jack vonk

Ik vind het jammer dat je een bestelling bij de lijsten en passe -partout niet samen in EEN winkelwagentje kan doen. dat ik er twee dagen voor thuis heb moeten blijven.

netjes afgeleverd

Reactie HOKAP Lijsten:

Omreden dat de ene vestiging in Boxtel en de andere in Heerde is gevestigd is het niet mogelijk om dit als één order te verzenden zie de gegevens op onze site. De bedrijven zijn afzonderlijk omreden hun specialisme van lijsten en passepartouts. Het was wel mogelijk om de orders op een door u aangegeven dag gezamenlijk te leveren.

Mooi kader, goed gemaakt, perfect verpakt, maar vrij lange leveringstermijn (2 weken)

Mooi kader, goed gemaakt. Goede prijs/kwaliteit

Kunstenaar

Ik bestelde zwarte baklijsten. Ze kwamen keurig verpakt en zijn netjes gemaakt. Gelakt hout wil in dit geval zeggen zeer strak en glad afgewerkt, geen nerf zichtbaar, zou mdf kunnen zijn, finish zou...

Ik meldde mijn kritiek en werd er direkt over teruggebeld.

Prima levering. netjes op tijd en heel goed ingepakt

Prijs/kwaliteit verhouding

Snelle en goede levering. En wat een mooie lijst! Nog mooier dan op de afbeelding.

Snelle levering.
Goed verpakt.

Martin Lans

Een posterlijst van een mooie en een goede kwaliteit.

De bezorging was goed en snel en de verpakking van de posterlijst was ook prima in orde.

Jelle Bosma

Jelle b

leveren snel, informeren goed, mooie lijsten

Marcel

Mooie lijsten en goede service.

3 mooie aluminiumlijsten besteld bij Hokap. Helaas bij transport was het glas van twee lijsten beschadigd. Binnen twee werkdagen kreeg ik nieuwe lijsten. Zeer netjes afgehandeld!

mara

Bestelling ging niet vlekkeloos, maar wel sympathiek contact.

Toen ik een aantal dagen na bestellen en betalen geen bericht van verzending had ontvangen, zelf maar even gebeld. Bleek dat de order niet was doorgevoerd omdat er vraagtekens bij het afleveradres stonden. Meneer aan de telefoon heeft de order meteen met spoed voor mij doorgezet bij de fabriek en ik kreeg mijn lijsten alsnog, net op tijd. Helaas was bij aankomst wel een van de houten baklijsten niet helemaal goed. Er miste een stukje hout uit de rand. Ik heb hier zelf nog geen melding van gemaakt bij Hokap omdat ik de lijst meteen nodig had. Bestel al jaren bij Hokap; meestal is het goed.

Fotoclub Hulst

Geweldige service

Als lid van een fotoclub streven we altijd tijdens onze exposities naar een uniforme uitstraling. Dezelfde lijsten en dezelfde passe-partouts maken die uitstraling mogelijk. Hokap heeft ons hier weer perfect in geholpen.