Ruim assortiment

Ik heb met 3 zakjes met rondjes, vierkantje en driehoekjes (samen ruim een halve kilo) voor tientallen kleinkinderen genoeg materiaal in huis. Zou graag de mogelijkheid zien voor kleinere... Ik heb met 3 zakjes met rondjes, vierkantje en driehoekjes (samen ruim een halve kilo) voor tientallen kleinkinderen genoeg materiaal in huis. Zou graag de mogelijkheid zien voor kleinere hoeveelheden die uiteraard dan in verhouding duurder zijn.

Zeer goed

Daar is één woord voor : G E W E L D I G !!!!
Keurig binnen één dag geleverd in heel goede condities.

GEEN

Beste klant,
Wat fijn dat we u een tevreden gevoel hebben kunnen geven. Dank voor de moeite om dat aan ons kenbaar te maken

mv unen

Mijn eerste ervaring was niet zo best.

de flessen niet onderssteboven zetten doppen gaan los een fles heeft gelekt heb alle doppen moeten schoonmaken .er ontstaan luchtbellen in de fles en er onstaat druk als je ze opendraai.ik zelf haal... de flessen niet onderssteboven zetten doppen gaan los een fles heeft gelekt heb alle doppen moeten schoonmaken .er ontstaan luchtbellen in de fles en er onstaat druk als je ze opendraai.ik zelf haal met een theelepel verf uit de fles zodat de dop schoonblijft anders heb je iedre keer verstopte dop en extra werk .de verf is geweldig dus ik hoop de volgende bestelling iets korting te krijgen met vriendelijke groet mv unen

Dit was mijn eerste keer dat ik wat bij jullie besteld heb, ik was zeer tevreden over jullie assortiment en de snelle afwikkeling van mijn bestelling er zal zeker een volgende bestelling... Dit was mijn eerste keer dat ik wat bij jullie besteld heb, ik was zeer tevreden over jullie assortiment en de snelle afwikkeling van mijn bestelling er zal zeker een volgende bestelling komen! vriendelijke groet.

Anne Vintges

Ben heel erg tevreden over Hobbymax.nl. Gewoon de volgende dag al mijn hobby spulletjes al in huis. Erg blij mee en zal er zeker de volgende aankoop weer doen.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor de positieve notitie en wij zien u graag terug in een van onze webwinkels.

F Eiling

Top! Snelle levering.

Snelle service en na een verkeerd geleverd product te hebben verkregen, werd het juiste product direct nageleverd en mocht ik de eerste levering houden voor het ongemak!

Ik bestelde, om 15.00 uur, 63 piepschuimbollen en ze waren de volgende ochtend vroeg al geleverd. Wat een ongelooflijk snelle levering!

Beste Klant,
Wat leuk dat u uw positieve ervaring deelt!