Locatie
Activiteiten
Funfactor

Krish

Top

.Wij hebben ons bedrijfsfeest hier georganiseerd. Alles was helemaal aangepast op ons gekozen thema. Perfect!

Inessa

Leuk

.Wij hadden een hollywood thema. Wat was dat gaaf zeg! Top georganiseerd!

R. Corneille MC GVD Defensie

Geweldig

Goede begeleiding duidelijk en zeer vriendelijk

Bij het boeken de organisator adviseren door te geven dat het handig is het boek te lezen of de film te bekijken. Dit maakt de beleving van het spel naar mijn inzien groter

Reactie Holland Evenementen Groep:

Beste bezoeker,

Bedankt voor je leuke en uitgebreide beoordeling! We hopen dat jullie een leuke dag hebben beleefd.

Met vriendelijke groeten,
Team Holland Evenementen Groep

Dhr. Maurtiz

Top

.Heel fijn dat het salesteam alles eraan doet om er een perfect uitje van te maken. Iedereen van het bedrijf heeft genoten!

Ilias

Leuk

.Zo gezellig, leuk en goed geregeld dat wij het niet koud hebben gehad! Zo is de winter nog eens leuk.

Xiu xin

Top

.Top vrijgezellenfeest gehad! Jullie Wipeout parcour is TE gek!!!!

Celeste

Top

.Wij zijn helemaal onder de indruk! Heerlijk eten met vegetarische mogelijkheden. Het spel is waanzinnig leuk en spannend! En de escaperoom was geweldig! Perfect uitje dit, zeker een aanrader.

Jonathan

Geweldig

.Een escaperoom met alles erop en eraan, gaaf hoor! Wij hebben een gezellig dagje gehad bij jullie en hebben zeker smakelijk gegeten.

Yvette

Top!

.helemaal geweldig! Toffe activiteiten en heerlijk eten. Leuke combinatie!

Trevor

Leuk

.Wat een supergaaf spel is dit! Spannend was het zeker. Lunch was ook voortreffelijk!