Offerte
Communicatie

Fam vd Meij Rijnsburg

Prettig, professioneel, punctueel

Correct. Compleet. Op tijd

Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat!

Er wordt zeer netjes gewerkt. Als een geoliede machine wordt samengewerkt

Gert van Leeuwen

Vanaf het eerste contact hebben wij veel vertrouwen in Hoek bouw. De transparantie, deskundigheid, flexibiliteit en snelheid van bouwen spraken ons enorm aan. De offerte was zeer gespecificeerd per... Vanaf het eerste contact hebben wij veel vertrouwen in Hoek bouw. De transparantie, deskundigheid, flexibiliteit en snelheid van bouwen spraken ons enorm aan. De offerte was zeer gespecificeerd per onderdeel wat voor ons heel transparant is geweest. Je weet wat je krijgt in welke kwaliteit. Dat maakt de keuzes gemakkelijker, zeker voor zo'n grote verbouwing als bij ons gedaan is. De uitvoering van de bouw is gedaan door eigen deskundige mensen of vaste onderaannemers. De gehele verbouwing is naar tevredenheid uitgevoerd.

- transparant
- deskundig
- snelheid van bouwen
- komt afspraken na

Elzinga

Prima bedrijf, alles volgens afspraak en zeer correct, geld ook voor de werklui die bij ons thuis aan het werk zijn geweest.

alles loopt precies zo als van tevoren aangegeven, heel goed team van vakmensen

P.van Beusekom

Zeer professioneel bedrijf. Duidelijk, geen gedoe en doen hun werk uiterst vakkundig. Prima!

Vooral het maken van afspraken en de kwaliteit van de werknemers is prima. Ze werken uiterst schoon en ruimen ook goed op na de werkzaamheden. Geen babbelaars tijdens hun werk en werken gedegen... Vooral het maken van afspraken en de kwaliteit van de werknemers is prima. Ze werken uiterst schoon en ruimen ook goed op na de werkzaamheden. Geen babbelaars tijdens hun werk en werken gedegen door. Aan te bevelen!

Corine boer

Onze badkamer is prachtig geworden!

Komt alle afspraken na

kranendonk

Heel fijn en goed bedrijf

Er wordt heel netjes gewerkt alles wordt direct opgeruimd het personeel is heel accuraat

Ronald Hazeu

We zijn erg tevreden over de uitbouw. De bouw is snel, kwalitatief goed en netjes verlopen. We zijn erg tevreden.

Netjes is dat de afspraken die gemaakt waren, ook werden nagekomen. Tevens werd er netjes op vragen of andere mailtjes gereageerd. Ook was men flexibel als het om kleine aanpassingen ging.

Borg van Katwijk

Uitstekende en verzorgde medewerkers. Werken snel en goed

Verzorgde medewerkers, werken snel en verzorgd

TQ Haarlem

Aanbouw in Haarlem- goede kwaliteit voor scherpe prijs met mooi resultaat

Om te beginnen vonden wij het heel handig om direct een offerte te krijgen, waarop ook heel duidelijk werd wat bepaalde keuzes zouden kosten. Op mails werd snel en zorgvuldig gereageerd en wensen... Om te beginnen vonden wij het heel handig om direct een offerte te krijgen, waarop ook heel duidelijk werd wat bepaalde keuzes zouden kosten. Op mails werd snel en zorgvuldig gereageerd en wensen die buiten de standaard aanbouw vielen, waren mogelijk voor een heel redelijke prijs. Zo hebben wij, omdat we een huis uit 1921 hebben en die stijl wilden vasthouden, gekozen voor bovenlichten en een boeiboord, maar mijn man, die zelf in de bouw werkt heeft de binnenafwerking gedaan. We hebben bij verschillende aannemers offertes opgevraagd, maar Hoek Bouw had de beste prijs, terwijl het zeer compleet was, met kwalitatief goed materiaal.
De communicatie met alle medewerkers verliep prettig, erg werd hard, netjes en met veel ervaring gewerkt, ook door onderaannemers. Ze stonden vaak al voor 7 uur voor de deur en er werd op vrijdag om 18 uur nog grond afgevoerd, om de straat voor het weekend schoon te krijgen. De oplevering is binnen de afgesproken 2 weken gelukt: heel fijn om maar een korte periode onrust rond het huis te hebben. De buren waren ook positief: Hoek Bouw deed zijn best om voor zo min mogelijk overlast te zorgen en dat werd gewaardeerd.