldig!!

Wij hebben met ons afdeling VR Dining gedaan. Super leuk en spannend! Het eten was voortreffelijk, heerlijk toetje en goede service! Met onze vega collega werd er ook goed rekening gehouden!... Wij hebben met ons afdeling VR Dining gedaan. Super leuk en spannend! Het eten was voortreffelijk, heerlijk toetje en goede service! Met onze vega collega werd er ook goed rekening gehouden! Aanrader!!!

Beste Giovanni,
Beste Giovanni,
bedankt voor het delen van je ervaring! We vinden het fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad en dat het eten naar wens is geweest. Hopelijk mogen we jullie nog eens van dienst zijn.

Ahmed

Perfect

nog nooit zo'n goede service gehad bij een evenementenlocatie. alles was perfect geregeld en iedereen heeft genoten

Beste Ahmed,
Bedankt voor je leuke review! En fijn om te horen, dat jullie een leuke dag hebben beleefd op onze locatie!

Eva

Top

.Voor de leukste uitjes ben je hier op het goede adres!

Beste Eva,
Bedankt voor je leuke review!

Karlijn

WoooooW!

Jullie geven zeker een WoooooW gevoel aan jullie bezoekers! Het programma Mission Impossible is te gek en de activiteiten zijn om te genieten.

Beste Karlijn,
Bedankt voor je leuke review! Zien we je nog eens terug?

Richella

Gek!

- vriendelijk personeel
- meedenkend
- mooie locatie

- uitgebreider horeca

Beste Richella,
Bedankt voor je leuke en overzichtelijke beoordeling! Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad.
Team Wipeout

Carola

Onvergetelijk

Een top vrijgezellendag gehad afgelopen weekend! Het personeel is super leuk en enthousiast. De activiteiten waren TOP! Bedankt allemaal!

Beste Carola,
Bedankt voor je bezoek aan Wipeout en voor het delen van je mening! We vinden het fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad.
Met vriendelijk groeten,
Team...
Beste Carola,
Met vriendelijk groeten,
Team Wipeout

Howard

Tof

.The best day ever! We hadden voor dit programma gekozen tijdens het vrijgezellenweekend van ons maatje. Alle aanwezigen (25 mannen) hebben onwijs genoten en de vrijgezel heeft een TOPDAG gehad

Beste Howard,
Bedankt voor je uitgebreide en leuke beoordeling. We vinden het fijn om te horen, dat je een leuke dag hebt beleefd!
Team Holland Evenementen...
Beste Howard,

Jordy

Top

.Wij hadden een bedrijfsfeest bij de Holland Evenementen Groep met een winters thema. Alles was perfect geregeld.

Beste Jordy,
Bedankt voor het delen van je ervaring! Kom je ook nog eens langs voor een zomers uitje?

Mary

Gezellig

.Leuke casino spellen! Wij hebben ons zeer goed vermaakt!

Beste Mary,
Bedankt voor je leuke beoordeling! Zien we je nog eens terug?