HOBO hifi

HOBO hifi Ook benieuwd naar feedback over de webshop HOBO hifi? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company483
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen HOBO hifi met 9.4/10. Gebaseerd op 483 ervaringen.
Zeer goed (9/10)
Kwaliteit van de communicatie of het advies
Zeer goed (9/10)

Jan CLowting
Jan CLowting
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel en adequaat geholpen.

Ad Janssen

Via hobo hifi een lastige bestelling gedaan.; een 'oude' adapter voor een amerikaanse platenspeler..
snelle levering en zelfs telefonische ondersteuning.

Wim Wüst

Goede service, snelle levering, geheel tegen verwachting. wel jammer dat ze niet de mogelijkheid noemden om mijn oude luidsprekers (slechts 2 jaar oud) in te ruilen! dat had mij namelijk weer gescheeld. dat maakt mijn beoordeling dan ook iets lager.

Kees Jansen
Kees Jansen

Goed advies en service.

jacques heijnen
jacques heijnen
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eric luistert goed en zijn advies is goed.

Erwin van Heijningen

Via de website van hobo hifi een luister afspraak gemaakt in amersfoort en werd de volgende dag al terug gebeld voor een afspraak voor de dag daarop. was geen enkel probleem en ze zouden er voor zorgen dat alles op de afgesproken tijd klaar zou staan. daar aangekomen werden we vriendelijk en duidelijk geïnformeerd over de producten waar ik intressen in had. we kregen alle tijd om in een afgesloten ruimte te luisteren naar eigen of andere muziek. ook de afhandeling van de aangeschafte apparatuur ging netjes. ik ben erg tevreden over hobo hifi amersfoort .

C. Tang
Prima (7/10)
C. Tang
Score voor HOBO hifi:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering van het product.

Andy Wolters
Andy Wolters
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel goed en eerlijk advies. daarnaast ruim de tijd gegeven om de apparatuur te testen.

Rick Oosterling

Een set beugels bestelt voor mijn kef centre speaker. prijs was zeer scherp bij hobo. ik liet hem bezorgen in de den haag winkel. helaas liet de leverancier de beugels op een andere dag bezorgen ipv de afgesproken datum (paar dagen later).

C.van Minnen
Goed (8/10)
C.van Minnen
Score voor HOBO hifi:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede website, ruime sortering top hifi apparatuur, snelle levering.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn dé specialist op het gebied van beeld & geluid, bij ons draait alles om kwaliteit en de ultieme beleving hiervan.

Of het nu gaat om een high-end stereo systeem, een betaalbare oplossing voor de studeerkamer, het verwezenlijken van een thuisbioscoop of een modern multiroom systeem, bij HOBO hifi bent u altijd aan juiste adres!
Adres
Poppenbouwing 33