Locatie
Activiteiten
Funfactor

Gerda

Lollig

wij hebben plezier gehad. De spellen zijn niet sportief maar juist wat milder, dat vonden wij fijn.

Xavier

Ge-wel-dig

.GE-WEL-DIG!
Coole spellen die je samen moet doen. Goed voor de teambuilding! Top service en een gave locatie

LPG.NL

Super

Onderscheidend, top georganiseerd, enthousiast personeel

netheid op de toiletten kon beter. Jammer dat er vanuit de bar niet geserveerd werd; je moest steeds zelf uitserveren

Reactie Holland Evenementen Groep:

Beste bezoeker,

bedankt voor je review voor onze locatie! We vinden het fijn om te zien dat jullie een leuke dag hebben beleefd. De tips zullen we meenemen in de toekomst.

Met vriendelijke groeten,
Team Holland Evenementen Groep

Gerard

Gezellig

.Afgelopen vrijdag is onze afdeling het weekend ingeluid met een gezellige borrel bij jullie. Wat een gezelligheid zeg! Na bijna een week genieten we nog steeds na. Wij komen zeker weer langs!

Jerrel

Uniek

.Heel uniek dit concept! Een perfecte toevoeging bij een relatie bijeenkomst.

Ashley

Geweldig

.Wat een tof concept is dit. Jullie food festival zorgt ervoor dat een personeelsuitje heel uniek wordt. Dat was bij ons in ieder geval wel zo! Ook heel fijn dat jullie rekening houden met vegetariërs!

Mattheus

Der Hammer!

Super cool! Verschiedene Hindernisse und wir durften mehrere Sachen machen. Super kalt, aber mit dem Schichtenlook geht es! Wir kommen im Sommer noch einmal wieder!

Matz

Top

Grosse Auswahl, man muss allerdings selber grillen. Trotzdem top!

Alexander

Toll

Hat Spaß gemacht. Die Rezepte sind nicht schwierig aber alle Gerichte waren sehr lecker. Kommunikation auf Englisch hat gut geklappt und man konnte sich selbst an der Bar bedienen. Super.

Angelika

Spannend

Riesier Escape Room, das Spiel ist kompliziert und kniffelig. Genau das richtige für unsere Gruppe! Die Schauspieler im Escape Room geben das gewisse Etwas. Sehr cool!