Locatie
Activiteiten
Funfactor

Marushka vd W.

Topdag

.Genoten van het mooie strand, het prachtige weer, de leuke activiteiten en het heerlijke eten. Wat een topservice hebben jullie geleverd aan een groep van 400 bezoekers! Wij zijn zeer tevreden!!!

Anastasia L.

Heerlijk

.Lekker buiten kunnen eten op het dakterras. Het zag er niet alleen mooi en gezellig uit, maar ook hing er een goede sfeer daar! Leuk bedacht dit!

Danny G.

Geweldig

.Wij hebben genoten met ons bedrijf afgelopen maand. Het personeel is servicegericht. Het is voor herhaling vatbaar op deze mooie locatie.

Kathleen

Geweldig

.Afgelopen winter gedaan: wat een geweldige ervaring. Zeker een aanrader, ook voor de minder sportieve mensen.

Thomas

Gezellig

.We hebben ons met een 80-tal mensen prima vermaakt. Een gezellige locatie met professionele medewerkers en een grote drive om van jouw bezoek een feest te maken!

Beste Thomas,
Wat een leuke beoordeling, we vinden het leuk om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.

Pieter Reitsma

Leuke dag! Uitstekende begeleiding door Luca & Hugo

Beste Pieter,
Bedankt voor je leuke beoordeling voor onze locatie! We zullen de complimenten doorgeven aan Luca en Hugo!

Toeptafel Landhorst

Erg leuk en voor ons uitdagend

Organisatie en begeleiding door Hugo en Luca uitstekend

Beste Tiny,
Bedankt voor de leuke en uitgebreide beoordeling! Zien we jullie nog eens terug?

Dhr. van Beem

Perfect

.Vorig jaar met ons team gedaan met aansluitend een kerstborrel. Wat werd het enorm goed ontvangen door iedereen. Zeker een aanrader voor vele andere bedrijven. Het jaar op zo'n manier afsluiten was... .Vorig jaar met ons team gedaan met aansluitend een kerstborrel. Wat werd het enorm goed ontvangen door iedereen. Zeker een aanrader voor vele andere bedrijven. Het jaar op zo'n manier afsluiten was zeer uniek.

George van Leeuwen

Uitdagend

.Superverzorgd! Leuke locatie met veel uiteenlopende activiteiten. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Jay

Geweldig

.Van teambuilding tot concurrentiestrijd... Wat weten de personeelsleden van Holland Evenementen Groep het extra leuk te maken! SUPER dagje gehad!