Hockeyspullen.nl

Hockeyspullen.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Hockeyspullen.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1082
7.7/10
84 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Hockeyspullen.nl met 7.7/10. Gebaseerd op 1082 ervaringen.
Zeer goed (9/10)

Hockeyspullen.nl 1 beoordeling

Jammer genoeg een foute levering ontvangen, daarna gebeld en zou terug gebeld worden, wel een mail ontvangen met de mededeling dat ik de volgende dag een mail zou krijgen om de zending te retourneren maar dat is niet gebeurt. erg jammer want het was een cadeau dus dat gaat nu erg lang duren.

Goed (8/10)

Goede service in de zin dat de bereikbaarheid en klantvriendelijkheid en duidelijkheid bij vragen prima is.

Score voor Hockeyspullen.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelling gedaan voor scheenbeschermers.

Wat mij betreft geen. Ik ben keer op keer teleurgesteld

Zorg dat info over levertijden kloppen, bel terug als je dat aangeeft en reageer op berichten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Teleurstellend. website gaf aan dat hockeyschoenen binnen 3 dagen geleverd zouden worden. dit bleken ruim 4 weken te zijn. na annulering bestelling werden deze alsnog geleverd. op mijn klacht hierover werd niet gereageerd. eveneens op mijn verzoek om de retourkosten te compenseren. ik had de bestelling immers al geannuleerd.

Wat mij betreft geen. Ik ben keer op keer teleurgesteld

Zeer slecht (2/10)

Meer informatie aanbieden over vertraagde levering (van langer dan een maand). Gezamenlijk een oplossing zoeken of eventueel korting aanbieden. Reactie snelheid pp de site staat binnen 24/48 uur maar dit is lang niet altijd van toepassing.
Geen spullen aanbieden die niet op voorraad zijn.
Eigenlijk alleen maar verbeterpunt en weinig goede punten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Een maand moeten wachten op de helft van mijn levering en nog wachtende op de andere helft. slecht communicatie over vertraagde levering en weinig inlevingsvermogen en niet oplossingsgericht. ze beloven veel maar doen weinig.

Zeer goed (9/10)

Veel keuze kleine sticks

Score voor Hockeyspullen.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima! snelle levering. goed product.

Voldoende (6/10)

de helpdesk is heel beleefd

geef duidelijker aan hoelang het duurt voor dat een pakketje er is.

Score voor Hockeyspullen.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Redelijk, want het duurde te lang met de verzending.

Internet site

Afhandeling levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Leveringen komen niet altijd volgens afspraak. informatie verstrekking bij vertraging is slecht. reclame met levering binnen 5 dagen moet je waarmaken. desnoods dan maar deellevering.

Dinant Jean-François
Dinant Jean-François

neen

contact nemen met dit bedrijf via telefoon is een drama, de persoon die de telefoon beantwoordt heeft geen toegang op het ordersysteem en kan dus niets doen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Eerste keer deze site gebruikt om hockeyschoenen te bestellen, verkeerde maat aangeklikt, onmiddellijk gebeld om het order te cancelen en so far no information, creditcard gedebiteerd !!.

Voldoende (6/10)

Het terugsturen van producten is op kosten van de koper, bij schoenen is dit toch wat lastig. Had de voetmaat opgemeten en daarop besteld. De schoen viel toch wat klein en daarom moeten wisselen, dan is 7 euro voor terugsturen best veel.

Score voor Hockeyspullen.nl:3/5

Prima levertijden.

Bedrijfsinformatie

Wij bieden alles wat met hockey te maken heeft aan, zoals o.a. keepersmaterialen, hockeysticks, protectiemateriaal, hockeyhandschoenen, hockeyshirts, hockeyschoenen, bitjes enzovoorts.
Logo Qshops keurmerk
  2010 – 2017 © The Feedback Company