Dames en Herenkapsalon Monique

Geen tips alles is overzichtelijk

jhvisser

Goede ervaringen ,blijf zeker klant

nee

Beste klant,
Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Dank voor de moeite om dit met ons te delen.

Esther

Geweldige service, snelle levering, veel keus, producten precies zoals afgebeeld op de website. Zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Klant,
Fijn dat u tevreden bent en dit met ons wilt delen. Dank voor de moeite.

prive

Goed snel

Beste Klant,
Fijn dat u tevreden bent. Dank voor de genomen moeite om dit met ons te delen!

van Nie

Prima. De beloofde levertijd van één dag werd nagekomen. Erwarrend alleen was de mail op de aankomstdag dat “de bestelling aan de vervoerder was aangeboden en de status ervan na 18 uur online te... Prima. De beloofde levertijd van één dag werd nagekomen. Erwarrend alleen was de mail op de aankomstdag dat “de bestelling aan de vervoerder was aangeboden en de status ervan na 18 uur online te zien zou zijn”. Dit wekte bij mij de indruk dat het pakket niet diezelfde dag geleverd zou worden (bij een afleverpunt). Achteraf bleek het wel diezelfde dag geleverd te zijn. Het mailtje wekte dus verkeerde gedachten.

Geen verwarrende mailtjes sturen.

prince

Heb nog nooit zo n snelle bezorging gehad.
alles prima geregeld

Graaf

Matig tot goed

Kledingstiften gekocht; ik verwacht dan dat een stift met een witte dop, ook echt een witte kleur geeft en geen grijs. Product dus beter omschrijven a.u.b.

Beste klant,
Wij hebben u een PB gestuurd met een passende oplossing.

V Damme

Een zeer nette afhandeling van mijn bestelling. De ene dag besteld en de volgende dag inderdaad binnen heel fijn.
Mijn bestelling is nog niet geopend daar het een kado is.

Ga zo door

Stylezeist

Super service

Zou het niet weten

Sylvia mozes

Producten netjes en snel binnen gekregen