Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Prima bedrijf heel duidelijk en efficiënt. In korte tijd alle wensen gerealiseerd met goede planning en afwerking

Afspraken zijn helder en transparant. Betrouwbaar

P.sieses

P.sieses

De medewerkers zijn heel goed op elkaar ingespeeld en staan open voor suggesties van de klant

Van den Berg (Breda)

De verbouwing is zeer snel uitgevoerd zonder dat dit ook maar in enige mate afbreuk heeft gedaan aan de kwaliteit van het geleverde werk. Het eindresultaat is dan ook perfect en de overlast is tot... De verbouwing is zeer snel uitgevoerd zonder dat dit ook maar in enige mate afbreuk heeft gedaan aan de kwaliteit van het geleverde werk. Het eindresultaat is dan ook perfect en de overlast is tot een minimum beperkt gebleven. Hiernaast is de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend (ook v.w.b. het meerwerk) en werkt hoekbouw qua eigen personeel en onderaannemers met zeer nette en bekwame vakmensen. Vanuit ons alleen maar lof. Hoekbouw maakt het proces van een verbouwing tot een plezierige aangelegenheid!!! Bedankt.

Haman

Fam. Haman - Lotharingen - Utrecht

Professionaliteit dat Hoek laat zien is erg fijn en wekt vertrouwen. Met name de geschetste planning en einddatum die strak gevolgd wordt en makkelijk gehaald.

Familie van Beloois

Wij zouden Hoekbouw ook aanbevelen bij anderen.

afspraken nakomen, planning, nazorg, persoonlijke benadering.

Netjes gewerkt!

Wij zijn zeer tevreden met de manier van werken van Hoek Bouw. Vriendelijke, rustige mensen die hun afspraken nakomen en je goed op de hoogte houden wanneer ze wat gaan doen.

Ze weten waar ze mee bezig zijn.

Guurtje Van Sloten

Hoek Bouw is ons zeer goed van dienst geweest bij het bouwen van een serre. Alle afspraken zijn netjes nagekomen en het eindresultaat is prachtig.

Zeer professioneel, vriendelijke en deskundige medewerkers, snelle oplevering

Peter Heijstek

Netjes, deskundig en vakbekwaam. Alle werkzaamheden waren goed gepland. Zoveel mogelijk gebeurde alles in overleg met ons als klant. Nette medewerkers in dienst, geen grove woorden of taakgebruik de... Netjes, deskundig en vakbekwaam. Alle werkzaamheden waren goed gepland. Zoveel mogelijk gebeurde alles in overleg met ons als klant. Nette medewerkers in dienst, geen grove woorden of taakgebruik de gehele dag, wat in de bouwwereld wel eens anders is.

Netheid, deskundigheid.

In één woord geweldig!