Locatie
Funfactor

Cindy

Ongeregeld zooitje

Genoeg parkeergelegenheid

Ongeregeld zooitje. Bij aankomst staan er verkeerde weg aanwijzingen, het bordje met 'Escape Room XL' staat compleet verkeerd waardoor wij de andere kant werden opgestuurd en een eind hebben gelopen voor niks. Eenmaal aangekomen werd ons niet duidelijk uitgelegd waar we moesten zijn. Ook moesten we zelf maar uitzoeken waar we onze spullen kwijt konden. Kluisjes kosten ook nog eens 2 euro en als je je kluisje wilt openen, mag je weer opnieuw 2 euro erin gooien. Dit wordt nergens aangegeven, maar als je dit zegt tegen een van de medewerkers, krijg je een brutaal antwoord terug dat dit wel degelijk is uitgelegd door iemand, terwijl ze er zelf niet eens bij was.

We kregen een filmpje te zien over de Escape Room, het filmpje was amper te verstaan doordat deze in een grote hal wordt afgespeeld waar andere mensen ook spellen aan het doen zijn.

In het filmpje wordt aangegeven dat je langs 13 'opgravingen' moesten. Dit bleken een soort mini games te zijn. Degene die ons begeleide hiermee, had haar eerst werkdag, tenminste daar leek het op. Ze was totaal niet behulpzaam, we moesten zelf maar uitzoeken wat we moesten doen en wist niet waar alle 'opgravingen' zaten. Tevens hebben we eerst 6 opgravingen gedaan, daarna de Escape Room en toen nog 6 opgravingen. Hele onlogische volgorde en ook nog 1 opgraving niet gedaan want daar was een ander team mee bezig.

We waren met een groep van 12 man, wat helemaal niet paste in de kleine kamertjes van de opgravingen, waardoor het hele idee om met elkaar iets op te lossen, totaal was verdwenen.

De Escape Room XL met ‘live acteurs’ sloeg ook nergens op. Ten eerste konden sommige van ons niet mee doen, door slechte informatie van onze begeleider. Wij vroegen haar of het water waar je een stukje doorheen moet lopen heel erg hoog was, ivm angst van een collega. Hier wilde ze geen antwoord op geven waardoor de collega heeft besloten niet mee te gaan. Uiteindelijk kwam het water niet veel verder dan je enkels. Als ze dit had gezegd, had ze gewoon meegekund. Daarbij staat nergens op de website aangegeven, dat als je epilepsie hebt beter niet mee kunt doen.

Tevens hebben we letterlijk maar 1 dezelfde acteur in de hele Escape Room gezien. Op het filmpje op de site, lijkt het heel wat, maar dit is het absoluut niet. Escape room zat ook niet goed in elkaar. Codes die je ziet, heb je uiteindelijk helemaal niet nodig voor het einde. Onwijs jammer en zonde van het geld.

Nienke

Tofffff

.geweldig zeg! Wij hebben dit in combinatie met de 4 gangen diner gedaan. Het eten was super, personeel is zeer vriendelijk en het spel is te gek! Een collega die La Casa de Papel nooit op Netflix heeft gezien, is deze serie meteen gaan bingewatchen ;) Leuk concept Holland Evenementen Groep!

Gerda

Lollig

wij hebben plezier gehad. De spellen zijn niet sportief maar juist wat milder, dat vonden wij fijn.

Xavier

Ge-wel-dig

.GE-WEL-DIG!
Coole spellen die je samen moet doen. Goed voor de teambuilding! Top service en een gave locatie

LPG.NL

Super

Onderscheidend, top georganiseerd, enthousiast personeel

netheid op de toiletten kon beter. Jammer dat er vanuit de bar niet geserveerd werd; je moest steeds zelf uitserveren

Reactie Holland Evenementen Groep:

Beste bezoeker, bedankt voor je review voor onze locatie! We vinden het fijn om te zien dat jullie een leuke dag hebben beleefd. De tips zullen we meenemen in de toekomst. Met vriendelijke... Beste bezoeker, bedankt voor je review voor onze locatie! We vinden het fijn om te zien dat jullie een leuke dag hebben beleefd. De tips zullen we meenemen in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Team Holland Evenementen Groep

Gerard

Gezellig

.Afgelopen vrijdag is onze afdeling het weekend ingeluid met een gezellige borrel bij jullie. Wat een gezelligheid zeg! Na bijna een week genieten we nog steeds na. Wij komen zeker weer langs!

Jerrel

Uniek

.Heel uniek dit concept! Een perfecte toevoeging bij een relatie bijeenkomst.

Ashley

Geweldig

.Wat een tof concept is dit. Jullie food festival zorgt ervoor dat een personeelsuitje heel uniek wordt. Dat was bij ons in ieder geval wel zo! Ook heel fijn dat jullie rekening houden met vegetariërs!

Mattheus

Der Hammer!

Super cool! Verschiedene Hindernisse und wir durften mehrere Sachen machen. Super kalt, aber mit dem Schichtenlook geht es! Wir kommen im Sommer noch einmal wieder!

Matz

Top

Grosse Auswahl, man muss allerdings selber grillen. Trotzdem top!