Mol

Slecht, verkeerd artikel geleverd, maar geen reactie na klacht.

Lloyd

Prima maar het kan beter.

Het product is zoals hoe het werdt afgebeeld op het website.

Marjolijn

Erg snelle levering! Klantvriendelijk!

Er wordt op een nette en snelle manier contact onderhouden. Toen bleek dat mijn retourzending kwijt was geraakt hebben ze toch mijn geld teruggestort. Super netjes!

Ilias

WAARDELOOS. 2,5 week geleden bestelling geplaatst nog steeds niks ontvangen , zou aankoop bedrag retour krijgen maar niemand reageert. Inmiddels klacht ingediend bij consumenten bond en fraude zaken... WAARDELOOS. 2,5 week geleden bestelling geplaatst nog steeds niks ontvangen , zou aankoop bedrag retour krijgen maar niemand reageert. Inmiddels klacht ingediend bij consumenten bond en fraude zaken politie ben er klaar mee

Klantenservice ( ? )

Shannon

Snelle verzending en goede kwaliteit!

Duidelijke communicatie en snelle levering

Diana

Niet goed....ruim twee weken geleden besteld. Niet aangekomen. Zouden het nogmaals sturen, weer niet aangekomen. Nu maar geld terug gevraagd. Ben benieuwd of dit netjes wordt opgelost?

Mevr de Gier

Telefoon Hoesje

2 weken geleden product besteld tot heden product nog niet ontvangen, mail contact gaat erg traag, lang wachten op reactie van klantenservice.

Evert van Dijk

Hoesje is redelijk alleen de druksluiting springt telkens open. Mijn vorige hoes was 10 x beter

geen, gewoon tevreden

Hoesjes outlet is zo eerlijk als goud en postnl ook.

Voor de tweede keer heb ik een aankoop gedaan bij hoesjes outlet.
Voor de tweede keer heb ik een aankoop gedaan bij hoesjes outlet.
Ik heb de hoes samsung s20 fe blauw aangekocht bij het bedrijf hoesjes outlet. Het postkantoor van postnl doet zijn levering ook goed. Zij verdienen ook wel eens een pluim. Ze moeten het ook altijd leveren. Het is weer goed aangekomen.
De hoes is goedkoop en van goede kwaliteit.
Ik mag zeker dubbel gelukkig zijn, want de hoes die ik heb aangekocht zijn snel uiverkocht en moeilijk te verkrijgen in een samsung fe.

wil de graaff

Prima, goede prijs!