Wat vind u van de SMS service?

Heel vriendelijke service ook online.

Mieke Bos

Doet wat het beloofd.

Super snel en correct.

Het is snel en netjes bezorgd alleen mag de doos wel iets kleiner bij me volgende bestelling met krasfolie

Als ik de nvt toets indruk werkt die niet, ik heb dan maar een 1 ster gegeven om dat te laten weten op de punten waar ik een nvt wilde indrukkken, vervelend.

Reactie Hobbyhuis.nl:

Bedankt voor uw reactie,
De NVT knop zojuist getest werkt nu wel, wellicht een tijdelijk storing geweest...
We houden het in de gaten.

Clavaux

Eerste keer besteld en alles ging vlot en voorspoedig.

Niet tevreden. pakket wat niet aankwam maar volgens tracktrace wel bezorgd was.na 2 moeizame telefonische gesprekken(eerste reactie was 5 dagen wachten en dat ze nog nooit een slechte reactie of...

Reactie Hobbyhuis.nl:

Hartelijk dank voor uw reactie, uiteraard ben ik teleurgesteld dat u ons zo negatief beoordeeld, te meer omdat we in mijn optiek toch heel veel moeite voor u hebben gedaan en zelfs 2x de bestelling aan u hebben verzonden.
Even voor de goede orde dit gaat dus om een bestelling van plastic zakje met een orderwaarde van nog geen 5 euro die niet de volgende werkdag bij u is bezorgd!
Uw bestelling is correct door ons verwerkt en is dezelfde dag aan u verzonden (conform uw opdracht als brievenbuspost) we mailen u ook de track en trace info
In verreweg de meeste gevallen wordt zo'n bestelling de volgende dag bij onze klant bezorgd.
Helaas komt het soms voor dat de bezorging wat later is en in tegenstelling tot de pakket bezorging is de track en trace informatie van brievenbuspost niet realtime, Postnl geeft dit ook aan op hun website en vragen om enkele dagen geduld te hebben als de bestelling niet is bezorgd.
Tijdens ons telefoongesprek meld u mij dat deze bestelling van zeer groot belang is voor u en ik heb u daarop aangeboden de bestelling dezelfde dag nogmaals zonder kosten aan u te verzenden als zou blijken dat de eerste zending die dag niet bij aankomt. Dit is ook gebeurd we verzenden dit als pakketpost en we mailen u wederom de track en trace info.
Volgens Postnl is deze 2e zending de volgende werkdag keurig bij u bezorgd.
Al met al begrijp ik niet waar wij uw kritiek aan verdiend hebben.

De brievenbus post wordt door ons verzonden in een envelop of stevig bruin pakpapier waarbij we de goederen en factuur/pakbon altijd nog in een plastic zakje doen. Uit ervaring weten we dat dit een goede verpakking is voor kleine artikelen.