Offerte
Nazorg
Communicatie

J.D. de Wringer

J.D. de Wringer - Capelle aan den IJssel

Betrouwbaarheid van nakomen afspraken en de prettige wijze van communiceren om het resultaat tot stand te brengen.

yakup

Ik heb echt meer dan 10 offertes aangevraagd en ik heb hele hoge eisen m.b.t. aanbouw. Ik heb een BETONNEN aanbouw gewild i.v.m. betere isolatie en vloeit beter in het bestaande geheel. Ik heb zelf... Ik heb echt meer dan 10 offertes aangevraagd en ik heb hele hoge eisen m.b.t. aanbouw. Ik heb een BETONNEN aanbouw gewild i.v.m. betere isolatie en vloeit beter in het bestaande geheel. Ik heb zelf een nieuwbouwhuis waarbij de bouwer van het huis (UBA) de aanbouw niet wou realiseren voor mij tijdens de bouw. Aangezien ik heel veel aannemers heb gesproken die niet wisten hoe ze aanbouw moesten realiseren heeft HOEKBOUW mijn vertrouwen direct gewonnen en dit op kwaliteit en prijsgebied en constructief, aangezien de prijs die ik hieronder noem inclusief constructieberekeningen bevat, hoewel bijna alle andere aannemers geen constructieberekeningen maken, maar werken o.b.v. hun standaard werkwijze (zonder calculatie) een aanbouw bij mij wouden realiseren. Mijn betonnen aanbouw van 2,4 meter inclusief afwerking kost bij velen aannemers ca. tussen
€ 30.000- € 45.000 en bij HOEKBOUW maar € 24.000 voor een betonnen aanbouw!!
Het bedrijf heeft meer dan 30 jaar expertise opgebouwd in aanbouwen en realiseren wekelijks een aanbouw i.p.v. alle andere aannemers die misschien jaarlijks een aanbouw realiseren en gewoon de expertise niet in huis hebben e. Hierdoor is een aanbouw via HOEKBOUW kwalitatief en prijs zeer scherp en niet vergeten dat de aanbouw binnen 10 werkdagen is gerealiseerd i.p.v. 2 maanden die de meeste aannemers hadden geoffreerd. Dit is echt onvoorstelbaar waardoor wij minder in de bouwellende zaten en wij konden gewoon in het huis blijven wonen, want geveldoorbraak en nieuwe aanbouw vind op 1 dag plaatst!!!

ZEER LAGE PRIJS
HOGE KWALITEIT

Luchtenburg

Bedankt voor de samenwerking. Wij hebben er nog geen moment spijt van....

De nauwe samenwerking met de leverancier...
en ook de gestroomlijnde en op elkaar afgestemde werkwijze

Strakke planning, goede materialen en mooie afwerking

Kevin Kroon

Prima bedrijf

N/A

We zijn zeer tevens van de eind resultaat. Snel gedaan, maar heel goed gedaan. Heel netjes gewerkt!

Netjes werken
Snel werken

Hans Riphagen

We hebben de verbouwing via Hoek-Bouw als heel plezierig ervaren. Goede, duidelijke en precieze afspraken vooraf, waardoor je weet wat er gaat gebeuren. Er is netjes gewerkt, en eigenlijk hebben we... We hebben de verbouwing via Hoek-Bouw als heel plezierig ervaren. Goede, duidelijke en precieze afspraken vooraf, waardoor je weet wat er gaat gebeuren. Er is netjes gewerkt, en eigenlijk hebben we daardoor een zorgeloze verbouwing gehad. Vakmanschap, gecombineerd met prettige zakelijkheid.

Heldere communicatie, een uitvoerige opdrachtbeschrijving, maar ook praktisch meedenken. Prettige bouwvakkers, die netjes werkten en altijd vriendelijk waren.

Goed werk!!

Offerte is goed/concurrerend en duidelijk gespecificeerd. Ook de werkzaamheden zijn kwalitatief hoogwaardig uitgevoerd.

Khalil, De Meern

Duidelijkheid en stiptheid, vanaf het begin tot het eind. De offerte was duidelijk en gesegmenteerd naar deelwerkzaamheden. De planning was strak en die is precies nageleefd. De gebruikte materialen... Duidelijkheid en stiptheid, vanaf het begin tot het eind. De offerte was duidelijk en gesegmenteerd naar deelwerkzaamheden. De planning was strak en die is precies nageleefd. De gebruikte materialen zijn goed. Dit allemaal tegen niet de hoogste offerte.
De dakopbouw is net opgeleverd en daarom kan ik op dit moment nog geen oordeel vellen over de nazorg, maar ik verwacht dat het op hetzelfde uitstekend niveau van de realisatie zal zijn.

Tevreden klant uit De Meern

Wij zijn heel tevreden over het verloop van onze verbouwing. Alles conform afspraak binnen de afgesproken planning en offerte. De mensen van Hoek Bouw werken nauwkeurig en hebben plezier in hun... Wij zijn heel tevreden over het verloop van onze verbouwing. Alles conform afspraak binnen de afgesproken planning en offerte. De mensen van Hoek Bouw werken nauwkeurig en hebben plezier in hun werk. Er is duidelijk voor gezorgd om overlast tot een minimum te beperken

Zorgvuldigheid en het stipt nakomen van afspraken. Duidelijke planning en duidelijke communicatie. Heldere goed gespecificeerde offerte met duidelijke kostenposten. Vriendelijke medewerkers, zeer... Zorgvuldigheid en het stipt nakomen van afspraken. Duidelijke planning en duidelijke communicatie. Heldere goed gespecificeerde offerte met duidelijke kostenposten. Vriendelijke medewerkers, zeer voorkomend. Vakmensen