Locatie
Activiteiten
Funfactor

Diana

Gaaf!

.Met een groepje van vier vrienden hebben wij het enorm naar ons zin gehad! Je krijgt om de beurt, tussen de gangen door, de bril op voor het spel. Je bent dus gezellig samen onder het genot van lekker eten the game aan het oplossen.

Beste Diana,

Wat een leuke review en wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad op onze locatie. Zou je misschien je ervaring van Virtual Reality Dining willen delen op TripAdvisor?

Team Virtual Reality Dining

Han

Geweldig

.Wat een onwijs gaaf spel. Hele leuke activiteiten ook die gekoppeld zijn aan dit spel. Erna heerlijk kunnen ontspannen op the beach. Letterlijk the place to be(ach)!

Marushka vd W.

Topdag

.Genoten van het mooie strand, het prachtige weer, de leuke activiteiten en het heerlijke eten. Wat een topservice hebben jullie geleverd aan een groep van 400 bezoekers! Wij zijn zeer tevreden!!!

Anastasia L.

Heerlijk

.Lekker buiten kunnen eten op het dakterras. Het zag er niet alleen mooi en gezellig uit, maar ook hing er een goede sfeer daar! Leuk bedacht dit!

Danny G.

Geweldig

.Wij hebben genoten met ons bedrijf afgelopen maand. Het personeel is servicegericht. Het is voor herhaling vatbaar op deze mooie locatie.

Kathleen

Geweldig

.Afgelopen winter gedaan: wat een geweldige ervaring. Zeker een aanrader, ook voor de minder sportieve mensen.

Thomas

Gezellig

.We hebben ons met een 80-tal mensen prima vermaakt. Een gezellige locatie met professionele medewerkers en een grote drive om van jouw bezoek een feest te maken!

Beste Thomas,

Wat een leuke beoordeling, we vinden het leuk om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.

Pieter Reitsma

Leuke dag! Uitstekende begeleiding door Luca & Hugo

Beste Pieter,

Bedankt voor je leuke beoordeling voor onze locatie! We zullen de complimenten doorgeven aan Luca en Hugo!

Toeptafel Landhorst

Erg leuk en voor ons uitdagend

Organisatie en begeleiding door Hugo en Luca uitstekend

Beste Tiny,

Bedankt voor de leuke en uitgebreide beoordeling! Zien we jullie nog eens terug?

Dhr. van Beem

Perfect

.Vorig jaar met ons team gedaan met aansluitend een kerstborrel. Wat werd het enorm goed ontvangen door iedereen. Zeker een aanrader voor vele andere bedrijven. Het jaar op zo'n manier afsluiten was zeer uniek.