Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Henk Beppermans

Wij zijn heel tevreden over de verrichte werkzaamheden voor onze opbouw. Tijdens de voorbereidingen zijn we in de werkplaats wezen kijken.

Er wordt zeer netjes gewerkt. Snelle reactie op vragen en offerte afhandeling. De werklui doen keurig hun schoenen uit binnen! De onderaannemers waren ook prima.

Fam. Pellicaan

Alle eigen mensen en ook de ingehuurde aannemers hebben keurig gewerkt. Nergens rommel gemaakt of achtergelaten.

Netjes gewerkt, goed geluisterd naar op- en/of aanmerkingen van onze kant

Hayati Sahin

Ik heb een zeer positieve ervaring met Hoekbouw. Zeer professioneel, op tijd en netjes. Goed te bereiken en de communicatie is top. En de service voor en na de uitvoering blijft even goed.

Zeer professioneel en vakkundig, en netjes. Vaste werktijden en houden zich keurig aan de planning.

Juriaan en Esseline

We hebben de aanbouw van een garage en uitbouw van de hal van onze nieuwbouwwoning uitbesteed aan Hoek Bouw. We zijn zeer tevreden over hoe dat is verlopen. Duidelijke communicatie vooraf. Er werd... We hebben de aanbouw van een garage en uitbouw van de hal van onze nieuwbouwwoning uitbesteed aan Hoek Bouw. We zijn zeer tevreden over hoe dat is verlopen. Duidelijke communicatie vooraf. Er werd meegedacht, er kwam een duidelijke offerte en ook tijdens het werk konden er nog zaken worden geoptimaliseerd en aangepast. Erg fijn. Bovendien was de bouwtijd erg kort en dat was plezierig.

Goede communicatie, vriendelijk, snel schakelen, meedenken, flexibel bij de realisatie en korte bouwperiode

Hoek Bouw is top. Van de mensen aan de telefoon tot aan de mensen die het werk uitvoeren en de kwaliteit én snelheid van het geleverde werk. De enige fouten die gemaakt zijn waren aan onszelf te... Hoek Bouw is top. Van de mensen aan de telefoon tot aan de mensen die het werk uitvoeren en de kwaliteit én snelheid van het geleverde werk. De enige fouten die gemaakt zijn waren aan onszelf te wijten (stopcontacten op de verkeerde plek laten maken) en die worden snel en tegen een hele schappelijke vergoeding (enkele tientjes in dit geval) hersteld. Ze denken met je mee zonder hun wil op te leggen, maar wel doelgericht en met begrijpelijke argumenten zodat je weet waar je voor kiest. Ze laten je dus niet spartelen en je krijgt ook niet het idee dat je over zaken moet beslissen waar je helemaal geen verstand van hebt. Je krijgt het idee dat ze net zo begaan zijn met de uitbouw als dat je zelf bent. Dat kunnen lang niet alle bouwers zeggen!

Eigenlijk maar één: dat er geen zwak punt is.

Fam. van Luijk

Fijn dat er nog bouwbedrijven zijn die volgens afspraak en planning kunnen werken. Daar kwam nog eens bij dat alles ook nog eens behoorlijk snel gerealiseerd was. Een flinke dakopbouw in ca. 2,5 week!

Hoekbouw heeft altijd goed (ook proactief) met ons overlegd/meegedacht en zich aan de planning gehouden. Ze werken snel en goed! Van alle offertes die we hadden waren ze met afstand de snelste... Hoekbouw heeft altijd goed (ook proactief) met ons overlegd/meegedacht en zich aan de planning gehouden. Ze werken snel en goed! Van alle offertes die we hadden waren ze met afstand de snelste zonder dat ze duurder waren of een mindere kwaliteit leverden. Ze maken standaard al gebruik van degelijke materialen zonder dat je daar expliciet om hoeft te vragen.

Snoek

Heel mooi eind resultaat. Iets te hobbelige route ernaar toe.

Bouwtechnisch uitstekend, eindresultaat erg mooi

Maarten de Lange

Zeer vlot en soepel gebouwd, mooi strak eindresultaat!

ontzorgen, flexibele service, goed georganiseerd

E.Stolk

Wij hebben een aanbouw laten zeten door 0800-Aanbouw/Hoek bouw, deze is na alle tevredenheid geplaatst, en netjes afgewerkt.
Ook de communicatie is goed, per mail snel antwoord.
Er is...
Ook de communicatie is goed, per mail snel antwoord.
Er is altijd overleg mogelijk.
Afwerking is super netjes en volgens schema geplaatst.

Alles is te overleggen en te wijzigen.

Pieter van Winkelen

Erg prettig personeel. Netjes georganiseerde aanvang werkzaamheden.

Personeel, nette communicatie in offerte traject