7.4/10
7.3/10
7.3/10

In eerste instantie dacht mmm. wat duurt het lang voordat het binnen is.
Gebeld en toen bleek het niet op vooraad was.
Alternatief gestuurd.

Nvt

Voorraden beter bij houden

Meerdere dingen besteld, goede service

Leuke adidaskleding gekocht met enorme kortingen.
Mijn bestelling kon ik niet afronden maar door een enorm vriendelijke klantenservice werd ik heel goed geholpen en kregen we als nog de...

Ik kon mijn bestelling niet afronden. Dank zij de klantenservice werd mijn bestelling alsnog in gevoerd en mocht ik het handmatig overmaken.

Jammer dat je kosten voor terugzendingen moet betalen

Stop met in rekening brengen van retourkosten

Daisy

Goeie ervaring met hockeyspullen.nl! Makkelijk bestelproces, betrouwbaar, producten leken op de foto's.

Goede productbeschrijvingen, producten lijken op de foto's

Miranda

Slechte terugkoppeling over niet geleverde artikelen. Ik moest zelf aangeven dat het niet geleverd was. Tot nu toe zit ik nog steeds op een volgend antwoord te wachten

Goedkope aanbiedingen

Reageer op mails . En wanneer iets onverhoopt niet geleverd kan worden stel dan de klant op de hoogte hiervan

Goede eerste ervaring.

Snelle levering.

Zeer lange levertijd, zonder hierover geinformeerd te zijn.

Betere info omtrent wanneer iets geleverd wordt. Bestelling komt na een week na nogmaals navraag gedaan te hebben wanneer de levering plaats vindt.

M Teunisse

Slecht, sokken niet bij de bestelling en nog steeds niet ontvangen ook niets gehoord. Niet erg netjes.

Extra kosten om levering volgende dag maar als je meer artikelen hebt besteld en 1 ervan kan niet de volgende dag geleverd worden heb je pech. Heel apart.

Op de site was beloofd dat ik het de volgende dag in huis zou hebben. Had gemaild na ander halve week, kreeg heel laat pas een mail terug dat er iets mis was gegaan (zonder verdere uitleg)....

Snellere levering zou fijn zijn of deze belofte van de website halen.