Caalman

Fernanda Furlanetto

Product is snel geleverd. Maar Product past niet op telefoon em heeft ook nog eens de bescherm folie gebarsten.

Betalen en levering snel.

Mikkie

Bestelling snel binnen en goedkoop. Helaas zijn de producten van mindere kwaliteit en heeft het hoesje zelfs voor schade gezorgd aan mijn nieuwe s21+

Snelle verzending, lage prijzen

Yves

29/12 besteld en betaald, nog niets gezien, geen antwoord op mails, toch geen MALAFIDE site???

malafide site

S.M. de Graaff Toemeungte

Goede ervaring met Hoesjes-outlet.nl

Doen wat ze beloven. Snelle service

Anne Tilma

Uitstekend!

Snel en duidelijk

Paula

Goede betaalbare keuze wat betreft de hoesjes.

Binnen drie werkdagen was mijn hoesje binnen,

Mohammed

Eerste product gekocht en het kwam onbeschadigd en snel aan.

Goede kwaliteit, snelle levering ( had m op een niet-werkdag besteld kwam maandag aan ).

Willem

Héél correct!

Lang moeten wachten, foute bestelling ontvangen. Alles héél correct recht gezet tot terugbetaling van gemaakte portkosten toe. Ik geniet nu van mijn mooi nieuw hoesje, prima kwaliteit.

Marianne van Zelst

Ik had een telefoonhoesje besteld maar door een voorraad foutje niet meer leverbaar .
Ik kreeg daar netjes een mail met excuses over met oplossingen of een ander duurder hoesje uitzoeken of het geld terug!
Ik heb een hoesje uitgezocht en de volgende dag lag het al op de mat .
Super geregeld dus.

Snel contact via de mail.
Maar wel jammer dat het bedrijf niet telefonisch bereikbaar is .

Verbruggen

Goed en snel geleverd.