Uit de kunst

Goed!

Geen!

Snelle en goede levering

Tom's Brouwerij

Ijsemmers werden niet geleverd conform foto op de website, er zat een mega sticker aan de binnenkant geplakt die niet los komt ! Gezien er ijs in gaat, is niet niet proper en zal dit niet voldoen... Ijsemmers werden niet geleverd conform foto op de website, er zat een mega sticker aan de binnenkant geplakt die niet los komt ! Gezien er ijs in gaat, is niet niet proper en zal dit niet voldoen aan de FAVV voorwaarden denken wij, graag hierop feedback van jullie voor een volgende bestelling van dit product, anders dienen we een andere leverancier te zoeken, vandaar bevelen we dit bedrijf voorlopig niet aan zonder reactie (nog geen antwoord na ons telefonisch onderhoud vorige week, we hopen volgende keer beter te kunnen beoordelen en verder samen te werken)

Beste klant,
Wij hebben u telefonisch te woord gestaan en u geinformeerd dat wij zelf niet de leverancier zijn van de koelemmer. Wij kopen in voor onze webwinkel.
De emmer wordt geleverd...
Beste klant,
De emmer wordt geleverd met een produktsticker vanuit de leverancier en het is niet mogelijk om zonder sticker te bestellen.
Wel is het mogelijk om u advies te geven over hoe u de sticker zou kunnen verwijderen, zonder de emmer te beschadigen. Dit advies heeft u aangenomen. U gaf aan dat sticker met wat geduld er toch af is gegaan.

Goede kwaliteit

????

Beste Klant,
Fijn om te lezen dat u tevreden bent.

Prima service. Producten goed verpakt en geheel naar wens.

Producten zijn in prima staat afgeleverd
Netjes verpakt
Top

Werkt snel, levert snel

hoge prijs betaald voor 2 kleine zakjes kurken

Trees Koot de kwant

B Brink

Vlotte en nette levering

Beste klant,
Wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw positieve review