7.7/10

Altijd vriendelijk

Nvt

P Sikma

Communicatie

Getoonde kleur op de site wijkt af van het geleverde. Sokken zijn lichter blauw en passen daardoor niet bij mijn tenue.

Prima in verzending. Met vragen over een product reageren ze meteen ( Facebookchat). Echter nadat je iets teruggestuurd hebt en geld behoort terug te krijgen geven ze niet meer thuis. Erg slecht!

Reageer als mensen vragen hebben over het terug krijgen van hun geld! Ik heb dagen geleden als een creditnota gehad, maar mijn geld nog niet terug. En als ik daar iets over vraag wordt er niet meer gereageerd. Erg slecht!!

Redelijk, dubbele info over de levertijd. bestelling is na 5 dagen verstuurd, dat vind ik erg laat. Ik miste relevante info bij de productomschrijving, namelijk over de lengte van de rits onderaan...

ik heb een mail gestuurd met de vraag welke verzendtijd geldt omdat er dubbele info stond. Die mail is tot vandaag onbeantwoord gebleven.

Online bestelling gedaan

Zorg dat foto’s matchen met bestelde en te leveren product. Hockeyschoen heeft op foto zwarte zool, thuis geleverd bleek dit een oranje zool te zijn...

Prima levering

Duidelijke omschrijving, snelle levering

stefan van den Broek

Echt serieus super bedrijf. We hadden een probleempje met een bestelling en ze hebben het geweldig goed opgelost.

Service is werkelijk fantastisch

Inge Vandermot

Vlotte, corrzcte behandeling en levering van aangekochte goederen!

Mooie producten en goede service

Kwalitatief goede producten

Snelheid versturen order. Had dit vrijdag besteld voor verjaardag op dinsdag kwam pas donderdag.

Product prima en op tijd geleverd