H.P. Bakker, Molengracht 4B Zutphen

Prima werk afgeleverd

Caspar Jalink

In deze toch al moeilijke tijd komt mijn moeder te overlijden en moet het huis leeg. Je kunt bijna nergens meer met de inboedel naar toe. Ik heb contact opgenomen met HMS en gesproken met Henri... In deze toch al moeilijke tijd komt mijn moeder te overlijden en moet het huis leeg. Je kunt bijna nergens meer met de inboedel naar toe. Ik heb contact opgenomen met HMS en gesproken met Henri Spijker was in de buurt is gelijk langs gekomen en gelijk tot een zeer goede afspraak gekomen ook financieel (ook niet onbelangrijk!) het huis is zeer professioneel ontruimt schoon gemaakt gaatjes dicht echt super woord een woord. Je zou er eigenlijk zo weer in kunnen. Ik ben zeer tevreden niks is teveel en wil HMS ook bij iedereen aanbevelen nogmaals hartelijk dank!!!!!!

Ik had jullie graag een hand willen geven maar ja de tijd!!!

P. van Alteren

Ik ben er zeer tevreden over. Alles is weg en de flat is ook goed schoongemaakt. Prima.

Ik zou het niet weten.

Theo Blom

Prima! persoonlijk, meedenken en oplossingsgericht.

Eigenlijk geen verbeter-untenable, alles ging zoals afgesproken

Natasja scheffer

In 1woord.... perfect.

Niks op aan te merken.

Jessica E.

Alle afspraken werden prima nagekomen en de woning opgeruimd en schoon opgeleverd.

Heb ik niet.

J.M.Gronheid

Uitermate correct bedrijf en zeer aanbevelenswaardig; betrouwbaar-heldere afspraken-behulpzaam

geen!

Bertus

Correcte en fatsoenlijke mensen. Leveren uitstekend werk met een keurige oplevering.

We kregen geen schriftelijke offerte. Alles op basis van mondelinge afspraak. Werkte prima, maar toch...

Muller

Prima bedrijf, komen afspraken na en zijn flexibel en niet te beroerd om iets extra s te doen, echt fijn.

echt geen, ga zo door

M. van der Sluis

Ontruiming van appartement netjes uitgevoerd. Bij HMS is afspraak afspraak. Als je zelf de zorg van het leeghalen van een appartement of woning niet wil hebben dan moet je bij HMS zijn