HOBO hifi

HOBO hifi Ook benieuwd naar feedback over de webshop HOBO hifi? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company516
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen HOBO hifi met 9.3/10. Gebaseerd op 516 ervaringen.
Zeer goed (9/10)
Kwaliteit van de communicatie of het advies
Zeer goed (9/10)

Karel V.

We waren al een tijdje op zoek naar een installatie waar we mee konden streamen.na een goed advies bij hobo den haag een mooie nad versterker gekocht met een bluesoundstreamingkaart er in. klint geweldig! nu nog terug voor een set mooie luidsprekers :-).

W.C. Meeldijk

Wij zijn heel tevreden met de aankopen gedaan bij hobo hifi..
wij hebben in 1998 een set gekocht bij hobo hifi nad 711, nad 512 met dali speakers, hier hebben we veel plezier van gehad..
nu nad t748v2 met een nieuwe center speaker het geluid is nu veel "breder" en de bediening van het geheel is..
eenvoudiger..
het is een goede aankoop die we gedaan hebben..

Ralph
Ralph

Heel fijn geholpen.

JT
JT
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel geleverd na goed advies via de klantenservice,onze bestelling prima ontvangen!.

Arno Eijkelboom

Hobo hifi apeldoorn is een zeer goede hifi zaak met zeer uitgebreid deskundig advies. medewerkers zijn uitermate vriendelijk..
er wordt goed geluisterd naar de wens van de klant, voorstel en tegens besproken en rekening houdend met budget..
gisteren een pro-jet 1xpression carbon classic draaitafel aangeschaft en zeer gelukkig en verbluft met resultaat..
al eerder een rotel ra-12 versterker bij hobo hifi apeldoorn gekocht en ook daar meer dan tevreden over.

J.M. Hennequin

Keurige bediening in de winkel, maar ik wel 2 x een hele tijd staan wachten op een eenvoudige kassabon. eén keer kon deze zelfs niet worden geprint en is deze later opgestuurd..
dat komt niet professioneel over. daarnaast een slechte ervaring met jullie klantenservice. ik heb een vraag gesteld voor een nederlandse handleiding voor mijn gekochte oppo, maar ik heb nooit meer iets vernomen.. een hele slechte zaak! dan heb ik bij mijn b&o dealer wel een veel betere ervaring!.

Jan van Wordragen
Jan van Wordragen
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Woensdag middag een sonos connect gekocht een geweldig apparaatje, te lang mee gewacht..
geweldig geholpen door ruben van der hoek.

Paul van lieshout
Goed (8/10)
Paul van lieshout
Score voor HOBO hifi:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettig en snelle service.

Boudewijn Visser
Boudewijn Visser
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nuttig advies om niet zelf naar de zaak te komen, maar te bestellen via website.

Peter Sneep

Coen fraanje van uw vestiging in amersfoort heeft mij uitstekend geholpen. ik heb er bleken mooiere dingen te bestaan dan ik wist. ik luister nu via de stream (ik wist niet dat zoiets bestond) naar de mooiste muziek en ik hoef bijna geen cd's meer te kopen. hulde!.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn dé specialist op het gebied van beeld & geluid, bij ons draait alles om kwaliteit en de ultieme beleving hiervan.

Of het nu gaat om een high-end stereo systeem, een betaalbare oplossing voor de studeerkamer, het verwezenlijken van een thuisbioscoop of een modern multiroom systeem, bij HOBO hifi bent u altijd aan juiste adres!
Adres
Poppenbouwing 33