Hobbyhuis.nl

Hobbyhuis.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Hobbyhuis.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company737
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Hobbyhuis.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 737 ervaringen.
Wat vind u van de SMS service?

Mieke Bos
Mieke Bos

Doet wat het beloofd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het is snel en netjes bezorgd alleen mag de doos wel iets kleiner bij me volgende bestelling met krasfolie.

Super snel en correct.

Prima.

Reactie Hobbyhuis.nl:

Bedankt voor uw reactie,
De NVT knop zojuist getest werkt nu wel, wellicht een tijdelijk storing geweest...
We houden het in de gaten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Als ik de nvt toets indruk werkt die niet, ik heb dan maar een 1 ster gegeven om dat te laten weten op de punten waar ik een nvt wilde indrukkken, vervelend.

Goed.

Clavaux
Clavaux
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eerste keer besteld en alles ging vlot en voorspoedig.

Goed.

Zeer slecht (2/10)

Reactie Hobbyhuis.nl:

Hartelijk dank voor uw reactie, uiteraard ben ik teleurgesteld dat u ons zo negatief beoordeeld, te meer omdat we in mijn optiek toch heel veel moeite voor u hebben gedaan en zelfs 2x de bestelling aan u hebben verzonden.
Even voor de goede orde dit gaat dus om een bestelling van plastic zakje met een orderwaarde van nog geen 5 euro die niet de volgende werkdag bij u is bezorgd!
Uw bestelling is correct door ons verwerkt en is dezelfde dag aan u verzonden (conform uw opdracht als brievenbuspost) we mailen u ook de track en trace info
In verreweg de meeste gevallen wordt zo'n bestelling de volgende dag bij onze klant bezorgd.
Helaas komt het soms voor dat de bezorging wat later is en in tegenstelling tot de pakket bezorging is de track en trace informatie van brievenbuspost niet realtime, Postnl geeft dit ook aan op hun website en vragen om enkele dagen geduld te hebben als de bestelling niet is bezorgd.
Tijdens ons telefoongesprek meld u mij dat deze bestelling van zeer groot belang is voor u en ik heb u daarop aangeboden de bestelling dezelfde dag nogmaals zonder kosten aan u te verzenden als zou blijken dat de eerste zending die dag niet bij aankomt. Dit is ook gebeurd we verzenden dit als pakketpost en we mailen u wederom de track en trace info.
Volgens Postnl is deze 2e zending de volgende werkdag keurig bij u bezorgd.
Al met al begrijp ik niet waar wij uw kritiek aan verdiend hebben.

De brievenbus post wordt door ons verzonden in een envelop of stevig bruin pakpapier waarbij we de goederen en factuur/pakbon altijd nog in een plastic zakje doen. Uit ervaring weten we dat dit een goede verpakking is voor kleine artikelen.

Score voor Hobbyhuis.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Niet tevreden. pakket wat niet aankwam maar volgens tracktrace wel bezorgd was.na 2 moeizame telefonische gesprekken(eerste reactie was 5 dagen wachten en dat ze nog nooit een slechte reactie of klacht gehad hadden...kijk maar naar de referenties...) aanbod om het als het na einde dag er niet was opnieuw op te sturen. ik ben zelf ook een bedrijf. als een klant zegt dat iets niet aangekomen is, stuur ik het direct opnieuw op. daar is niet eens een gesprek of discussie voor nodig. dat heet nl klantenvriendelijkheid..
pakket wat opnieuw verzonden werd was te laat voor doel waar het voor nodig was. dus bij een ander bedrijf besteld en dat kwam keurig verpakt geleverd zelfs nog voordat het opnieuw verstuurde pakket geleverd werd..
vandaag het eerste pakje alsnog in de brievenbus gevonden.....totaal verscheurd en vies en incompleet, meer dan 3 kwart van de bestelling zat er niet in. was ook niet in een stevige envelop verstuurd maar in en een stuk postpapier....wat dus lang niet zo sterk is..
ik dacht ik meld nog even telefonisch netjes dat het toch boven water is...leg mn klacht nogmaals uit, wordt er gevraagd of ik het hele verhaal op de mail zet...waarop ik denk u heeft toch mijn verhaal aangehoord( als een klant bij mij een klacht heeft noteer ik het meteen) dus mijn antwoord is nee en dan krijg ik het bijdehand antwoord terug...de tijd dat u nu dit aan de telefoon verteld had u ook kunnen mailen..
dus helaas, ik had volgende week alweer een bestelling willen plaatsen maar niet...dat doen we bij het andere bedrijf die keurig in een stevige envelop de spullen in 1 keer en snel opstuurde..
iets misgaan bij de post kan altijd...maar dat je dan als klant zoveel moeite moet doen om toch je spullen op tijd te krijgen en niet klantvriendelijk te woord wordt gestaan, of meteen in klantvriendelijke en snelle oplossingen gedacht wordt...dat kan er bij mij niet in. dus sorry. dit keer dan misschien jullie eerste slechte referentie.

Gert Polman
Gert Polman
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, via live chat alles doorgenomen, prompte eactie en supersnelle verzending. top!.

Bedrijfsinformatie

Hier in Goes midden in het zeeuwseland is onze winkel gevestigd, met een groot assortiment Hobby artikelen. Op onze site staan meer dan 28.000 artikelen die wij uit voorraad leveren. Ons uitgangspunt is dat bij een snel medium als internet ook een snelle levering hoort.
Adres
Lange Vorststraat 1