Maureen

Snelle levering en een ontzettend vriendelijke en correcte service!!

Vriendelijke en correcte service

Peter

Heb een echt leren hoesje besteld. Jammer dat het hoesje niet van echt leer is maar van kunstleer. Hoop dat als ze deze review zelf lezen contact met me opnemen om wel een echt leren hoesje op te... Heb een echt leren hoesje besteld. Jammer dat het hoesje niet van echt leer is maar van kunstleer. Hoop dat als ze deze review zelf lezen contact met me opnemen om wel een echt leren hoesje op te sturen. Wordt vervolgd...

Is op tijd geleverd

Petra Vanbrusselen

Ik wil dit bedrijf toch wel even dik in de bloemetjes zetten . Hun vlugge en correcte service . Echt top !!! Kunnen er velen een voorbeeld aan nemen !

Correcte en vlugge afhandeling

Sjaak

Wordt ontzettend slecht gereageerd op reacties die gestuurd worden na verkeerde bestelling van mij,ben al drie weken bezig.??

Geen sterke punten.

Beniers

S.

Mijn hoesje en screenprotector van glas waren snel en goed verpakt geleverd. De kwaliteit lijkt in orde, maar kan ik pas na een langere tijd beoordelen.

Snel en goed verpakt.

H. Wouters

Niet zo’n goede ervaring. Hoesje besteld voor IPhone 7+, paste helaas niet. Zou een nieuwe toegestuurd worden, en deze kwam maar niet. Andere kon ik retourneren, zou ik mijn geld terug krijgen met... Niet zo’n goede ervaring. Hoesje besteld voor IPhone 7+, paste helaas niet. Zou een nieuwe toegestuurd worden, en deze kwam maar niet. Andere kon ik retourneren, zou ik mijn geld terug krijgen met de verzendkosten.
Kreeg ik uiteindelijk wel het geld van het hoesje maar niet de verzendkosten.

Patricia

Levering was goed. Netjes verpakt. Er staat alleen dat de sluiting magnetisch is en dit is niet het geval.

Netjes verpakt.

A.K

Verkeerde kleur hoesje ontvangen

Snelle verzending

Peter Cools

Mindere kwaliteit. Beter een duurde variant kunnen kiezen

Prijs