Caalman

Henk

Prachtig gsm hoesje gekocht voor een vriend zijn verjaardag. Helaas had ik het verkeerde afleveradres ingevuld. Na op tijd een mailtje naar de klantenservice is het prima voor elkaar gekomen.... Prachtig gsm hoesje gekocht voor een vriend zijn verjaardag. Helaas had ik het verkeerde afleveradres ingevuld. Na op tijd een mailtje naar de klantenservice is het prima voor elkaar gekomen. Hulde 😀👍

Goede kwaliteit, super klantenservice, op tijd geleverd 😀👍

Larissa

Super!

Snel bezorgd en prachtig hoesje. Groot assortiment en niet alleen maar zo 'standaard'.

Denise K.

Goede klantenservice. Hoesje was niet binnengekomen, waarschijnlijk een foutje bij de post. Toen ik contact zocht met de klantenservice kreeg ik gelijk een hele vriendelijke, persoonlijke mail. Er... Goede klantenservice. Hoesje was niet binnengekomen, waarschijnlijk een foutje bij de post. Toen ik contact zocht met de klantenservice kreeg ik gelijk een hele vriendelijke, persoonlijke mail. Er werd keurig nog een hoesje verzonden en deze voldeed aan mijn verwachtingen.

Klantenservice

AUGUSTIJNS

Zeer positief. Eerste bestelling niet toegekomen. Kreeg onmiddellijk feedback:ik kon terugbetaling krijgen of een nieuwe bestelling doen. Na 2d had ik mijn telefoonhoesje en ben er heel blij mee !

Goede communicatie. Vriendelijk en proffesioneel. Topervaring!

Mieke

Heel servicegericht

Snelle afhandeling

Sandra

Prima bedrijf zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede service en snelle bezorging. Ik had verkeerde hoesje besteld en werd goed geholpen en had advies gekregen hoe het te ruilen. Super snel en... Prima bedrijf zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede service en snelle bezorging. Ik had verkeerde hoesje besteld en werd goed geholpen en had advies gekregen hoe het te ruilen. Super snel en goed advies!

Klantvriendelijk, snelle service, goed advies

Jori

Perfecte service

Snel antwoord

Thomas

Goede service na jammer product

Snel, direct, vriendelijk, behulpzaam, oplossend vermogen.
Na tegenvallend product binnen een dag 3 keuzes aan passende oplossingen gekregen. Helemaal top!

Maaike

In tijden niet zo’n goede service gehad!

- snelle reacties, kwalitatieve producten, komen snel met een eerlijke oplossing als er toch iets niet helemaal goed is gegaan (buiten hun schuld om!), zeer klantgericht en persoonlijk.

Caalman

Makkelijke site, betaalbaar product en zeer klantvriendelijk. Eerst had ik het bestelde product niet ontvangen. Het was blijkbaar wel verstuurd, maar niet door de post bezorgd. Toen ik meldde dat ik... Makkelijke site, betaalbaar product en zeer klantvriendelijk. Eerst had ik het bestelde product niet ontvangen. Het was blijkbaar wel verstuurd, maar niet door de post bezorgd. Toen ik meldde dat ik het product nog niet had hebben ze direct gezorgd dat een nieuw product geleverd werd, terwijl ze er zelf ook niets aan konden doen dat ik het niet ontvangen had. De communicatie hierover ging ook zo gemakkelijk.... gewoon chapeau

makkelijke site, betaalbaar product en zeer klantvriendelijk