Caalman

Melanie den Breejen Van Soerland

De website is erg makkelijk en duidelijk. Alles spreekt voor zich. De levering ging heel snel en was netjes verpakt. Het hoesje is ook heel goed. De kleur van de ringetjes van het hoesje naar het... De website is erg makkelijk en duidelijk. Alles spreekt voor zich. De levering ging heel snel en was netjes verpakt. Het hoesje is ook heel goed. De kleur van de ringetjes van het hoesje naar het hengsel zijn al wel iets aan het vervagen, dat is wel iet wat aan de snelle kant. Maar m'n dochter vindt dat geen probleem.

Snel en netjes

JM

Laagste prijs van het artikel online

Ina

Heel goed.

Er werd zonder problemen een ander hoesje toegestuurd toen bleek dat de eerste die ik besteld had veel te ruim was voor mijn telefoon.
Wel van het goede merk en type besteld.

Maartje

Ik ken de webshop niet dus zat ik te twijfelen of het veilig was en of ik het wel aan kreeg en dat is gelukig helemaal goed gegaan

Je krijgt wat je koopt en de mails zijn heel vriendelijk

Reza

Het is een heel slecht bedrijf
Alles is gewoon reclame en leugens
Ik heb het product besteld en betaald, maar ik heb de bestelling nog niet ontvangen
En niemand reageert op mijn...
Het is een heel slecht bedrijf
Alles is gewoon reclame en leugens
En niemand reageert op mijn e-mails
Het is echt belachelijk om gewoon te liegen

Sterke punten alleen in liegen en fraude

Viviane

Helaas is het hoesje te groot, nochtans het juiste model doorgeven. Gsm valt er uit!

Veel keuze, maar niet de juiste.

Maria

Go3de snelle service

In een woord alles super

Jettie

Snel, eerlijk, betrouwbaar

Snelle verzending. Niet duur. Goede informatie.

Margot Vos

Zeer klantvriendelijk!