Locatie
Activiteiten
Funfactor

Christine

Ganz Toll!

Ich habe einen super Tag gehabt!

Nichts zu verbessern, war super toll. Hätte gerne noch länger dauern können!

Hi Christine,

danke für deine Bewertung. Wir freuen uns, dass du und deine Freunde einen schönen tag hatten. Kommt gerne noch einmal wieder!

Mir freundlichen Grüßen,

Horemans

Weinig unieks te doen voor mensen met een kleine portemonnee of singles op een doordeweekse dag het is vooral leuk voor grote groepen maar als je alleen bent mag je er niet eens vanaf beetje jammer

Personeel is wel vrij streng ik mis een beetje gezellige teamplayers niet van het hbo maar mensen die hard werken en er lach best veel rommel in de bossen strand was schoon maar gebied was vuil dus als iedereen die komt nou gewin ff zijn troep in de bestemde prullenbak doet of ff in je tas vriendelijke groet aan. A.Horemans

Reactie Holland Evenementen Groep:

Bedankt voor de review, maar we begrijpen niet goed wat je bedoelt. Mogelijk kan je specifieker aan ons aangeven wat je gedaan hebt (het strand bezocht of een programma geboekt bij Wipeout of iets van Holland Evenementen Groep?).

We hebben ook geen bos en het terrein is volledig schoon van rommel, dus we vermoeden dat je mogelijk niet bij ons bent geweest. Zou dat kunnen? We vernemen het graag.

namens het Holland Evenementen Groep team.

Landmacht

Zeer goed!

Samen met collega’s een team uitje gehad. Escape room was top, volgende keer de uitgebreide versie. Alles eromheen was goed verzorgd. Lekker gegeten, BBQ. Aardig personeel en behulpzaam. Gebruik van strand was een leuke aanvulling!

De eerste aanvraag van de offerte liep niet geheel vlekkeloos. Ondanks wat wij hadden aangegeven stond het niet of half op de offerte. Ook na een tweede keer contact te hebben gehad. Dat is later alsnog opgelost.

Beste Ilse,

Bedankt voor je beoordeling voor onze locatie. We vinden het fijn om te horen, dat jullie een leuk teamuitje hebben gehad. We vinden het echter nog leuker om te horen, dat jullie nog eens terug willen komen!

De tips die je ons geeft zullen we zeker gebruiken en zal worden gecommuniceerd met de Sales afdeling.

Tim

Matig

De activiteit zelf was erg leuk. Eten en drinken is meer dan voldoende per persoon en de boot is groot zat voor 8 personen. (1 stokbrood is wel wat karig voor 8 man.

Je mist de totale " woow" ervaring die Holland Evenementen groep(HEG) je belooft. We hadden half 4 gereserveerd maar zaten uiteindelijk pas iets voor half 5 in de boot. In de tussentijd werden we in een beachclub geparkeerd zonder enige communicatie van het personeel. Ze gaven aan: " wij gaan even de boot in orde maken" en bleven vervolgens een ruim half uur weg. Een drankje aanbieden (zelfs als we die zelf hadden moeten betalen) is dan wel het allerminste wat je kan doen. Maar nee, we zaten in de zon te wachten zonder enig idee hoelang het uiteindelijk ging duren. Dit bleek uiteindelijk een klein uurtje te zijn zonder drinken in de warme zon. Wat een slechte service allemaal. Personeel maakte de indruk een kater te hebben en erg verplicht aanwezig te zijn.

Beste Tim,

Bedankt voor je review en tips. We gaan er mee aan de slag, maar zijn ook enigszins van mening dat het ongenuanceerd is. Jullie aankomsttijd was namelijk 45 minuten voor de overeengekomen tijd. De BBQ-donuts varen meerdere keren per dag, dus we moesten simpel wachten op jullie voorgangers. Dat is volgens schema verlopen. Verder is er in de beachclub gewoon een bar waar je gewoon je drankjes kan bestellen. Zoals ook aangegeven is er geen bediening, maar moet je die zelf halen.

Hopelijk geeft dit voldoende uitleg en reden om de review te herzien. Ons team heeft echt zijn best gedaan om er voor jullie een leuke dag van te maken. Ze verdienen beter dan de ½ ster die nu is gegeven.

namens het Beldert Beach Team.

Roosz

Awesome

Begeleider Shane was echt top
Omdat het voor ons onduidelijk was wat we allemaal konden doen zijn we bij de balie gaan vragen hoe of wat. Zijn ze erg behulpzaam geweest om dit te compenseren.

Duidelijker op internet aangeven wat in ieder arragement zit om misverstanden te voorkomen.

Reactie Holland Evenementen Groep:

Dankjewel Roosz, we geven je compliment door aan Shane! Ook zullen we nog eens de site een nieuwe update geven. Bedankt voor je compliment en feedback!

Het Holland Evenementen Groep-Team.

First Service Business Events

Wooow

Goede begeleiding, veel activiteiten, mooi terrein, goede uitleg bij alle onderdelen

Niks. Zelfs met een enorme andere groep kwam onze kleine groep niks tekort

Beste Emily,

Bedankt voor de leuke en uitgebreide beoordeling! We hopen jullie nog eens te zien op onze locatie.

NLV

GE-WEL-DIG!

Gezellig personeel

De consumptie passen kunnen niet leeg, hierdoor blijft er rest bedrag

Beste bezoeker,

Bedankt voor de leuke beoordeling! We hopen je nog eens te mogen ontvangen op onze locatie!

Michael

Geweldig

Ervaren, geduldig, motiverend en gezellig

Hebben wij niet

Beste Michael,

Bedankt voor je leuke en uitgebreide beoordeling. We vinden het fijn, dat jullie een leuke dag hebben gehad. En zien jullie graag nog eens terug op onze locatie.

ERASMUS MC

Fantastisch

Hele enthousiaste begeleiders

Geen, ga zo door

Reactie Holland Evenementen Groep:

Bedankt voor uw enthousiaste en mooie beoordeling! We zien u graag nog eens terug op onze locatie.

Naviva

Spannend

Complimenten voor Tim!!

De opdrachten waren niet heel duidelijk in de escape room

Beste Roeliene,

bedankt voor uw duidelijke en mooie beoordeling!