Holland Evenementen Groep

Holland Evenementen Groep Ook benieuwd naar feedback over de webshop Holland Evenementen Groep? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company594
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Holland Evenementen Groep met 9/10. Gebaseerd op 594 ervaringen.
Activiteiten
Reserveren
Prijs/ kwaliteit

Stefan
Stefan

.Ontzettend naar ons zin gehad tijdens het Wipeouten. Echt een unieke ervaring

Te gek!.

.orginaliteit
.gezelligheid

Supertof.

Uitstekend (10/10)

Voor ieder wat wils; jong, oud, sportief noem maar op!

Reactie Holland Evenementen Groep:

Bedankt voor je leuke beoordeling, hopelijk tot een volgende keer.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

.een heel uitgebreid assortiment aan activiteiten.

Flex Verhuizingen
Flex Verhuizingen

Er werd rekening gehouden met onze wensen, erg fijn. Professionele vergaderruimte.

Reactie Holland Evenementen Groep:

Bedankt voor je goede beoordeling.

Score voor Holland Evenementen Groep:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

.ruimte afgehuurd om te vergaderen inclusief een lunch. aan het einde van de middag was het nog mogelijk om gebruik te maken van het strand. een aantal collega's hebben dit ook gedaan.

Lotte
Goed (8/10)
Lotte

.Dit is echt een ontzettend leuk programma. Super origineel, nog nooit eerder gezien en meegemaakt.

Reactie Holland Evenementen Groep:

Bedankt voor je top beoordeling!

Score voor Holland Evenementen Groep:4/5

.top!.

Rinette
Onvoldoende (4/10)
Rinette

kan er geen bedenken

verplaats je eens in de klant!Van hun inbreng heb je tenslotte jou salaris

Reactie Holland Evenementen Groep:

Hoi Rinette, bedankt voor je beoordeling en feedback. Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad bij WipeOut maar minder dat de avond niet helemaal goed verlopen is. We zijn momenteel bezig om het aantal douches uit te breiden, voor douche staat geen eindtijd gepland. Het eten is tot een uurtje of 10 of er moeten geen mensen meer aan het eten zijn. Het bier en ijs wordt niet aangemengd en meestal wordt deze goed ontvangen. Desalniettemin jammer dat de afsluiting van jullie dag niet aansloot op de middag.

Score voor Holland Evenementen Groep:2/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Wat een teleurstellende afsluiting van een mooie en gezellige dag!.
flink gespaard voor het vrijgezellenfeest! we hebben een superleuke dag gehad en de whipe out baan was (hoewel op verschillende plekken stuk en verouderd, je krijgt echt niet wat je op de foto's op de site ziet) zeker lachen! .
maar wat een teleurstelling is de afterparty! onvriendelijk personeel, douchen met een minimale waterstraal (met 15 dames met lang haar) moet in slechts 5 douches binnen een kwartier!? eten wat je moet opschrokken door de zeer beperkte tijd. en dan ook nog de ijsmachine die 5 minuten voor de eindtijd al schoongemaakt is waardoor je dus ook geen ijsjes meer krijgt! daarna feest?! met aangelengd bier en wijn...bahbah niet te drinken! voor ons geen zoelen afterparty meer....echt zonde van je zuurverdiende geld.

Kim
Kim

.Mooie locatie met alles erop en eraan. Gave grote indoor maar ook veel buiten met compleet strand en wipeout. Personeel ook erg vriendelijk.

Reactie Holland Evenementen Groep:

Bedankt voor je goede review!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooie locatie met leuke activiteiten en vriendelijke personeel.

Mbe rental
Mbe rental

Veelzijdig

Reactie Holland Evenementen Groep:

Bedankt voor je goede beoordeling!

Score voor Holland Evenementen Groep:4.5/5

Geweldig.

Onvoldoende (4/10)

Locatie is super en feest in de avond ook top!

Betere communicatie richting klant, slecht geïnformeerd over begintijd en op locatie zelf wist niemand mij te vertellen wanneer bbq begon voor ons groep. Ook werd onze eerste boeking geannuleerd en tijdstip met uur vervroegd waardoor wij te laat waren voor de activiteiten. Geen excuses of uitzoeken waarom ik geen nieuwe bevestiging heb gekregen. Daardoor maar 3 activiteiten kunnen doen.
Horeca op strand kan veel beter! personeel is traag en werken erg onhygiënisch. In de avond is wijn inclusief en snap dat je snel wilt zijn, maar wijn uit een tap is not done! Witte wijn was gewoon zuur! Eten was overigens super goed!
Personeel is verder wel vriendelijk, maar er zou echt een leidinggevende figuur moeten rondlopen om de boel goed aan te sturen. Ik heb zelf horeca ervaring en geloof me je kan zoveel meer winst halen uit dit concept.

Reactie Holland Evenementen Groep:

Beste Angelique, het is niet leuk om maar 2 sterren review te krijgen, maar met je feedback kunnen en doen we wel wat! We gaan uitzoeken wat er gebeurt is met je boeking en zorgen dat dit nooit meer voorkomt. Echt heel jammer dat dit zo'n invloed heeft gehad terwijl je juist zo enthousiast over onze locatie bent. We lossen het op en beloven verbetering! :-)

Namens het Holland Evenementen Groep team!

Score voor Holland Evenementen Groep:2/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Redelijk.

Bedrijfsinformatie

Dit is hét adres voor de allerleukste uitjes van Nederland! Super locatie, super centraal en super service! Vind ons leuk op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en acties!
Adres
Strandweg 1