7.6/10
7.7/10
7.7/10

Gemiddeld

Meer aanbod. Was opzoek naar hockeyschoenen. Deze hadden jullie echter niet in mijn maat. Heb ze vervolgens bij de concurrent gekocht.

Roger

Handige site, flexibele mensen, maar vooral kundig advies bij het uitkiezen van hee juiste materiaal

Het advies, zowel voor schoenen als voor sticks

Heldere communicatie over openingstijden.

Petra Glaudemans

In het verleden goede ervaring. Bij mijn laatste bestelling slecht. Ik heb de artikelen 1 week geleden betaald maar ze nog niet ontvangen en hierover ook geen reactie gehad.
Op deze manier...

Laten weten waar de aartikelen zijn

Prima service

Goede prijsstelling

Snelle levering en blij toe.

Breed assortiment en overzichtelijk.

Heb twee paar sokken besteld die een doos werden geleverd. Dit had gewoon door de brievenbus gepast, mits anders verpakt.

Jeroen

Zeer goed

Zeer tevreden over de snelheid van hockeyspullen.nl zelf, verbeterpunt zou zijn een andere bezorger dan DHL te kiezen.

Bezorging via DHL loopt altijd vertraging op. Er gaat altijd wel iets mis bij DHL waardoor de levering enkele dagen later is dan gepland/ beloofd. Je kunt er niet van op aan. Ook dit keer ging het weer mis door een fout in het sorteercentrum..

Niels

Netjes, snel en geode communicatie

netjes, snel en geode communicatie

?

Heel slecht, ik ontvang de artikelen in de verkeerde maat: Maat M ipv S

Geen, de verkeerde maat leveren vind ik erg slecht

nee

nee

de omschrijving van de kleding kan uitgebreider. Bij het zoeken naar een trainingsbroek was het moeilijk om te zien wat de verschillende waren in stof.
verder veel dezelfde merken als andere hockeyspullenaanbieders. Tennismerken kunnen ook handig zijn voor hockeyers, bij broeken soms wel lastig of de scheenbeschermers er onder passen.

I ordered few items.. delivery time according to the web 3-5 working days. Aferr 20 working days, 3 emails, 2 phone calls, nothing happened. Really bad experience. I shpuld write in facebook to hear something from you. (my money was stolen by 20 days )