Locatie
Activiteiten
Funfactor

Hannah

Guter Mädelsausflug!

Viele verschiedene Aktivitäten, die meisten coolen sind allerdings draußen! Uns hat es gefallen! Das Gelände ist riesig und es gibt Einiges zu tun. BBQ war auch spitze, viel Auswahl und es war auch... Viele verschiedene Aktivitäten, die meisten coolen sind allerdings draußen! Uns hat es gefallen! Das Gelände ist riesig und es gibt Einiges zu tun. BBQ war auch spitze, viel Auswahl und es war auch was für unsere Vegetarierin dabei. Danke!

Jana P.

Spitze!

Wir hatten ein toller Tag! Der Instrukteur war sehr freundlich und hat alle Aktivitäten mit uns gemacht, die wir machen wollten. Wetter war leider so lala,, aber das wussten wir im Voraus. Der braut... Wir hatten ein toller Tag! Der Instrukteur war sehr freundlich und hat alle Aktivitäten mit uns gemacht, die wir machen wollten. Wetter war leider so lala,, aber das wussten wir im Voraus. Der braut hat's gefallen!

Ronnie

Wel bijzonder dat op de website alleen maar positieve reviews staan terwijl op TripAdvisor bijna alleen maar slechte reviews staan (op een enkele goede review na).

Zelfverzekerd bedrijf

Eerlijk beeld geven van ervaring van mensen

Reactie Holland Evenementen Groep:

Beste Ronnie, bedankt voor je bericht. Ik wilde hem eigenlijk weghalen.. ;-). Nee hoor, zo werkt het gelukkig niet. We zijn bij diverse reviewplatformen aangesloten en op geen enkele kunnen wij iets... Beste Ronnie, bedankt voor je bericht. Ik wilde hem eigenlijk weghalen.. ;-). Nee hoor, zo werkt het gelukkig niet. We zijn bij diverse reviewplatformen aangesloten en op geen enkele kunnen wij iets aanpassen. Tripadvisor is door de registratie complexer voor de gebruiker om iets achter te laten. Mensen die tevreden zijn (en dat zijn de meeste gelukkig) vinden dit vaak te veel moeite, terwijl mensen met een opmerking hiervoor sterker gemotiveerd zijn.

TOF

SUPER TOF!

Xavier

Super leuk!

een prachtige locatie met veelzijdige activiteiten! escape caravan was echt leuk!

Hi!
Bedankt voor je leuke beoordeling!

Gyan

Gaaf!!!!!

The Experience is een aanrader! Zoveel leuke activiteiten om van te genieten!

---

Beste Gyan,
bedankt voor je beoordeling! Zien we je nog eens terug?

Loïs

WooooooW!

de zipline en freefall gaven mij een echte WoooooW-feeling!

AANRADER --> mission impossible

S. van Leeuwen

Aanrader

Wij hadden gevraagd om een programma op maat op te stellen waarbij teambuilding centraal staat. Dit is zeker gelukt! echt een aanrader om hier je uitje/event te boeken!

Beste bezoeker,
Bedankt voor je leuke beoordeling!

Mitchell

Heerlijk

VR dining is een aanrader!

Beste Mitchell,
bedankt voor je mooie beoordeling!

Leuk

Wij hebben een super leuke dag ervaren bij holland evenementen groep. Mooie locatie voor personeels- en bedrijfsfeesten.

nvt

Beste bezoeker,
bedankt voor je uitgebreide en leuke beoordeling!