Locatie
Activiteiten
Funfactor

Richella

Leuk

.Super leuke activiteiten. Onwijs veel gelachen en iedereen deed fanatiek mee.

Kirsten

Gaaf!

.Alle activiteiten gaven ons een echte WoooooW-gevoel! Perfecte uitje voor alle gelegenheden; te gek gewoon!

Shanaya

Geweldig!

.Een avond vol gezelligheid! Wij hadden het ook niet anders verwacht. Topdag en avond gehad met ons team. Twijfel niet, gewoon boeken!

Lennert

Heerlijk

.Als afdelingsuitje hebben wij met 36 mensen deelgenomen aan de tapas night. Wat was dit gezellig zeg. We hebben heerlijk met elkaar van de tapasversnaperingen genoten.

Ferdi S.

Leuk

.Vergaderen was nooit zo leuk als bij Holland Evenementen Groep! Wij hebben een topdag gehad met alles erop en eraan.

Maurice

Sportief

.Van begin tot eind was het top! Goede sfeer, vriendelijk personeel en gave activiteiten. Wij komen zeker terug om andere activiteiten te doen.

Michelle

Fantastisch!

.FAN-TAS-TISCH! Uitdagende en spannende activiteiten. Aanrader voor een ieder. Ik hoor nog steeds mijn collega's schreeuwen.

Reactie Holland Evenementen Groep:

Beste Michelle,

Wat een leuke beoordeling! Wat fijn om te horen, dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Met vriendelijke groeten,
Team Holland Evenementen Groep

Gian

Gaaf

.Wat een beleving om te BBQ'en op het water met zo'n mooi uitzicht! Het vlees was van goede kwaliteit en onze vegetarische collega was ook goed voorzien. Goed georganiseerd allemaal!

Mirella

Geweldig

.Een echte beleving: wat is de Betuwe prachtig zeg! Met de TukTuk een onwijs mooie tour gemaakt door de fraaie Betuwe. Perfect uitje voor iedereen die even heerlijk wil genieten. Wij hebben ons... .Een echte beleving: wat is de Betuwe prachtig zeg! Met de TukTuk een onwijs mooie tour gemaakt door de fraaie Betuwe. Perfect uitje voor iedereen die even heerlijk wil genieten. Wij hebben ons prima vermaakt met z'n dertigen.

Ryan

Perfect

.Alles was keurig geregeld. Na de vergadering kregen wij een heerlijke lunch. Vervolgens leuke teambuilding activiteiten gedaan en als afsluiter van de dag lekker gebarbecued. Zeker een goede keuze... .Alles was keurig geregeld. Na de vergadering kregen wij een heerlijke lunch. Vervolgens leuke teambuilding activiteiten gedaan en als afsluiter van de dag lekker gebarbecued. Zeker een goede keuze geweest voor een zakelijk uitje.