Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

John Klijn

Vanaf het oriënterend gesprek op kantoor tot aan de oplevering van onze uitbouw een prettig contact gehad met een goede uitleg door professioneel personeel Een vakkundig bouwteam efficiënt en snel... Vanaf het oriënterend gesprek op kantoor tot aan de oplevering van onze uitbouw een prettig contact gehad met een goede uitleg door professioneel personeel Een vakkundig bouwteam efficiënt en snel voor een redelijke prijs.Bij oplevering een paar aandachtspuntjes maar meteen door de baas zelf aangepakt en opgelost.Chapeau van tevreden klant.

Een op elkaar ingespeeld team efficiënt,vakkundig en snel.

Ontzettend fijne samenwerking met alle mensen die binnen Hoekbouw werkzaam zijn! Ze komen hun afspraken na en denken mee en zijn daarbij erg vriendelijk. Een aanrader voor iedereen!

Komen afspraken na en zijn duidelijk!

Ed Reinicke

Op woensdag 24 oktober is Hoek Bouw begonnen met het realiseren van een aanbouw aan onze hoekwoning. het traject was van te voren goed vastgelegd zodat we wisten wat er per dag werd gedaan. Door... Op woensdag 24 oktober is Hoek Bouw begonnen met het realiseren van een aanbouw aan onze hoekwoning. het traject was van te voren goed vastgelegd zodat we wisten wat er per dag werd gedaan. Door problemen met de leverancier van de achterpui liep e.e.a. in de laatste fase wat anders dan gepland. Hoek heeft dit echter prima opgelost waardoor de bouw op vrijdag 9 november werd afgerond.

Sterke punten zijn wat ons betreft de flexibiliteit en vakkundigheid. Dit bedrijf weet heel erg goed waar ze mee bezig zijn en leveren topkwaliteit. Ook de onderaannemers waar zij mee werken, zoals... Sterke punten zijn wat ons betreft de flexibiliteit en vakkundigheid. Dit bedrijf weet heel erg goed waar ze mee bezig zijn en leveren topkwaliteit. Ook de onderaannemers waar zij mee werken, zoals metselaars, elektricien, installateurs, stucadoors etc. hebben wij ervaren als flexibel en zeer vakkundig. Alles is werd keurig afgewerkt en dagelijks opgeruimd.
Wat zeker niet vergeten mag worden is de ondersteuning vanuit het kantoor van Hoek. Wij hebben Mandy zeer regelmatig aan de lijn gehad en zij heeft ons steeds op een erg prettige wijze geholpen. Een compliment aan haar is zeer op zijn plaats.

P.Meijer

Dat er nog zulke goede bedrijven zijn!
Ik maak een diepe buiging voor Hoekbouw!

Stipt volgens planning met uitstekende vakmensen.

De werkzaamheden zijn al met al naar volle tevredenheid uitgevoerd. Er is gebruik gemaakt van over het algemeen zeer vakkundige en nette medewerkers. Rommel werd tussentijds keurig opgeruimd en... De werkzaamheden zijn al met al naar volle tevredenheid uitgevoerd. Er is gebruik gemaakt van over het algemeen zeer vakkundige en nette medewerkers. Rommel werd tussentijds keurig opgeruimd en meegenomen. De verbouwing verliep tot op het moment van het stuken van de muren volgens schema. De verbouwing is uiteindelijk toch een week uitgelopen omdat het stukwerk niet goed werd bevonden door de schilder, die daarna het sauswerk zou verrichten. Om die reden moest de stukadoor terugkomen om de muren alsnog beter af te werken. De schilder heeft overigens zelf contact opgenomen met de stukadoor. Daarna was het resultaat wel bevredigend. Tot op het moment dat er voor de eerste keer werd gestukt is er ook regelmatig iemand van Hoekbouw langsgekomen om de werkzaamheden te begeleiden en te controleren. Dat werd als zeer prettig ervaren. Vervolgens is er echter niemand meer langsgekomen. Ook niet nadat de werkzaamheden uiteindelijk geheel waren afgerond. Nadat het stukwerk door de schilder was afgekeurd hebben wij ook zelf, ondanks dat daarover een e-mail naar Hoekbouw was gestuurd, een nieuwe afspraak met de schilder moeten maken. Wij hebben trouwens op die e-mail ook geen enkele reactie mogen ontvangen. Dat heeft ons wel verbaasd. Daarnaast is de administratieve afhandeling ook niet helemaal volgens plan verlopen. Uiteindelijk is e.e.a. met excuses van Hoekbouw wel opgelost. Desondanks blijven wij het vreemd vinden dat er nog altijd een verschil van € 2,84 zit tussen de oorspronkelijke creditnota en het bedrag dat uiteindelijk is teruggestort, zonder dat daarover een uitleg is gegeven. Het gaat hier om een relatief gering bedrag en wij gaan hier ook verder niet over zeuren, maar toch.

Sterke punten zijn de duidelijke offerte en de opdrachtbevestiging, alsmede de controle (gedeeltelijk) op de werkzaamheden tijdens de verbouwing. Sterk punt was ook dat de werkzaamheden werden... Sterke punten zijn de duidelijke offerte en de opdrachtbevestiging, alsmede de controle (gedeeltelijk) op de werkzaamheden tijdens de verbouwing. Sterk punt was ook dat de werkzaamheden werden uitgevoerd door over het algemeen vakkundige, vriendelijke en nette mensen.

Marlies Rood

Van het begin tot het eind heel blij met hoekbouw. Vorig kar augustus op een oriënterend gesprek geweest, gelijk een goed gevoel maar we moesten alles nog even op een rijtje zetten voor onszelf.... Van het begin tot het eind heel blij met hoekbouw. Vorig kar augustus op een oriënterend gesprek geweest, gelijk een goed gevoel maar we moesten alles nog even op een rijtje zetten voor onszelf. Hier geen druk gehad vanuit hoekbouw maar gewoon ons de tijd gegunt. Toen wij de keuze hadden gemaakt ging het allemaal snel en met een goede en duidelijke communicatie. De opbouw is nu net 2 weken afgerond en alles is goed gegaan; ze hebben heel hard en netjes gewerkt. Ook hier weer goede communicatie geweest en professionele service. Afronding gesprek was ook netjes waarbij ik ook zeker heb vermeld hoe blij wij zijn met de opbouw maar ook met het proces. Al met al super gelukkig!

- communicatie
- snelheid
- professioneel
- netjes

Marjo (& Rob) Hanekamp

We hebben de samenwerking met de mensen van Hoekbouw als zeer prettig ervaren.
Het gehele traject, van 1e gesprek, t/m de uiteindelijke oplevering is naar grote tevredenheid verlopen.

Hoekbouw is zeer sterk in het plannen van de werkzaamheden, die prima op elkaar aansluiten. De vaste teams / medewerkers verichten vakwerk.

Remco

Hebben een zeer strakke planning welke ook gehaald is, echter je merkt dat ze teveel werk hebben of te weinig personeel.

Redelijke prijzen, bouw gaat vlot

L.J.Polder

De communicatie was goed, afspraken die veranderde werden gelijk door gegeven .

André Buijs

Top bedrijf dat kwaliteit levert.

Komen hun afspraken na en werken volgens strakke planning. Resultaat is uitstekend