2012 beoordelingen

Heeft u het proces rond de bestelling en levering als klantvriendelijk ervaren?
Is de informatie over het verloop van de order naar tevredenheid.
Is de snelheid van levering naar tevredenheid?
Hoe heeft u het bestelproces ervaren?
Is de product informatie naar tevredenheid?

2012 Reviews

Oron

Het product beoordelen is niet te beoordelen want na de betaalde bestelling bleek het product niet op voorraad. Maar ben wel heel tevreden over de afhandeling. Er wordt snel gereageerd op mails en... Het product beoordelen is niet te beoordelen want na de betaalde bestelling bleek het product niet op voorraad. Maar ben wel heel tevreden over de afhandeling. Er wordt snel gereageerd op mails en krijgt direct een medewerker aan de lijn. Dat is uiteindelijk het belangrijkst wat mij betreft. De rest zijn van die dingen die kunnen gebeuren in een bestelproces.

Reactie Hoedenzaak Jos van Dijck:

Beste Klant,
Beste Klant,
Vervelend dat het product niet meer op voorraad bleek. Helaas gebeurt het af en toe dat de werkelijke voorraad afwijkt van de theoretische voorraad. Wel fijn dat wij u vlot hebben kunnen helpen met het afhandelen van de order.

Tycho

Snel, alleen is de website hier en daar niet heel toegankelijk op de telefoon. Sommige pictogrammen van de hoeden willen namelijk niet uitvergroten.

Marjoleine Zieck

Prima, ik vond het ook bijzonder aardig dat er leertjes bij geleverd werden.

Franky Cruysberghs

****

Jeroen Schrandt-Malagride

Super, ik had bij de opmerkingen geschreven dat ik het product gauw nodig had ivm een uitvaart, 10 minuten later kreeg ik al een email dat het aangeboden was aan Post nl, top service!

M. Senden-Houben

Zeer positief. Heldere informatie en uitstekende profucten!